Originally posted by bemu2000
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
kokemuksia vmaxx säädettävistä alustoista joita foorumilla myynnissä
Collapse
X
-
Jos jollain olis jotain pientä asennus ohjeen tynkää tohon v-maxxin etu tolppiin niin otetaan vastaan. Eli siis otettiin vanha tolppa pois ja siitä yläpään laakeri laitettiin tohon etutolppaan ja kiinne, muttakun auton laskee niin se ylempi jousi meneen ihan läjään kuuluuko sen mennä?
Tollainen setti olis kyseessäLast edited by CaSMo; 13-05-2009, 19:21.
Comment
-
-
Originally posted by tepi_ View PostHmmm...äsken laitettiin tuollainen TA-technixin säädettävä alusta alle ja mielestäni nuo apujouset olivat alhaalla,ja varsinainen jousi yläpuolella tolppaa,kun tossa kuvassa näyttäis olevan just toisinpäin... Onko tämä edes mahdollista,ja onko haittaa jos tosiaan näinpäin olikin?e36 m3 coupe -97 smg individual-SOLD-
e60 535d -05 "AC SCHNITZER"
Comment
-
-
Originally posted by mtv67 View PostKäsittääseni ei oo mitään väliä.Onko alkoholilla mitään osuuta teiän asennuksessa?
Comment
-
-
Oletteko mitenkään suojanneet noita etutolppia etteivät ruostu? TA-Technixin alusta tuli vahingossa tilattua vaikka koodin mukaan piti olla V-maxx.BMW F31 330d M-Sport -13
ex. BMW F21 116i -13
ex. BMW 540i(g) Touring -01
ex. ALPINA B10 Bi-Turbo -92 #430
ex. BMW 316g -99
ex. BMW M5 Touring -92
ex. BMW 535i -91
ex. BMW M5 -91
ex. BMW 325i Touring -90
Comment
-
-
Originally posted by Rockwell View PostOletteko mitenkään suojanneet noita etutolppia etteivät ruostu? TA-Technixin alusta tuli vahingossa tilattua vaikka koodin mukaan piti olla V-maxx.
Comment
-
-
Joo, samasta tehtaastahan noi varmasti tulee kun tuotenumerotkin on samat.
Mahtuukohan 6" ET42 vanne pyörimään edessä ilman levityspalaa?BMW F31 330d M-Sport -13
ex. BMW F21 116i -13
ex. BMW 540i(g) Touring -01
ex. ALPINA B10 Bi-Turbo -92 #430
ex. BMW 316g -99
ex. BMW M5 Touring -92
ex. BMW 535i -91
ex. BMW M5 -91
ex. BMW 325i Touring -90
Comment
-
-
Mitä ihmettä! Näin halpoja coilovereita ja jengi vielä todennut ihan hyviksi? Jos näin, niin kertokaa ihmeessä plussat ja miinukset tuosta 60BM01 -sarjasta, koska tässähän on kohta pakko pistää cäpi tonttiin, jos näin halvalla pääsee!
Käyttis: G08 iX3 M-Sport -22
Avokin kesälelu: E93 M3 -09 Alpineweiss
--
Ex: E90 LCI M3 -11, F31 330d M-Sport -13, F15 X5 35i M-Sport -15, F31 330d M-Sport -12, F30 330d M-Sport -12, E93 325i -09, E91 335d M-Sport -07, F31 330d M-Sport, E46 M3 -02, E91 330d M-Sport -06, E87 118d -06, E46 320dA -04, E46 328i -99, E36 328i -92 M-Sport, E91 320d -06, E36 328i -96 M-Sport, E36 325i -93, E39 528iA -97, E39 535iA -98, E36 320i -95
Comment
-
-
Plussaa: edullinen hinta..
Miinusta: melkein kaikki muu,iskarit ovat laadultansa todella vaihtelevia,varaosia vaikea saada hommattua jälkikäteen esim. juuri etupään iskunvaimentajia..
En voi ainakaan suositella jos meinaa autoa pidemmänkin ajan pitää ittellä,tulee oikeasti halvemmaksi hakea heti kunnollinen sarja alle..e36 320 cabrio.
e36 328 coupe.
Comment
-
-
Originally posted by 328 e36 View PostTässä omia kokemuksia hiukan:
Plussaa: edullinen hinta..
Miinusta: melkein kaikki muu,iskarit ovat laadultansa todella vaihtelevia,varaosia vaikea saada hommattua jälkikäteen esim. juuri etupään iskunvaimentajia..
En voi ainakaan suositella jos meinaa autoa pidemmänkin ajan pitää ittellä,tulee oikeasti halvemmaksi hakea heti kunnollinen sarja alle..Ex BMW:t: e30 318i 4d "tuninki"
e36 325i coupé R.I.P
e30 316 2d
e36 318is coupé
e36 323i 4d ac schnitzer replica
Käyttis: e39 523i 4d
Originally posted by rizzoParas oli kyllä eräs viikonloppu club 96:ssa 5 tähden bensalenkkari jolla roikku nahkainen BMW-lippis vyöstä Ei ollu Fallu...
Comment
-
-
Originally posted by dumppi View Postja pyh! ihan toimiva setti on ollu ostin viime tammikuussa nimim. bemu2000 täältä foorumilta ja ajettu sillä on nyt vajaat 20tkm eikä oikeestaan mitään vikaa.. ensin luulin itekki että takaiskarit tiensä päässä n.10tkm jälkeen mutta puslat ne siellä kolahtelikin... lähiaikoina käyn katsastaa tuon ja sittenpä näkee iskari testissä et miten kuluneet ovat todellisuudessa.. kaikin puolin hinta ja laatu kyllä on mun tapauksessa ainaki kohdannut nätisti.. poikkeus tapauksia voi tietty olla mut itselläni on toiminu ja säätövaratkin on mielestäni ihan ok.. takaa ehkä sais vähän enempi olla säätövaraa ku nyt on tappiin säädetty ja jää mielestäni vähän ylös...
toi takapää on sen takia sellainen, koska sama sarja on cabriossa ja touringissa. muuten niissä jäisi perä taas liian alas. jotain kompromisseja vissiin pitänyt tehdä... todellinen maksimi madallus takaa ehkä 40-50mm ja cabrio/touring varmaan sentin tai pari enemmän.
Comment
-
-
Tuli takapäähän vaihdettua tuo setti. Tosi helppo vaihtaa kun jousipuristimella puristi vakiojousen kasaan niin ei tarvinnut irroittaa vetareita. Se vähän ihmetytti kun säätöpalikka ei kunnolla sopinut alas eikä ylös niihin nypyköihin.
Päädyin myös laittamaan jousen säätöineen väärin päin koska siten säätäminen on paljon helpompaa. Alas laitoin vanhan kumin ja ylhäältä jätin kokonaan pois sen pohjaanlyöntikumin alustoineen. Eli säätöpalikka on metallia vasten ja joustoissa kitisee.. Pitäisikö palikan sopia niihin nypyköihin?BMW F31 330d M-Sport -13
ex. BMW F21 116i -13
ex. BMW 540i(g) Touring -01
ex. ALPINA B10 Bi-Turbo -92 #430
ex. BMW 316g -99
ex. BMW M5 Touring -92
ex. BMW 535i -91
ex. BMW M5 -91
ex. BMW 325i Touring -90
Comment
-
Comment