Äijät pilkkaa mun älykkäitä juttujani mun foorumilla? Mä olen NEROISTA suurin. Mun älykkyyttä ei voi mitata normaalilla ÄO-testillä koska mittataulukko loppuu kesken. Mun älykkyys mitataan ÄÖ tai ÄÅ-testeillä ja noissa kaltaisillani huippuviisailla älykkyys on yleensä luokkaa 195+
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Autonmaalaus, Part 1
Collapse
X
-
Just !
Tämä ko. kaveri täytyisi raiskata ja sen jälkeen ampua vaikka ties minne!
Tämä ns, ammattimaalaaja on nimittäin yksi perkeleen terminaattori tosiaan,
jos se ei riitä että Virrat autossa kulkee kaiutin piuhalla, niin levikkeet kiinnitetään hitto puuruuveilla ja silikonilla! eikä edes kunnolla vaan...
Voi että kun kismitti tuossa päivä kaksi sitten halilla.
Ja sitten pakoputki, jostain perkeleen romuraudasta yritetty hitsata "tuningputki" ja kaskun ei vuoda saatana joka saumasta,
Tässä jälkeä mahtavasta turbomaalauksesta!
Näitä kuvia riittää ja riittää, on perkele niin hirveöö katsottavaa, saati sitten korjattavaa että. huh huh.. pro on aina pro
Comment
-
-
Henski
HAH HAH... Tulipas nyt vasta vastaan tän terminaattorin foorumijutut ja ei voi kyllä muutaku nauraa
Comment
-
Ei oo tullu itelläkään aikanaan luettua tätä thrediä ja kyllä alko repeilyttään heti. En muistanukkaan että häiskällä oli näin "hyviä" juttuja! Hyvä ettei se täällä enää kirjottele(ethän?)tai tämä huumorintaju loppuu lyhyeen.
E61 535D M-SPORT LCI ALPINWEISS III
Myydään munuaiset http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=331983
Myydään E6x LCI M-Sport ratti
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=348466
Comment
-
-
ei huhhuh. juuri kun olin päässyt turboterminaattorin kauheasta muistikuvasta eroon niin joku nostaa sen ihan vitun typerät topicit takas ja pakkohan ne on lukee. siis toi jätkä on aivan sairaan tyhmä, tiedätte sanonnan että "toi jätkä käy hitaalla" mut turboterminaattoria voi jo verrata pappatunturiin joka on työnnetty väärinpäin käyntiin, eli siis se käy jo väärinpäin joka on paljon huolestuttavampaa kuin hitaalla käyminen.
olen harkinnut jo psykiatriakin koska epäilen että turboterminaattori on oikeasti vain liiaallisen väärien sienien syömisen aiheuttama joukkohallusinaatio. voi itkunvittu mikä idiootti.E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Comment
-
-
Originally posted by Turbo TerminatorViittaatko minuun, että olen 18wee teini ja en osaa tehdä pohjia? You're wrong boy. Ja väitätkö että hehkutan hurmiossa että maalari tekee ilman kuittia? You're wrong boy.E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Comment
-
-
Vedät koko auton yli kromi värin... EI tarvii ostaa ku puol litraa maalii ja varmaa peittää kaikki. Ainut ongelma on sit sen hinta et se menee jo sit useempiin tuhansii euroihin ja sit kannattaa viedä jo maalaril, joka varmaa kans verottaa oman summan pois.
Mä joudun maksamaa 200€ maalauksest (+maalit) ku on tuttu kaveri ketä maalaa. Pohjat tehtii kaverin kans ja koko auto meni ihan atomeiks.Jos ei silmää miellytä, tee asialle siis jotai.
Comment
-
-
Originally posted by LASSI-Shahhah vittu, tämän kusipää äpärä paviaanin tekemät pohjat oli niin vitun hyvät että ruoste tuli vittu viikonpäästä läpi. on siinä ollu saakeli maalarilla naurussa pidättelemistä kun tää turbohomo on vieny ton ritsansa maalarille ja kehu että ihan ite tein pohjat. voi saatana että joutu repeen sille, ja kukaan maalari ees maalaa tän homon romua. tälläset turboterminaattori onnetton persereikä pitäis vatkata spermaks ja vetää vessanpöntöstä alas."Position One, Position One"
Punainen miesten voimisteluauto
BMW 328i Coupe -97 | ex. BMW 328i Cab -95 | ex. BMW 320i -03 | ex. BMW 325i Coupe -93 | ex. BMW 316 -88 mit M40B18
Comment
-
-
Originally posted by pete1981onko turboa näkynyt täällä pitkään aikaan?? ei ole osunut yhtään viestiä silmään! olihan ne hauskaa luettavaa aina, oli ostanu osia ja kyseli et sopiiko autoonsa ym...
Kaveri nimeltä SAMIKARKI kirjoittaa että turbon auto on ihan paska.. ja sitten se sama auto on myynnissä nimellä samikarki.. hmm
sitten kun searchilla kattoo samikarkin postauksia.. esim
hmm..
Comment
-
Comment