.....
Tämän voi poistaa
Collapse
X
-
Sie ite jos vastasit siihen että jostaki vuotaa öljyä ja sitä kautta tulee katkut sisälle..MB S210 320CDI Avantgarde -00
xXx:
MB S124 300TDT -92
MB C124 300CE 24V Sportline -91
MB W124 300D -93
BMW E34 525tdsA Touring 147hk++ -92
MB W201 190D -84
BMW E32 735iA -89
Comment
-
Katso vaikka ensimmäisenä venttiilikopantiiviste, joudut ottamaan sen ilmanputsarikotelon irti. Ja tietenkin kaikki letkuliitokset, lauhdutin ym. kannattaa katsoa :thinkOriginally posted by Hagle View PostMistähän nuo yleensä ekana tota öljyä alkaa vuotamaan?e34 525 TTds - imolarot II & e30 318i - gazellenbeige
Comment
-
Kannattaa kokeilla sitä turbon akselia että onko siinä pitkittäis välystä, sivuttais välystä saa hieman tuntua, pitkittäista ei käytännössä saisi sormilla tuntea.Originally posted by Hagle View PostOli tossa ykspäivä ko kotelo irti ja ei näyttänyt venakopan välistä tulevan..kotelon sisällä ole jonkun verran öljyä ja kaikki putket oli mukavan öljyisiä..onkohan mahdollista että turbo valskaa öljyä
Öljy ei loppujenlopuksi hirveästi kulu mittatikkua tulee aika useaan katsottua. Pisemmällä aikavälillä huomaa että sitä on kulunut.
Ja aista kolmanteen..mistä saa halvalla starttin solenoidin, motonetin sivuilta ei löytynyt. Välillä avainta käntäessä ei starttaa, mutta tokalla yleensä starttaa..eikös ole merkki että solenoidi menossa paskaksi.
Vika saattaa olla bendixlaitteessa (tai sen likaisuudessa/jäykkyydessä) eli ota startti pois ja putsaa bendix laite ja kokeile starttia irtaallaan niin tiedät missä vika. Kannattaa myös tarkastaa että virta tulee sinne solenoidille asti.
Comment
-
kun konetila on ympäröity kumitiivisteella ei hajujen pitäisi päästä helpolla sisätiloihinOriginally posted by Hagle View PostMikä mahtaa olla syynä, kun tossa tds:ssä pitää lämppäriä päällä käynnissä, niin sisälle tulee aika lailla öljyn hajua?? Vuotaa todennäköisesti jotain öljyä johkin mistä hajut hyvin tulee lämppärin kautta kapiiniin..mutta mistä. Vai oisko muita syitä?:think
onko konepellin takareuna säädetty liian ylös?
onko paisuntasäiliön kiinnityspaneeli http://www.realoem.com/bmw/showparts...=64&fg=99&hl=1 asennettu siten että jarruputki apukuskin puolelta on jäänyt sen alle?
Comment
-
Tuskin öljyjä vaihtamalla tokenee mutta kannattaa ensin tarkastaa että laatikossa on oikea määrä öljyä ja lisätä jos on tarvetta.Originally posted by Hagle View PostEilen pääsin ite pitkästä aikaa liikenteeseeb ajamaan autolla, johan kortti 4,5kk oli pois
Voiko johtua tuo laatikon luistaminen öljyn vähyydestä? Luistaakin aikalailla..huomaa "kyläajossa" risteyksistä kun lähtee tai keskusta alueella hiljentelee ja ajaa pintakaasulla, niin heittää yhtäkkiä kieroksia isommalle. Ihan kun yrittäisi vaihtaa, mutta päättääkin pitää vaihteen mikä jo on päällä. Sitten jos kiihdyttää tms. niin tuntuu että ei vaan mene mihinkään..kieroksia nostaa mutta ei kulje huutaa vaan. Normaalissa 50km/h ajossakin huudattaa parintonnin ja vähän ylikikin kieroksilla. Voikohan korjaantua öljyjen vaihdattamisella? Ajettu nytten 253tkm. Vai oisko etittävä uutta lootaa ja miljoonia maksettava, että sen paikoilleen saa
Comment
-
Joo eihän noissa tikkua ole, tuossa ohjeet tarkastukseen jos ei ole silmään osunutOriginally posted by Hagle View PostJeps. Sillähän sitä lisääntyy kun vaihtaa uudet. Paska toi loota, kun ei ole mittatikkua josta katsoa öljyn määrä jne.
Comment
Comment