Lastut huuhaata ?
Tätä viestiketjua seuranneena olen huomannut ilmiön joka on täysin ymmärrettävää. Mielipiteet ovat eriävät, vaihtuen kokemuksista perstuntumiin. Lastua en ole koskaan tosissani harkinnut omaan ämmääni, ymmärrän "oikean" tavan lisätä moottoriin tehoa. Vaikka tehtaan ilmoittama 315 hv riittääkin hyvin normaalissa ajossa, tuntuu toisinaan sekin liian vähältä. Tätä tunnetta viimeeksi pönkitti kaverin Porshcen etupenkillä vierailu. Tuplaturbon aikaan saama tunne selkänojan painaessa selkärankaa, sai ämmäläiseen istuessa tuta lisätehojen tarpeellisuudesta. En epäile etteikö lastuista olisi hyötyä tehojen lisäykseen. Bemareiden kutvosten kanssa alavääntö tuntuu olevan se ongelma. Föönillähän tämä tietysti paranisi, mutta se taas on yksi harmaa hius päähän lisää.
Tätä viestiketjua seuranneena olen huomannut ilmiön joka on täysin ymmärrettävää. Mielipiteet ovat eriävät, vaihtuen kokemuksista perstuntumiin. Lastua en ole koskaan tosissani harkinnut omaan ämmääni, ymmärrän "oikean" tavan lisätä moottoriin tehoa. Vaikka tehtaan ilmoittama 315 hv riittääkin hyvin normaalissa ajossa, tuntuu toisinaan sekin liian vähältä. Tätä tunnetta viimeeksi pönkitti kaverin Porshcen etupenkillä vierailu. Tuplaturbon aikaan saama tunne selkänojan painaessa selkärankaa, sai ämmäläiseen istuessa tuta lisätehojen tarpeellisuudesta. En epäile etteikö lastuista olisi hyötyä tehojen lisäykseen. Bemareiden kutvosten kanssa alavääntö tuntuu olevan se ongelma. Föönillähän tämä tietysti paranisi, mutta se taas on yksi harmaa hius päähän lisää.
Comment