Originally posted by Dunky
View Post
Inpa:lla kämmäystä...
Collapse
X
-
Tarvitsee syvempää tonkimista auton sieluun jos haluaa vaikka tuota kysymääsi BC nappulaa käskyttää toisiin tehtäviinOriginally posted by kaikkone View PostMiul ois tuos tommonen bushiness soitin ja midi, Midis ( jos ny oikein sanoin puhun) ni on bc nappi mutta se ei tee yhtään mitään ni onko mahollista konffia sille jotain virkaa, esim näyttämään just ulkolämpötiloja ja niitä viiksen ominaisuuksia.
Leave a comment:
-
Itse olen pärjännyt varsin mainiosti yhdellä profiilillaOriginally posted by Clavurion View PostEri profiilit määrittävät, mitä ohjelma kullakin komennolla tekee ja sallii tehtäväksi. Käytännössä tarvitaan expert profile, jolla onnistuu kaikki perushommat ja sitten FSW_PSW manipulate, joka purkkia koodatessa niittaa sisään käsin muutetut parametrit, eikä normaaleja ZCS:n mukaisia.
(muuttaa vaan lennosta sitä riippuen mitä haluaa milloinkin tehdä)
Leave a comment:
-
Mietin täs et mitäs kaikkea siis pystyn konffimaan oikein tuolla ncs:llä sitten?
Miul ois tuos tommonen bushiness soitin ja midi, Midis ( jos ny oikein sanoin puhun) ni on bc nappi mutta se ei tee yhtään mitään ni onko mahollista konffia sille jotain virkaa, esim näyttämään just ulkolämpötiloja ja niitä viiksen ominaisuuksia.
Mistä päin pitäs lähteä etsimään tuota modulia tai asetuksia.
onko olemassa jotain ohjeita mitä sinne millekin kohalle voi kirjotella
Leave a comment:
-
Ramzez:
Oikeat .IPO ja .PRG filut riippuu siitä, mitä ohjainlaitteita olet koodaamassa. Eri CI:n (coding index/softataso) purkit käyttävät omia filujaan. Ne näkyvät siinä räppänässä, joka aukeaa, kun ryhdyt jotain purkkia koodaamaan. Ne löytyy myös DATEN-kansiosta tiedostosta ExxSGET, jos vaan osa sieltä välistä lukea. Jos ko. purkin vaatimia filuja ei löydy, niin erroria pukkaa.
Eri profiilit määrittävät, mitä ohjelma kullakin komennolla tekee ja sallii tehtäväksi. Käytännössä tarvitaan expert profile, jolla onnistuu kaikki perushommat ja sitten FSW_PSW manipulate, joka purkkia koodatessa niittaa sisään käsin muutetut parametrit, eikä normaaleja ZCS:n mukaisia.
Leave a comment:
-
Tuolta löytyi useimmat korimallit mukaan lukien E38, jonka sisällä oli vielä 97 pikkutiedostoa.Originally posted by jartsa02 View PostOnkos siellä NCS:n DATEN-kansiossa nyt kaikki kansiot korimalleille ja siellä sisällä pikkufileitä läjä?
SGDAT-kansiossa on 168 tiedostoa, mutta mitkä ovat niitä "oikeita" kamoja, ei ole hajuakaan.Originally posted by jartsa02 View PostSitten SGDAT-kansiossa tarvii olla oikeat kamat paikallaan
Tuossa kansiossa on 1023 tiedostoa, mutta tosiaan kiinnostaisi, mitkä ovat niitä oikeita tiedostoja. :thinkOriginally posted by jartsa02 View Postja vielä Ediabassin ECU-kansiossa tarvii olla oikeat fileet kanssa. Sitten kun nuo on kohillaan, niin se alkaa pelaamaan.
Voisiko joku täsmentää, miksi noita profiileja tarvitsee useita. Miten ne siis eroavat toisistaan?Originally posted by jartsa02 View PostNiin, ja säätöihin kyl tarvitaan vielä toinenkin profiili kuten tuolla aikaisemmassa ohjeessakin oli.
Mistä olette hankkineet nuo NCS-expert ohjelmat, kun näin paljon ongelmia on jo itselläni, niin löytyisikö jostain toimivaa versiota tai kattavia ohjeita vaihe vaiheelta, kuinka tuon saa toimimaan.
Leave a comment:
-
Tärkeintä nyt kuitenkin, että otat jonnekin talteen ZCS:n (GM, SA, VN). Niitä parametrejä (FSW_PSW) on turha joka purkilta ruveta keräämään muuten kuin malliksi.Originally posted by kaikkone View PostAiniin ja, otin niist kaikista paikoista backupin? kaiketi
eli luin tiedon ja sit sen yhen tekstitiedoton kopioin ja nimesin aina mistä se oli tullu
Leave a comment:
-
Ainiin ja, otin niist kaikista paikoista backupin? kaiketi
eli luin tiedon ja sit sen yhen tekstitiedoton kopioin ja nimesin aina mistä se oli tullu,
AIkalailla kaikissa paikoissa oli sama tieto paitsi...
kun luki kaikista niistä kolmesta paikasta KMB:n tiedon elikkä luki sen EWS:sstä, IKE:stä ja KMB:stä.
niin silloin tuli IKE:stä jättimäinen. muut tiedostot oli 4KB niin tuon IKEN oli 41KB. Samat arvot siel tais olla kun etsi ja vertas, mutta IKE:n tiedostossa oli sitten kaikkea muuta härpäkettä ja paljon.
voiskohan tuo olla lähtöisin siitä aikaisemmasta klikliklik menetelmän kokeilusta?
koska taisin pistää vahingossa process job ennenkuin olin lukenu muistin,
Leave a comment:
-
Noita valojutskia ym. juttuja saa säädettyä sieltä "Car & Key Memory" puolelta. Luet eka auton tunnistuksen vaikka mittaristolta ja sit palaat pykälän taaksepäin ja valkaat ton CKM valikon ja sieltä muuttelet niitä juttuja ja "Broadcast" junttaa sit sisään sen muutoksen. Ovat tosin saksaksi joten ei kannata muutella mitään josta ei ole tietoa.Originally posted by kaikkone View PostKuinkas pihalla tässä vaihessa jo ollaan. onko jollai jotai suomennuksia noihin,
tai että mitä pitää säätää sieltä että jos haluaa valot pysymään päällä tai jotai muuta : P
Leave a comment:
-
dodiin, nyt on sit hiukan opiskeltu, tuolta ekasta valikosta löytyy kolme erilaista ecua?, EWS, IKE ja KMB
sitten toisesta valikosta jossa prosessoidaan niitä niin piti valita toinen?,
sieltä sitten löytyi enemmän niitä ecuja.
Kuinkas pihalla tässä vaihessa jo ollaan. onko jollai jotai suomennuksia noihin,
tai että mitä pitää säätää sieltä että jos haluaa valot pysymään päällä tai jotai muuta : P
ainiin ja ku tos oli noi kolme ecua, ni EWS:ssä oli eri VIN ku IKE:ssä ja KMB:ssäLast edited by kaikkone; 28-04-2010, 18:11.
Leave a comment:
Leave a comment: