kokemuksia kdFi V1.3 PNP?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pazi88
    replied
    Originally posted by mige95 View Post
    Pazi: Nii siis mulla ei toiminut kierroslukumittari alkuu autossa, johtosarja on cruisellisesta autosta, asetusta muuttamalla alkoi toimia.
    Aa joo. Erikoista että on alunperin ollu väärä asetus siinä. Mitä mulle on tullu KDFI bokseja vastaan, niin niissä on ollu oikea asetus suoraan. Vaan näyttää että nuo KDFI:t muuttuu koko ajan (onneksi parempaan suuntaan). puolen vuoden välein uutta piirilevyä jne. eikä missään infota mitä ja millon on muuttunu. Yhteen väliin eivät edes tienneet supportissa että m52 ja m50vanos koneissa on vanos solenoidi kytketty käyttöön boksissa

    Leave a comment:


  • mige95
    replied
    Pazi: Nii siis mulla ei toiminut kierroslukumittari alkuu autossa, johtosarja on cruisellisesta autosta, asetusta muuttamalla alkoi toimia.

    Leave a comment:


  • Pazi88
    replied
    Originally posted by mige95 View Post
    Mulla ei ainakaa tarvinu mitää piuhoja vedellä, kdfi:n ohjeissa on kerrottu asetus paikka tunerstudiossa josta vaihdat sen kierrosluku lähtö asetuksen toiseen niistä kahdesta vaihtoehdosta ni jo rupee toimimaa...
    Ei se joka autossa oireile. Riippuu vähän mitä varusteita autossa on, että moneenko paikkaan se kiekkasignaali on jaettu.

    Originally posted by Nikke700 View Post
    Ajureita latailtu kaikkiin 6 koneese ja ei toimi millään yhteys.
    Käykö moottori sillä, että pelkkä yhteys koneeseen ei pelaa? Siitä voi siinä tapauksessa olla usb:tä hoitava ftdi chippi kaput. Mut jos ei käy edes moottori, niin se ite kdfi levy siellä sisällä voi olla sökö, minkä voi itsekkin helposti vaihtaa uuteen. Ja niistä on kyllä sulakkeitakin kärvähtäny jostain x-syystä.
    Last edited by Pazi88; 16-01-2019, 08:53.

    Leave a comment:


  • mige95
    replied
    Originally posted by TeiniDX View Post
    Jaksaisko joku joka homman tehnyt niin vääntää tämän rautalangasta?

    Purkin omaa ohjetta tutkailin ja nettiä, mutten vielä suoraa how to ohjetta löytänyt. Potilas 328 -97
    Mulla ei ainakaa tarvinu mitää piuhoja vedellä, kdfi:n ohjeissa on kerrottu asetus paikka tunerstudiossa josta vaihdat sen kierrosluku lähtö asetuksen toiseen niistä kahdesta vaihtoehdosta ni jo rupee toimimaa...

    Leave a comment:


  • bmw89
    replied
    Kaverilta levis kanssa kdfi aika uutena, ettei saanut enään yhteyttä, tilalle tuli hestec

    Leave a comment:


  • Nikke700
    replied
    Ajureita latailtu kaikkiin 6 koneese ja ei toimi millään yhteys.

    Leave a comment:


  • Pazi88
    replied
    Onhan niitä, mut kannattaa eka kokeilla jollain muulla koneella. Ajuritkin taikka koneen usb väylät saattaa myös sekoilla.

    Leave a comment:


  • Nikke700
    replied
    tuli hommattua tosiaan tuo kdfi syksyllä ja parikertaa pääs kdfi käsiks kunnolla kunnes 11-13-1 välisenä aikana kun yrittäny saada yhteyttä kdfihin ilman tulosta. herjaa usb-portista koneella erroria 43 ja katottu kaikki asetukset että pitäs olla oikein.

    onkos muilla ollu vastaava ongelmaa purkin kanssa vai onko tuo yhtäkkiä menny hajalle?

    Leave a comment:


  • Tikkunen85
    replied
    Originally posted by Pazi88 View Post
    Ei siihen oikeeta ohjetta ole missään. Bemarin omista sähkökaavioista kato mistä ecun pinnistä tulee engine speed pihalle ja mistä pinnistä se menee mittaristoon sisään ja piuha välille. Vinkkinä, niin se on ainut täysin musta ohut piuha kummassakin.
    Jes, kiitos. Kaavioita tutkailin ja ehkä suht kartalla nyt ollaan. Kysellään sitten lisää kun huomataan ettei vehkeet edelleenkään pelaa

    Leave a comment:


  • Pazi88
    replied
    Ei siihen oikeeta ohjetta ole missään. Bemarin omista sähkökaavioista kato mistä ecun pinnistä tulee engine speed pihalle ja mistä pinnistä se menee mittaristoon sisään ja piuha välille. Vinkkinä, niin se on ainut täysin musta ohut piuha kummassakin.

    Leave a comment:


  • Tikkunen85
    replied
    Originally posted by makkis View Post
    On keksitty

    Kierroslukutieto jakaantuu useampaan paikkaan, vakkarille yms.
    Kdfi:ssä ei riitä signaalin vahvuus jakamaan sitä moneen paikkaan ja siksi mittari ei näytä mitään. Vedä joko suora piuha boksilta mittaristoon tai poista ne sivuhaarat alkuperäisestä johtosarjasta.
    Jaksaisko joku joka homman tehnyt niin vääntää tämän rautalangasta?

    Purkin omaa ohjetta tutkailin ja nettiä, mutten vielä suoraa how to ohjetta löytänyt. Potilas 328 -97

    Leave a comment:


  • Pazi88
    replied
    Originally posted by Gemmi View Post
    Keskusteleekos toi kdfi vaihdelaatikon boksin kanssa?
    Ei keskustele

    Leave a comment:


  • Gemmi
    replied
    Keskusteleekos toi kdfi vaihdelaatikon boksin kanssa?

    Leave a comment:


  • makkis
    replied
    Originally posted by Tenhune View Post
    Onko kukaan keksiny syytä miksi kdfi boksi ei anna mittaristolle kierroslukua? omassa e39 528 kaikki muu kyllä toimii paitsi kierrosluku puuttuu.
    On keksitty

    Kierroslukutieto jakaantuu useampaan paikkaan, vakkarille yms.
    Kdfi:ssä ei riitä signaalin vahvuus jakamaan sitä moneen paikkaan ja siksi mittari ei näytä mitään. Vedä joko suora piuha boksilta mittaristoon tai poista ne sivuhaarat alkuperäisestä johtosarjasta.

    Leave a comment:


  • Tenhune
    replied
    Originally posted by Biimersson View Post
    No nyt kaikki mikä pitääkin niin pelaa kiitos vielä avuista.
    Eka testilenkki heitetty ja on tuo ihan eri moottori kun sinne työntää vähän painetta bensakartta ainakin turvallisesti rikkaan puolella hiotaan penkissä sitten kohdalleen.
    Kierroslukumittari puuttuu yhä kun en löytänyt kaaviota netistä että mihin pinniin tulee kierrosluku mittarin päässä osaisko joku jelpata tässä? (e39 523i vm96) Eipä tuolla nyt kiire ole kun tunerstudio näyttää kyllä kierrokset.

    Onko kukaan keksiny syytä miksi kdfi boksi ei anna mittaristolle kierroslukua? omassa e39 528 kaikki muu kyllä toimii paitsi kierrosluku puuttuu.

    Leave a comment:

Working...
X