tosiaan lappu ja teksti ovat siinä ekassa viestissä....
Näössä tosiaan voi olla vikaa(vaikea oli sitäkään aluksi uskoa), mutta otin kaapista JUURI edesmenneen isoisoisoisoisän pullonpohjat niin nyt näkyy! Eli näkö palautui... usko ei Mites tuo usko sitten palautetaan? No ottamalla 100-0 takkiin kiisseliltä tietenkin
Ed: Hariselle lisää asiakkaista hyvästä ohjelmasta
Autojen kolarikorjaukset, korimuutokset, faceliftaukset, maalaukset ja muovikorjaukset ym laatutakuulla! KLIKnyt myös facebookissaKLIKTai suoraan Whats App 041591103
Se on muuten kallista lystiä sitten rempata automaattilootaa, kunhan sen rikki saa noilla väännöillä..
Itse asiassa se ei edes ole kallista, kun ei sitä kukaan halua rempata vaan vaihtaa purkuautosta/ebaysta toisen tilalle. Vai viekö joku lootansa vielä vaihto-osana merkkiliikkeeseen, jos vie niin onnea..
Eikös lootan remontti onnistu tälläkin forumilla kirjoittelevalta henkilöltä? Toinen juttu on se, mikä kannattaa ja mikä ei (taloudellisesti).
Vähän kierroksia ja paljon vääntöä vääntää vetoakseleitakin jo korkkiruuville, eli vikapaikkoja on muuallakin.
Hämmästyttää edelleen tuo tulos, kun yleensä 230 hv on sellainen "savutusrajapyykki" ja sen yläpuolella savu on jo melko noloa. Tehot tosin tulevat vain väännön seurauksena laskukaavasta, eli jos vääntö heittää, heittävät tehotkin. Tuo vääntö on sekä vakiossa että muutetussa noin 50 Nm enemmän kuin yleensä. Olipa vahva yksilö
Kova vääntö + alhaiset kierrokset ovat myrkkyä. Kestävyys tulee juuri päinvastaisella yhdistelmällä.
Näinpä juurikin.
että ei muuta kun uutta lootaa kattelemaan valmiiksi.
fiksujuippi ois leikannut tuolta tota vääntö piikkiä johonkin 550Nm lukemiin ja auto ois poistunut silti samoihin lukemiin, sillä erotuksella että se ois tapahtunut ns. turvallisin mielin.
No jopas on tullu voimaa kivasti, tuostahan on enää pikku rykäsy ja omistat superturbon! Mut tälläiset tiedot ei lohduta yhtään kun muutenkin kauhea hinku saada nokileka... Paljoko makso tuo uudelleen ohjelmointi?
kannattaa muuten olla pikkusen varovainen tuolla 2000-3000rpm paikkeilla sen laatikon kanssa... kyllä se loota isommilla kierroksilla varmasti kestää. noo ainahan sitä uusia osia saa
eiköhän auton omistaja sitten kerro jos laatikko sanoo työsopimuksen irti minä ainakaan ala mitään huhupuheita uskomaan, kun monellakaan ei täällä oo omakohtaisia kokemuksia sen hajoamisesta. taitaa enemmän olla niitä vakio tehoilla rikottuja lootia kun viritettynä
Ok pojjat rikki menee ja huono on uskotaan kun melkein kaikki ovat sitä mieltä Mutta siitä nyt on varmaan turha jauhaa meneekö rikki vai ei kun kukaan ei sitä varmuudella tiedä !! Toiset laittaa 2 litraseen bensakoneeseen 400hp ja niistäkin kestää toiset toiset ei . Eli katsotaan kui äijän käy vai mitä
Sitten kun hajoo niin ostetaan tilalle uus
Jos näkisit miten pienistä kamoista loota koostuu niin uskoisin sen vaikuttavan kaasujalkaan keventävästi
Laatikko on GM 5L40E, toiselta nimeltään A5R390, en muista viimestä kirjainta just nyt. Mutta kuitenkin osapuilleen mitoitettu alkujaan 390nm väännölle
No niinkuin aikaisemmin sanoin turha jauhaa kun kukaan ei tiedä mitä tuleman pitää kun ei ei ilmeisesti myöskään sitä mitä laatikko kestää vääntöä toiset sanoo maks 500 ja toiset että kestää enemmän.
No niinkuin aikaisemmin sanoin turha jauhaa kun kukaan ei tiedä mitä tuleman pitää kun ei ei ilmeisesti myöskään sitä mitä laatikko kestää vääntöä toiset sanoo maks 500 ja toiset että kestää enemmän.
Ei murhetta, se kestää kyllä kunnes hajoaa, niitä saa uusia. Mutta muhkeet väännöt kyllä
Loistavasti paukkua tullut lisää Kerrotko paljon säätö maksoi?
Jos hajoaa niin hajoaa, mitä sitä murehtimaan. Uusia vaihteistoja saa kaupasta, eikä ole edes kalliita.
Comment