.....
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Tämän voi poistaa
Collapse
X
-
Originally posted by Hagle View PostSitten vielä takalasin pyyhkiästä, tässä huomasin, että takalasin pyyhin ei toimi, sulakkeet yms. on ok, voiko moottori olla sökö?
-
-
Originally posted by Hagle View PostTartteekin katsoa, voiko ne olla siellä sen johtojen suojan sisällä poikki?
Comment
-
-
Hae pumpun kansien tiivisteet Boschin huollosta. Ovat edullisia. Ja vaihtaminen helppoa mikäli vuotaa vain ylemmän kannen välistä. Ei muuta kuin kansi pois ja uusi tiiviste ja paikoilleen.
Mutta monesti senkin alemman kannen tiiviste on vaihtokunnossa ja siinä tapauksessa tulee sen alemman kannen asento merkitä erittäin tarkasti, jotta auton saa enää edes käyntiin. Ja siltikin sitä kantta saa säädellä käsipelissä tovin ennen kuin toimii normaalisti. Kantta liikutetaan noin kymmenesosamilli kerrallaan jne.BMW E84 X1 18dXdrive -14
Ex BMW E83 X3 2.0d - 04
Ex, Suzuki SX4 S-Cross -13
Ex, E46 320 d Touring -01
Ex , E34 TDS Touring -95 AVK special
Comment
-
-
Originally posted by Hagle View PostEDIT.Mikä on jos varsinkin 80km/h:n jälkeen jarruttaa kevyesti, niin alkaa kuskinpuolelta edestä täristämään. Epäilin, että jarrusatula löysällä, mutta olisikohan jarrulevy soikea??? Jos jarruttaa poljin melkein pohjassa, tai niin pohjassa ku menee, niin ei täristä. Paljon tollasen tds:n jarrulevyn halkaisija on?? Vai onko joku muu vikana??
Originally posted by Hagle View PostKysympähän tässä, kun ongelmana on tietää että olisiko tollanen hyvä :
Vai meneekö tollasesta kone paskaks?? Tulisi ainakin kivasti vääntöä:think
Tehoakin 180hk, tavoite olisi tosta koneesta saada 200hv, joten eipä tartte ku parikymmentä lisää..isompi ic ja jotain pientä, niin on parimarkkaa tehojen osalta täynnä
350 Nm kuulostaa aika hyvältä..saako tollasella boksilla noin hyvin muka tehoja??? Hinta on 4 200 SEK eli onko toi n.420€boxi?? Toimiiko tollanen???
Tuolla hintaa saa jo oikean ohjelmoinnin, (tai jos ei ihan 420€, niin ainakin ppdiesel täälä meillä päin mainostaa 500€ ohjelmointia) ja sillä saa taatusti sen mitä lupaavat. Tämä on paras vaihtoehto, ellet halua mekaanista pumppua alkaa vaihtamaan.
Mutta jos halvalla haluaa päästä niin osta tuommoset halpislastut mitä täälä foorumillakin myydään, reilun satasen maksaa ja tuo ihan mukavan lisän pellin alle.e34 525 TTds - imolarot II & e30 318i - gazellenbeige
Comment
-
-
Originally posted by Hagle View PostKysympähän tässä, kun ongelmana on tietää että olisiko tollanen hyvä :
Vai meneekö tollasesta kone paskaks?? Tulisi ainakin kivasti vääntöä:think
Tehoakin 180hk, tavoite olisi tosta koneesta saada 200hv, joten eipä tartte ku parikymmentä lisää..isompi ic ja jotain pientä, niin on parimarkkaa tehojen osalta täynnä
350 Nm kuulostaa aika hyvältä..saako tollasella boksilla noin hyvin muka tehoja??? Hinta on 4 200 SEK eli onko toi n.420€boxi?? Toimiiko tollanen???
Comment
-
-
Juu ne toiset johdot ovat todella toisen saranan vieressä..
Tuota voimarasiaa en suosittele. Mieluummin vaikka se halpislastu, tai sitten oikea ohjelmoitava lastu..
Tuosta vaan alkaa kiva kierre tuon 200hv:n kanssa..
Lastu, isompi cooleri, isompi turbo, jos manuaaliloota, niin sitten jyristää vauhtipyörä ja kytkin luistaa, pitäisi saada lukkoperä..
Mutta sehän on virittämisen idea!
Täristys voi johtua kierosta jarrulevystä ja/tai väljästä reaktiotangon helasta.
Jos kävis jarrudynamolla tarkastamassa onko levyt kierot ja repis vähän pyörästä välyksiä, niin tietäisi enempi..
Juu keskisuomessa Karala tai Motest.Last edited by bme535; 09-10-2008, 20:48.E34 535 tic
Ex:
E34 525 tds Touring
E30 320i Touring
E34 535i
E30 325i
E12 518
E30 316 -> 318i
Comment
-
-
onhan manuaali ? Meinaan et ei tainnu tuon loota juurikaan kestää tehonlisäystä, itellä "lievät" lisäykset oli ja loota luisti välillä aika kiitettävästi (tomaatti)MB S210 320CDI Avantgarde -00
xXx:
MB S124 300TDT -92
MB C124 300CE 24V Sportline -91
MB W124 300D -93
BMW E34 525tdsA Touring 147hk++ -92
MB W201 190D -84
BMW E32 735iA -89
Comment
-
Comment