Inpa:lla kämmäystä...

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 535SD
    replied
    miten livedtataa lukiessa saa vieritettyä sivua alaspäin kun parikohtaa jää sivun alareunaan niin että ne ei näy

    Leave a comment:


  • 535SD
    replied
    Originally posted by 540iAV8 View Post
    Samaa ihmetelty kaverin E60:n kanssa.
    ongelma on ratkaistu. eli sun pitää laittaa sieltä paikasta mistä valitaan
    com portin numero kohdilleen. kohtaan latency timer arvoksi 1ms.
    vakioona se on 16ms

    Leave a comment:


  • Arnolds
    replied
    Originally posted by Pekka84 View Post
    mikähän mulla mättää tuossa inpassa kun herjailee vähänväliä tämmöstä http://s265.photobucket.com/albums/i...rent=error.jpg
    Samaa ihmetelty kaverin E60:n kanssa.

    Leave a comment:


  • 535SD
    replied
    mikähän mulla mättää tuossa inpassa kun herjailee vähänväliä tämmöstä http://s265.photobucket.com/albums/i...rent=error.jpg

    Leave a comment:


  • arska84
    replied
    Originally posted by _nixu_ View Post
    Ei toimi tuolla piuhalla...
    No perkeles. Muistankin kun oon omassa autossa käyttänyt tuota niin siinä obd-adapterissa palaa valo, mutta tuossa kaverin autoa kun katottiin niin ei valo palanut. Minkälainen piuha tuohon pitää sitten olla?

    Leave a comment:


  • _nixu_
    replied
    Originally posted by arska84 View Post
    En saanut mihinkään yhteyttä. Vikakoodeja kun luin niin ei kumminkaan valittanut sitä että pitää olla virrat päällä että kyllä kai jotain yhteyttä sai.. Mikäköhän on ADS-piuha? Jartsa02:lta oon ostanu ton piuhan.

    Ei toimi tuolla piuhalla...

    Leave a comment:


  • arska84
    replied
    Originally posted by Clavurion View Post
    Saitko ylipäätään yhteyttä purkkeihin? Onko sinulla ADS-piuha käytössä? Noissa vanhemmissahan diagnostiikkaväylä on erilainen.
    En saanut mihinkään yhteyttä. Vikakoodeja kun luin niin ei kumminkaan valittanut sitä että pitää olla virrat päällä että kyllä kai jotain yhteyttä sai.. Mikäköhän on ADS-piuha? Jartsa02:lta oon ostanu ton piuhan.

    Leave a comment:


  • Clavurion
    replied
    Originally posted by arska84 View Post
    Eilen yritin kaverin E34:sta lukea vikakoodeja kun ABS-valo oli palanut joku päivä ja välillä auton kierrokset vaeltaa. Eipä vaan löytynyt mitään vikakoodeja autosta. Kai tuossa nyt vikamuisti pitää olla? Auto BMW 525 24V -92 ja Inpaa käytin.
    Saitko ylipäätään yhteyttä purkkeihin? Onko sinulla ADS-piuha käytössä? Noissa vanhemmissahan diagnostiikkaväylä on erilainen.

    Leave a comment:


  • arska84
    replied
    Eilen yritin kaverin E34:sta lukea vikakoodeja kun ABS-valo oli palanut joku päivä ja välillä auton kierrokset vaeltaa. Eipä vaan löytynyt mitään vikakoodeja autosta. Kai tuossa nyt vikamuisti pitää olla? Auto BMW 525 24V -92 ja Inpaa käytin.

    Leave a comment:


  • markok
    replied
    Onko tuo e39 touringin ilmajousituksen säätö sellainen homma, että siihen ei pysty yksityiskohtaisia ohjeita antamaan? Valikon kyllä löysin missä ilmeisesti perän korkeutta saisi muutettua, mutta en uskaltanut mihinkään arvoihin koskea kun tässäkin topicissa on varoiteltu, että saattaa jäädä vinoon koko auto. Inpassa ei taida olla toimintoa millä saisi tallennettua lähtötilanteen muistiin ja tarvittaessa palauttamaan sen jos jokin menee pieleen?

    Mitenkäs noita adaptaatio arvoja pystyy Inpalla nollaamaan ja mikä on oikea järjestys, ettei tule ylimääräisiä koodeja?

    Leave a comment:


  • Clavurion
    replied
    Originally posted by takahiki View Post
    Onkohan kellään gurulla tietoa että mitä kohtaa siellä tiedostossa pitää rukata että saisi tason säädön varoitusaikaa muutettua pidemmäksi, tuntuu että kompressori toimii ihan ok mutta heittää monesti varoituksen i-driveen mikä ilmeisesti johtuu liian pitkästä nostoajasta.
    Toden näköisesti kompura menee jolloinkin vaihtoon mutta ajellaan nyt niin kauan kuin toimii, haittana vaan tuo varoitus ilmo
    Kompurahan siellä vetelee viimeisiään. Tuo aikarajoitus on ihan sen takia, että ei käräytä sitä kompuraa. Tasonsäädön herjan varmaankin saa pois näkymästä, mutta en tässä tapauksessa lähtisi sitä puukottamaan.

    Leave a comment:


  • takahiki
    replied
    Onkohan kellään gurulla tietoa että mitä kohtaa siellä tiedostossa pitää rukata että saisi tason säädön varoitusaikaa muutettua pidemmäksi, tuntuu että kompressori toimii ihan ok mutta heittää monesti varoituksen i-driveen mikä ilmeisesti johtuu liian pitkästä nostoajasta.
    Toden näköisesti kompura menee jolloinkin vaihtoon mutta ajellaan nyt niin kauan kuin toimii, haittana vaan tuo varoitus ilmo

    Leave a comment:


  • O.J
    replied
    Originally posted by Esko View Post
    Mistä noi huoltovalot pääsee nollaamaan?

    Instrument Cluster - kohdan alta pitäisi löytyä...

    Leave a comment:


  • Esko
    replied
    Mistä noi huoltovalot pääsee nollaamaan?

    Leave a comment:


  • Pasa
    replied
    Originally posted by ruupanen View Post
    Mitkähän vaatimukset compuutterilta inpa softalla ? Ois pari läppärin raatoa tiedossa, mutta ei uskalla ostaa ennekuin tietää minkä verran tehoa ohjelma vaatii.
    mulla on vanha fujitsun lifebook pentium 3:n ja muistia vissiin vaan joku 256MB. Hyvin pyörii, mutta onhan se kuitenkin pena.

    Leave a comment:

Working...
X