Mitkähän vaatimukset compuutterilta inpa softalla ? Ois pari läppärin raatoa tiedossa, mutta ei uskalla ostaa ennekuin tietää minkä verran tehoa ohjelma vaatii.
Pystyykö tuolla inpalla muuttamaan keskuslukon asetuksia tai mitään muita asetuksia. esim. saattovalot?
Vai pitääkö NC-experttiä käyttää tähän. Mistä myös löytyisi ohjeita ohjelman käyttöön.
Inpalla ei onnistu mutta käsittääkseni NCS Expertillä pitäis monenkin toiminnon aktivoinnin/deaktivoinnin onnistua. Noiden ohjeiden perään olen itsekin kysellyt siellä täällä...
"If you are going through hell, keep going." - Sir Winston Churchill
Pystyykö tuolla inpalla muuttamaan keskuslukon asetuksia tai mitään muita asetuksia. esim. saattovalot?
Vai pitääkö NC-experttiä käyttää tähän. Mistä myös löytyisi ohjeita ohjelman käyttöön.
Tarkoitatko sellaista saattovaloa kun virrat sammuttaa ja lähtee autosta niin jää valot hetkeksi? Ei kai E46 saa ohjelmoitua automaattisesti syttyviä, mut se käsin sytytettävähän siellä pitäis olla valmiina. (Sammutuksen jälkeen nyppää kaukovalovilkkua niin jää lähivalot päälle)
Nyt on pelit ja pensselit ja kyllä toi INPA pikkuhiljaa rupeaa "aukeamaan". Vieläkään ei taida olla minkäänlaista "tutorialia" saatavilla eli pitää mennä yrityksen ja erehdyksen kautta?
Se mikä jäi päällimmäiseksi vaivaamaan on huoltojen nollaus. Eli onnistuuko esim. E90:sen eri huoltojen nollaus jostain valikosta eli en halua kaikkia huoltoja nollata vaan yksitellen?
Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre Z3 Roadster 2.8 '98isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Mitkähän vaatimukset compuutterilta inpa softalla ? Ois pari läppärin raatoa tiedossa, mutta ei uskalla ostaa ennekuin tietää minkä verran tehoa ohjelma vaatii.
mulla on vanha fujitsun lifebook pentium 3:n ja muistia vissiin vaan joku 256MB. Hyvin pyörii, mutta onhan se kuitenkin pena.
Onkohan kellään gurulla tietoa että mitä kohtaa siellä tiedostossa pitää rukata että saisi tason säädön varoitusaikaa muutettua pidemmäksi, tuntuu että kompressori toimii ihan ok mutta heittää monesti varoituksen i-driveen mikä ilmeisesti johtuu liian pitkästä nostoajasta.
Toden näköisesti kompura menee jolloinkin vaihtoon mutta ajellaan nyt niin kauan kuin toimii, haittana vaan tuo varoitus ilmo
Onkohan kellään gurulla tietoa että mitä kohtaa siellä tiedostossa pitää rukata että saisi tason säädön varoitusaikaa muutettua pidemmäksi, tuntuu että kompressori toimii ihan ok mutta heittää monesti varoituksen i-driveen mikä ilmeisesti johtuu liian pitkästä nostoajasta.
Toden näköisesti kompura menee jolloinkin vaihtoon mutta ajellaan nyt niin kauan kuin toimii, haittana vaan tuo varoitus ilmo
Kompurahan siellä vetelee viimeisiään. Tuo aikarajoitus on ihan sen takia, että ei käräytä sitä kompuraa. Tasonsäädön herjan varmaankin saa pois näkymästä, mutta en tässä tapauksessa lähtisi sitä puukottamaan.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Onko tuo e39 touringin ilmajousituksen säätö sellainen homma, että siihen ei pysty yksityiskohtaisia ohjeita antamaan? Valikon kyllä löysin missä ilmeisesti perän korkeutta saisi muutettua, mutta en uskaltanut mihinkään arvoihin koskea kun tässäkin topicissa on varoiteltu, että saattaa jäädä vinoon koko auto. Inpassa ei taida olla toimintoa millä saisi tallennettua lähtötilanteen muistiin ja tarvittaessa palauttamaan sen jos jokin menee pieleen?
Mitenkäs noita adaptaatio arvoja pystyy Inpalla nollaamaan ja mikä on oikea järjestys, ettei tule ylimääräisiä koodeja?
Eilen yritin kaverin E34:sta lukea vikakoodeja kun ABS-valo oli palanut joku päivä ja välillä auton kierrokset vaeltaa. Eipä vaan löytynyt mitään vikakoodeja autosta. Kai tuossa nyt vikamuisti pitää olla? Auto BMW 525 24V -92 ja Inpaa käytin.
Eilen yritin kaverin E34:sta lukea vikakoodeja kun ABS-valo oli palanut joku päivä ja välillä auton kierrokset vaeltaa. Eipä vaan löytynyt mitään vikakoodeja autosta. Kai tuossa nyt vikamuisti pitää olla? Auto BMW 525 24V -92 ja Inpaa käytin.
Saitko ylipäätään yhteyttä purkkeihin? Onko sinulla ADS-piuha käytössä? Noissa vanhemmissahan diagnostiikkaväylä on erilainen.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Saitko ylipäätään yhteyttä purkkeihin? Onko sinulla ADS-piuha käytössä? Noissa vanhemmissahan diagnostiikkaväylä on erilainen.
En saanut mihinkään yhteyttä. Vikakoodeja kun luin niin ei kumminkaan valittanut sitä että pitää olla virrat päällä että kyllä kai jotain yhteyttä sai.. Mikäköhän on ADS-piuha? Jartsa02:lta oon ostanu ton piuhan.
Comment