Originally posted by tmth
View Post
kokemuksia vmaxx säädettävistä alustoista joita foorumilla myynnissä
Collapse
X
-
no sittenhän voit itse kertoa kommentteja, jos olet jo tilannut
minä en ole noista E39 seteistä kuullut kun pelkkää hyvää.
-
Onko kellään kokemusta E39:n alla v-maxx coilovereista? Tuli omaankin kyseinen alusta tilattua.
Leave a comment:
-
Ei ongelmia noilla vanteilla.Originally posted by JK320Ci View PostElikkä jos on säädettävä alusta niin ei mahu 9" vanne alle? oon kyllä miettiny jos laittais tollasen v-maxx alustan.. mutta mulla vanteet 8" ja 9"... että tuleeko ongelmia?
Edit:ET edessä 32 takana 38 muistaakseni..
Leave a comment:
-
Riippuu siitä kuinka matalan autostasi haluat. Ja missä kohtaa renkaasi ovat kaariin nähden.Originally posted by JK320Ci View Postmutta tuleeko tarve rullata kaaria jos laittasin tollasen v-maxx alustan? :think
Joku viisaampi voi sitten kertoa kuinka korkea auto on tuolla sarjalla korkeimmillaan..
Leave a comment:
-
mutta tuleeko tarve rullata kaaria jos laittasin tollasen v-maxx alustan? :think
Leave a comment:
-
Heitetääs nyt ohimennen kun kerran ton alustan kerkesin allekkin laittaa. Oli kyllä positiivinen yllätys, muuttui astetta mukavammaksi m-sportista. Tosin vähän ehkä ihan hiukan "lullampi". Kaupunkikruisaluun erittäin kiva setti, laittaisin uusiksi.
-Jyri
Leave a comment:
-
Eihän sillä pelkällä vanteen leveydellä ole mitään tekemistä tämän asian kanssaOriginally posted by JK320Ci View PostElikkä jos on säädettävä alusta niin ei mahu 9" vanne alle? oon kyllä miettiny jos laittais tollasen v-maxx alustan.. mutta mulla vanteet 8" ja 9"... että tuleeko ongelmia?

ET pitää olla kunnossa ja kaaret rullalla jos on "liian leveät" vanteet. Säädettävä alusta mahdollistaa sitten sopivan madalluksen.
Leave a comment:
-
riippuu tietysti myös vanteen leveydestä... esim. 8,5" et40 tuskin menee.Originally posted by Spiddu View Postourait no eipä sitten pitäisi olla hätää nyt vaan pitäisi päättää sijoittaako halpis sarjaan jolla auton saa kenttään vai säästääkö hieman aikaa ja homma sen kw2:sen, että radellekin saattaisi päästä.
Leave a comment:
-
ourait no eipä sitten pitäisi olla hätää nyt vaan pitäisi päättää sijoittaako halpis sarjaan jolla auton saa kenttään vai säästääkö hieman aikaa ja homma sen kw2:sen, että radellekin saattaisi päästä.Originally posted by Seve View PostMulla jäi vakio aluulla muutamasta millistä kiinni ja ET taitaa olla niis 47 nii ei ainakaan paljoa yli 40 saa ET olla.
Leave a comment:
-
onkos sulla mitään tietoa, että missä menee raja tämän ison et:n kanssa kun kyseessä on e36.Originally posted by bemu2000 View Postei siinä jäykkyys säädy, vaan korkeus, jos mutteria väännät ylemmäs
ison ET:n vanteet ei tosiaan sovi ilman spacereita säädettävän alustan kanssa...
Leave a comment:
-
Originally posted by okko View PostLaitettiin äsken v-maxit e36 sedaniin, mutta orkkis 15" talvivanne otti kiinni siihen säätömutteriin
Laitettiin 8mm spacerit, että saatiin ajoon. Pitäiskö se jäykkyys säätää niin korkealle, että ei ota kiinni, tuntuu vaan, että menis aika jäykäks sitten. Jouset myös paukkuu kun kääntää täydet. Onko tämä normaalia, vai teinkö jotain väärin. Autoon on kesällä laitettu bogen kaasut taakse, joten ei varmaan kannata laittaa noita takavaimentimia, jotka tuli mukana??
ei siinä jäykkyys säädy, vaan korkeus, jos mutteria väännät ylemmäs
ison ET:n vanteet ei tosiaan sovi ilman spacereita säädettävän alustan kanssa...
Leave a comment:
Leave a comment: