Announcement

Collapse
No announcement yet.

kokemuksia vmaxx säädettävistä alustoista joita foorumilla myynnissä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jardahl
    Bimmer Rookie
    • Jan 2005
    • 176
    • Jyväskylä

    #61
    Originally posted by bemu2000 View Post
    vanne menee kyllä, mutta riippuu renkaasta ottaako kiinni. jollain 205-215 kumilla saattaa mahtua.
    Juu kiitoksia infosta.. 205/50/17 on kitkojen kokona tällä hetkellä..
    Model S

    Comment

    • CaSMo
      Bimmer Rookie
      • Oct 2005
      • 94
      • Veikkola

      #62
      Jos jollain olis jotain pientä asennus ohjeen tynkää tohon v-maxxin etu tolppiin niin otetaan vastaan. Eli siis otettiin vanha tolppa pois ja siitä yläpään laakeri laitettiin tohon etutolppaan ja kiinne, muttakun auton laskee niin se ylempi jousi meneen ihan läjään kuuluuko sen mennä?


      Tollainen setti olis kyseessä
      Last edited by CaSMo; 13-05-2009, 19:21.
      Bmw se ainoa oikea vaihtoehto Bimmeri

      E36 325i -92 setani

      Comment

      • Thuppu
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2007
        • 3626
        • Seinäjoki

        #63
        Juu, kyllähän sen apujousen tulee painua kasaan. Sen tehtävä on vain pitää pääjousi paikoillaan täysissä ulosjoustoissa.
        BMW 740iA "ALPINA"
        BMW 320d Touring e91 "M-Sport"
        Audi UrS4 2.2 20vt Twincharged @624hv/737Nm
        Audi 80q b4 2.2 20vt @488hv/620Nm

        Comment

        • tepi_
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2003
          • 2185
          • TKu

          #64
          Hmmm...äsken laitettiin tuollainen TA-technixin säädettävä alusta alle ja mielestäni nuo apujouset olivat alhaalla,ja varsinainen jousi yläpuolella tolppaa,kun tossa kuvassa näyttäis olevan just toisinpäin... Onko tämä edes mahdollista,ja onko haittaa jos tosiaan näinpäin olikin?

          Comment

          • mtv67
            Bimmer Fanatic
            • Apr 2008
            • 364
            • Kokkola

            #65
            Originally posted by tepi_ View Post
            Hmmm...äsken laitettiin tuollainen TA-technixin säädettävä alusta alle ja mielestäni nuo apujouset olivat alhaalla,ja varsinainen jousi yläpuolella tolppaa,kun tossa kuvassa näyttäis olevan just toisinpäin... Onko tämä edes mahdollista,ja onko haittaa jos tosiaan näinpäin olikin?
            Käsittääseni ei oo mitään väliä.Onko alkoholilla mitään osuuta teiän asennuksessa?
            e36 m3 coupe -97 smg individual-SOLD-
            e60 535d -05 "AC SCHNITZER"

            Comment

            • tepi_
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2003
              • 2185
              • TKu

              #66
              Originally posted by mtv67 View Post
              Käsittääseni ei oo mitään väliä.Onko alkoholilla mitään osuuta teiän asennuksessa?
              Eipä ollu tällä kertaa alkoholilla osuutta,eikä noita jousia edes mihinkään siirrelty ku painettiin vaan jousipakettia alaspäin,että saatiin se yläpää mutterin taakse. Eli jouset pysyivät koko ajan tolpan sisällä...Mutta hyvä jos ei väliä ole,täytyy vielä huomenna tarkastaa...

              Comment

              • tornado
                Bimmer Rookie
                • Sep 2006
                • 64
                • Uusimaa

                #67
                mistä olette noita vmaxx coil-overeita e39 suomesta ostanu ? pikasella googlettamisella en löytänyt muita kuin autovaruste.net, onko muita ?

