Announcement
Collapse
No announcement yet.
Lastut huuhaata ?
Collapse
X
-
Originally posted by Behemoth View PostKukaan lastuttanu (E38) M60B30 V8-mottia? Mitä seuraillut niin aika paljon lupaillaan tähän mottiin enemmän tehoja kuin moneen muuhun Bemarin bensavapariin...mm. voimaa.com ilmoittelee 218-->239hp. Taitaa olla mahdollista vaihtaa tuo ihan fyysinen tuhatjalkanen, ettei tartte mennä piuhojen nokkaan boxin kanssa?
Ja joo, ihan lutikkaa vaihtamallahan sen softan saa muutettua.
Comment
-
-
Originally posted by teho_ View Postolekkos löytäny mitään lastua mikä toimisi hyvin? itseä kanssa kiinnostaisi...:think
Comment
-
-
Originally posted by Harzzza View PostEn oo löytäny, en oo ettiny, ei oo tarjottu... Edelleen kiinnostais myös automaatissa toimiva lastu. Se hapekas into vetää yhdistettynä pehmoisiin vaihtoihin on vieläkin utopiaa. Manuaaleihin vakiolastuisiin suosittelen ! Voin vaikka myydä ton mun lastun mitä kokeilin, edullisesti...BMW 528iA touring e39
Honda cbr 900 rr fireblade
EX. BMW 325 E36, BMW 540 IA E34, BMW 525 TDS E34, BMW 730i E32, BMW 520i E34
Comment
-
-
Nythän tuo löyty todistekkin et miksei virilastut oikein automaattiin sovi...
Tossahan tuo kerrotaan että DME juttelee ja nopeesti ton laatikonohjaimen kanssa.
The engine control module used on the M60 engine is the Digital Motor Electronics (DME) M3.3 system manufactured by Bosch. The most notable differences between DME M3.1 and DME M3.3 are the addition of knock control, dual oxygen sensor control, and a high speed data bus between the transmission and engine control modules called CAN (Controller Area Network).
Comment
-
-
Originally posted by Harzzza View PostNythän tuo löyty todistekkin et miksei virilastut oikein automaattiin sovi...
Tossahan tuo kerrotaan että DME juttelee ja nopeesti ton laatikonohjaimen kanssa.Tuo nyt taitaa olla ton automaatin ominaisuus..? Kyllä lastut yleensä automaatienkin kanssa toimii hyvin.
Vaparien lastuttamisesta tuntuu olevan monenlaista mielipidettä ja usein sitä pidetään turhana... Sattumalta huomasin tuolla Harisen sivuilla pari vaparibemuprojektia dynokäyrineen. Onhan noissa hengitystä hieman paranneltu myös. http://www.hestec.fi/projektit/bmw/bmw325.html +28hv ja +20hv mielestäni melko hyvin vaparista saatu lisää potkua. Nyyttoneitakin tullu kiitettävästi ja muutenkin potkua on tullu koko kierrosalueelle. Vai onko näissä nyt joku koira haudattuna?
Comment
-
-
Putkisto+ilmanputsarin vaihto + Lastutus Karalalla tuotti muistaakseni 204/tai 214hv takapyöriltä, vääntöä en muista.
Auto on -92 325i E36
Ja auto on huomattavasti pirteämpi vakiota vielä tänäkin päivänä ja tuosta modauksesta on useita vuosia aikaa.
Tämä ei siis oma auto ole mutta tiedän auton hyvin. Samassa perheessä.
Omassa ex: E34 535i -90 testasin 60,- euron lastun, no paras vääntö ainakin perstuntumalla ja muistamalla alkoi n. 1000 kierrosta alempaa ja rajoitin siirtyi ties minne. Eipä tullut kokeiltua missä se rajoitin ois ollu ja sitä en ymmärrä miksi se ominaisuus niihin lastuihin pitää laittaa. Mutta ei mielestäni huonompaan suuntaankaan se lastu autoa vienyt niinkuin kulkupuolessa, kulutuksessa en juurikaan mainittavaa eroa huomannut.. Mitään muuta "viriä" en tehnyt siis.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by -Jo0nas- View Postmites onko tollanen lastu vaikea laittaa. tarkoitan näitä halppislastuja ku sellasen olen tilaamassa. boksi vissii pitää avata ainakin?
edit: ei siis mitenkään vaikea homma, eikä kestänyt puolta tuntia pitempään se homma.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by -Jo0nas- View Postlastu tulee e30 318i eli vaihdetaanko sinne se jonki toisen tilalle vai ihan pistetään paikoillein jokin käsitys kuitenkin hommasta on , mutta aattelin nyt ottaa selvää.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
Comment