Ja kun autovalmistaja päivittää vähän väliä ohjelmistoa autolle, kuten E60-E91-linjalla vielä tapahtuu, ei päivityksiä voi hyödyntää koska silloin häviävät myös moottorinohjauksen muutokset. Kun taasen päivität postimyyntikeinoin ohjauksen, häviävät moottorivalmistajan päivitykset. Oikea keino on siis päivittää auto ensin virallisesti ja sitten "epävirallisesti". Jos auto kaipaa uuden päivityksen, ei ainakaan Karalalle ole mikään ongelma päivittää jo tehtyjä muutoksia ottamaan huomioon tehtaan ohjelmamuutokset (Tämä ei sitten maksa lähimainkaan sen perustyön hintaa).
Announcement
Collapse
No announcement yet.
530Da uusilla tehoilla !!!
Collapse
X
-
Edelleenkään mikään noista spekulaatioista ei poista sitä tosiasiaa, ettei minulla ole ollut "valmislastujen" kanssa kestävyyden ja huolettomuuden kanssa mitään ongelmia.
Ensimmäinen lastutus autooni tehtiin vuonna 1990 (Corvette TPI moottori+Superchips) ja sekin toimi ilman ongelmia. Sen jälkeen näitä tehtaan jäljiltä vakiona olevia sekä muuteltuja koneita on ohjelmoitu Karalan toimesta ja hyvin ovat pelanneet, eikä näitäkään koneita ole ohjelmoinnin takia särkynyt.
Tehoja on kaivettu Karalalla iltamyöhään ja rajoiteltu voimansiirron takia, siinä erittäin merkittävä custom-lastun etu mutta kestävyyden ja huolettomuuden kannalta edelleenkin aivan samaa luokkaa kuin valmislastut.
Kirjoittakaa myös ne, kenellä oikeasti on valmislastu rikkonut koneita...
PS. Edelleenkin olen Karalan kannattaja
Comment
-
Comment