                Comment

                • Rockwell
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jun 2003
                  • 1713
                  • Helsinki

                  #68
                  Oletteko mitenkään suojanneet noita etutolppia etteivät ruostu? TA-Technixin alusta tuli vahingossa tilattua vaikka koodin mukaan piti olla V-maxx.
                  BMW F31 330d M-Sport -13
                  ex. BMW F21 116i -13
                  ex. BMW 540i(g) Touring -01
                  ex. ALPINA B10 Bi-Turbo -92 #430
                  ex. BMW 316g -99
                  ex. BMW M5 Touring -92
                  ex. BMW 535i -91
                  ex. BMW M5 -91
                  ex. BMW 325i Touring -90

                  Comment

                  • bemu2000
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jul 2003
                    • 17799
                    • Jämsä

                    #69
                    Originally posted by Rockwell View Post
                    Oletteko mitenkään suojanneet noita etutolppia etteivät ruostu? TA-Technixin alusta tuli vahingossa tilattua vaikka koodin mukaan piti olla V-maxx.
                    samaa tavaraa ne on, niin kun D2, K-Sport ym. on keskenään samoja myös. kierteisiin kannattaa talveksi laittaa niihin tarkoitettua suojavahaa.
                    TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                    Vanteet edullisesti
                    Nostureita ja rengaskoneita

                    Comment

                    • Rockwell
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jun 2003
                      • 1713
                      • Helsinki

                      #70
                      Joo, samasta tehtaastahan noi varmasti tulee kun tuotenumerotkin on samat.

                      Mahtuukohan 6" ET42 vanne pyörimään edessä ilman levityspalaa?
                      BMW F31 330d M-Sport -13
                      ex. BMW F21 116i -13
                      ex. BMW 540i(g) Touring -01
                      ex. ALPINA B10 Bi-Turbo -92 #430
                      ex. BMW 316g -99
                      ex. BMW M5 Touring -92
                      ex. BMW 535i -91
                      ex. BMW M5 -91
                      ex. BMW 325i Touring -90

                      Comment

                      • kmn
                        Moderator
                        • May 2009
                        • 6022
                        • Sipoo

                        #71
                        Mitä ihmettä! Näin halpoja coilovereita ja jengi vielä todennut ihan hyviksi? Jos näin, niin kertokaa ihmeessä plussat ja miinukset tuosta 60BM01 -sarjasta, koska tässähän on kohta pakko pistää cäpi tonttiin, jos näin halvalla pääsee!

                        Käyttis: G08 iX3 M-Sport -22
                        Avokin kesälelu: E93 M3 -09 Alpineweiss
                        --
                        Ex: E90 LCI M3 -11, F31 330d M-Sport -13, F15 X5 35i M-Sport -15, F31 330d M-Sport -12, F30 330d M-Sport -12, E93 325i -09, E91 335d M-Sport -07, F31 330d M-Sport, E46 M3 -02, E91 330d M-Sport -06, E87 118d -06, E46 320dA -04, E46 328i -99, E36 328i -92 M-Sport, E91 320d -06, E36 328i -96 M-Sport, E36 325i -93, E39 528iA -97, E39 535iA -98, E36 320i -95

                        Comment

                        • 328 e36
                          Bimmer Fanatic
                          • Dec 2003
                          • 488
                          • pori

                          #72
                          Originally posted by kmn View Post
                          Mitä ihmettä! Näin halpoja coilovereita ja jengi vielä todennut ihan hyviksi? Jos näin, niin kertokaa ihmeessä plussat ja miinukset tuosta 60BM01 -sarjasta, koska tässähän on kohta pakko pistää cäpi tonttiin, jos näin halvalla pääsee!
                          Tässä omia kokemuksia hiukan:

                          Plussaa: edullinen hinta..
                          Miinusta: melkein kaikki muu,iskarit ovat laadultansa todella vaihtelevia,varaosia vaikea saada hommattua jälkikäteen esim. juuri etupään iskunvaimentajia..

                          En voi ainakaan suositella jos meinaa autoa pidemmänkin ajan pitää ittellä,tulee oikeasti halvemmaksi hakea heti kunnollinen sarja alle..
                          e36 320 cabrio.
                          e36 328 coupe.

                          Comment

                          • dumppi
                            Bimmer Enthusiast
                            • Apr 2006
                            • 4351
                            • sotkamo

                            #73
                            Originally posted by 328 e36 View Post
                            Tässä omia kokemuksia hiukan:

                            Plussaa: edullinen hinta..
                            Miinusta: melkein kaikki muu,iskarit ovat laadultansa todella vaihtelevia,varaosia vaikea saada hommattua jälkikäteen esim. juuri etupään iskunvaimentajia..

