Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Itelläni 530d -01 pitäis itekki kokeilla tota lastutusta ja tuntuu että harinen saa kauniimman ja vähemmän rasittavamman käyrän. Vai mitä mieltä te muut olette kumpi on parempi harinen vs. karala
Eli manuaali kestää hyvin 700Nm, mutta kytkin maksimissaa 580Nm alkaa luistamaan. (KUULEMA 535d:n kytkin menee suoraan ja kestää noin 300hp ja 900Nm aika luotettavasta taholta olen kuullut. Saa korjata jos on faktaa!)
Tomaatti kestää sen 680 tai 700Nm, mutta sen jälkeen alkaa lyömään tomatti tyhjää.. eli maks sellanen 680Nm tomaatissa. Mutta niinkuin joku jo täällä sanoikin ni kaikki saa rikki vakio tehoillakin. Noi oli vaan sitte vaan väännöistä mitä ne kestää.
Eikö löydy manualina vai?? :think sen piti sitten olla varmaankin 530d uudempi kori..... hetken katselun jälkeen .. Olit oikeassa. pikku lainaus tomaattien puolesta tähän.
It’s so much twisting power that BMW can’t offer a standard manual box: it just doesn’t have one that could handle the power. (Harmi et oma manuaali)
Mulla on tommonen tummansininen, tai tällä hetkellä kuran ruskea. Ei mitään erikoisia tuntomerkkiä, m-sport sarja ja tällä hetkellä karut 16" talvikummit alla.
Kyllähän noita 5-satkuja ja varsinkin touringia tuntuu olevan kylä täynnä. Monta kertaa on tuntemattomat nostanut käpälää vastaan tullessa, tiedä sitten keneksi ovat luulleet...
Comment