.....
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Tämän voi poistaa
Collapse
X
-
Originally posted by Hagle View PostKertokaa nytten hyvät ihmiset mistä tuo voisi tota öljyä työntää noihin imuputkiin..autossa on ahtomittari laitettu ja siihenkin putkeen työntää öljyä. Onko tossa nytten toi ahdin paskana vai mikä? Hyvin kyllä lähtee vaikka vakio on, eli ei uskois että ahdinkaan sökö..mitä tonne kannattaisi laittaa / uusia..Voihan sitä kaikkia juksata että autossa on ties kuinka tehoa, kun työntää mökää (voimasavua)Löpöäkin on alkanut vähän tiputtelemaan..siittä vien kyllä jonnekkin korjaamolle auton ja saavat ton öljyhommankin tutkia sitten joskus, jos en ite vikaa löydä.
turbo sökö.. eipä sitä sinne muualta pääse ellet ole kaatanut öljyä ilmanputsarikoteloonF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostJoo, en vain tiedä missä välys voisi olla, kardaanissa, perässä vai?
Comment
-
-
pitäähän se ilmata... ja ilmaruuvi on siinä paisarin korkissa.. sitten pikkusen puristelee niitä vesiletkuja että ei jää ilmalukkoja.
peränöljyt on helppo vaihtaa.. kokeile eka, että täyttö roppu aukeaa (ylempi), ennen kuin lasket öljyt pois. sitten laitat uudet öljyt sisään vajaa 2litraa.. se on täynnä kun valuu täyttöaukosta pihalle sitä öljyä. kummatkin roput on perän takakannessa. jos on lukkoperä niin sitten vain lukkoperäöljyä sinne..
Suuttimen vuoto, jos sulla vuotaa suutin niin on varmasti hankala lähtemään käyntiin.. kannattaa hommata uusi vuotamaton suutin tilalle..E30 325i Touring -89
E30 325i touring -88 m50tbo
G20 330e M-Sport -20
Comment
-
Comment