                            En voi ainakaan suositella jos meinaa autoa pidemmänkin ajan pitää ittellä,tulee oikeasti halvemmaksi hakea heti kunnollinen sarja alle..
                            ja pyh! ihan toimiva setti on ollu ostin viime tammikuussa nimim. bemu2000 täältä foorumilta ja ajettu sillä on nyt vajaat 20tkm eikä oikeestaan mitään vikaa.. ensin luulin itekki että takaiskarit tiensä päässä n.10tkm jälkeen mutta puslat ne siellä kolahtelikin... lähiaikoina käyn katsastaa tuon ja sittenpä näkee iskari testissä et miten kuluneet ovat todellisuudessa.. kaikin puolin hinta ja laatu kyllä on mun tapauksessa ainaki kohdannut nätisti.. poikkeus tapauksia voi tietty olla mut itselläni on toiminu ja säätövaratkin on mielestäni ihan ok.. takaa ehkä sais vähän enempi olla säätövaraa ku nyt on tappiin säädetty ja jää mielestäni vähän ylös...
                            Ex BMW:t: e30 318i 4d "tuninki"
                            e36 325i coupé R.I.P
                            e30 316 2d
                            e36 318is coupé
                            e36 323i 4d ac schnitzer replica


                            Käyttis: e39 523i 4d
                            Originally posted by rizzo
                            Paras oli kyllä eräs viikonloppu club 96:ssa 5 tähden bensalenkkari jolla roikku nahkainen BMW-lippis vyöstä Ei ollu Fallu...
                            |Sotkamo Connection|

                            Comment

                            • bemu2000
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jul 2003
                              • 17799
                              • Jämsä

                              #74
                              Originally posted by dumppi View Post
                              ja pyh! ihan toimiva setti on ollu ostin viime tammikuussa nimim. bemu2000 täältä foorumilta ja ajettu sillä on nyt vajaat 20tkm eikä oikeestaan mitään vikaa.. ensin luulin itekki että takaiskarit tiensä päässä n.10tkm jälkeen mutta puslat ne siellä kolahtelikin... lähiaikoina käyn katsastaa tuon ja sittenpä näkee iskari testissä et miten kuluneet ovat todellisuudessa.. kaikin puolin hinta ja laatu kyllä on mun tapauksessa ainaki kohdannut nätisti.. poikkeus tapauksia voi tietty olla mut itselläni on toiminu ja säätövaratkin on mielestäni ihan ok.. takaa ehkä sais vähän enempi olla säätövaraa ku nyt on tappiin säädetty ja jää mielestäni vähän ylös...

                              toi takapää on sen takia sellainen, koska sama sarja on cabriossa ja touringissa. muuten niissä jäisi perä taas liian alas. jotain kompromisseja vissiin pitänyt tehdä... todellinen maksimi madallus takaa ehkä 40-50mm ja cabrio/touring varmaan sentin tai pari enemmän.
                              TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                              Vanteet edullisesti
                              Nostureita ja rengaskoneita

                              Comment

                              • Rockwell
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jun 2003
                                • 1713
                                • Helsinki

                                #75
                                Tuli takapäähän vaihdettua tuo setti. Tosi helppo vaihtaa kun jousipuristimella puristi vakiojousen kasaan niin ei tarvinnut irroittaa vetareita. Se vähän ihmetytti kun säätöpalikka ei kunnolla sopinut alas eikä ylös niihin nypyköihin.

                                Päädyin myös laittamaan jousen säätöineen väärin päin koska siten säätäminen on paljon helpompaa. Alas laitoin vanhan kumin ja ylhäältä jätin kokonaan pois sen pohjaanlyöntikumin alustoineen. Eli säätöpalikka on metallia vasten ja joustoissa kitisee.. Pitäisikö palikan sopia niihin nypyköihin?
                                BMW F31 330d M-Sport -13
                                ex. BMW F21 116i -13
                                ex. BMW 540i(g) Touring -01
                                ex. ALPINA B10 Bi-Turbo -92 #430
                                ex. BMW 316g -99
                                ex. BMW M5 Touring -92
                                ex. BMW 535i -91
                                ex. BMW M5 -91
                                ex. BMW 325i Touring -90

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