kokemuksia kdFi V1.3 PNP?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fantic
    replied
    Originally posted by willex View Post
    Minulla aiheutti sähköflekti häiriötä kampiakselin asentotunnistimeen. Flektin kun napsautti päälle mega luuli moottorin pyörivän ja alkoi naksutella suuttimia ja muutenkin sekoilla. Yritin suojata anturia vaikka millä foliolla mutta en saanut häiriötä pois.. en tosin tiedä onko sinulla visko vai sähköflekti
    Visko on vielä toistaiseksi. Mutta kaikkia tälläisiä ajatuksia hainkin. Kiitos tästä

    Leave a comment:


  • willex
    replied
    Originally posted by Fantic View Post
    Onkos arvon kanssaharrastajilla hyvää arvausta mikä mun autossa olisi vikana, oireet seuraavanlaiset:

    Startatessa kdfi näkee vajaan sekunnin koneen pyörintänopeuden- koitettu kahdella triggerianturilla jotka molemmat pitäisi olla ehjiä ja mitattiin molemmista ~550ohmia. Toisessa autossa boksi toimii ongelmitta.

    Piipattiin johtosarja läpi, johdotuksissa anturin liittimen ja boksin liittimen välillä ei vikaa. Autoa ei ole saatu tällä moottorilla vielä käymään, kori on -94 316 compact ja moottori johtosarjoineen -91 325i. Kesällä toisessa korissa toimi ihan ongelmitta.

    -Onko korin ja moottorin johtosarjan välisen liittimen pinnijärjestys varmasti sama? Korissa ainakin vähemmän pinnejä.
    -Miksi suuttimet napsahtaa kun laittaa virrat päälle? Ei ennen ole napsahtanut ja ei napsu myöskään toisessa autossa.

    Kiitän etukäteen hyvistä arvauksista
    Minulla aiheutti sähköflekti häiriötä kampiakselin asentotunnistimeen. Flektin kun napsautti päälle mega luuli moottorin pyörivän ja alkoi naksutella suuttimia ja muutenkin sekoilla. Yritin suojata anturia vaikka millä foliolla mutta en saanut häiriötä pois.. en tosin tiedä onko sinulla visko vai sähköflekti

    Leave a comment:


  • Fantic
    replied
    Onkos arvon kanssaharrastajilla hyvää arvausta mikä mun autossa olisi vikana, oireet seuraavanlaiset:

    Startatessa kdfi näkee vajaan sekunnin koneen pyörintänopeuden- koitettu kahdella triggerianturilla jotka molemmat pitäisi olla ehjiä ja mitattiin molemmista ~550ohmia. Toisessa autossa boksi toimii ongelmitta.

    Piipattiin johtosarja läpi, johdotuksissa anturin liittimen ja boksin liittimen välillä ei vikaa. Autoa ei ole saatu tällä moottorilla vielä käymään, kori on -94 316 compact ja moottori johtosarjoineen -91 325i. Kesällä toisessa korissa toimi ihan ongelmitta.

    -Onko korin ja moottorin johtosarjan välisen liittimen pinnijärjestys varmasti sama? Korissa ainakin vähemmän pinnejä.
    -Miksi suuttimet napsahtaa kun laittaa virrat päälle? Ei ennen ole napsahtanut ja ei napsu myöskään toisessa autossa.

    Kiitän etukäteen hyvistä arvauksista

    Leave a comment:


  • ProPioneer
    replied
    Originally posted by bmw89 View Post
    Itellä oli vuosi sitten harisella säädössä ja toimii vieläki yhteys, tuli myös autossa inventterinkin kanssa säädettyä joskus. Kaverilla pari kuukautta vanha boxi ja ei saa yhteyttä enään, kun kävi harisella kans. Ota näistä sitten selvää

    Ja tuo k-datan kaveri osaa vastata ees sähköposteihin
    aikalailla ohi aiheen mutta:
    itellä tuli m52 boksi jonka kanssa on ollu ongelmia vaikka kuinka ensinnäki se kiekka eikä lämpömittari toiminu, tyhjäkäynnin ohjaus ei pelannu, välillä heitti kesken ajon muutaman sylinterin pois käytöstä, pätki yhteyksiä yms, testasin toisella ''ohjainkortilla'' ja kaikki paitsi tuo rpm signaali ongelma hävis, ja seki saatiin häviämään suoralla johdolla ecu-mittaristo välille, tottakai sitte vielä testasin moneen kertaan ohjelmat uusiks tohon alkuperäseen piirriin ja testasin samalla ohjelmalla ko tolla toisella mutta ainavaan se alkuperänen temppuili. nyt tuo alkuperänen piiri on seilannu tätä kdata-kokkola väliä sitte varmaa puoltoistavuotta. onneks ollu tuo toinen ''ohjainkortti'' kaverilta lainassa sen aikaa
    ja tosiaan ehkä yks mikä hidastanu vianetsintää että se stefan vastaa ehkä 2kk välein sähköposteihinsa jos sittenkää

    ja siis tuolla piirillä mikä toimii, ni ei pätki yhteydet on sitte läppäri autolaturissa laturissa tai ilman

    että semmosia henkimaailman juttuja :think:think

    Leave a comment:


  • bmw89
    replied
    Itellä oli vuosi sitten harisella säädössä ja toimii vieläki yhteys, tuli myös autossa inventterinkin kanssa säädettyä joskus. Kaverilla pari kuukautta vanha boxi ja ei saa yhteyttä enään, kun kävi harisella kans. Ota näistä sitten selvää

    Ja tuo k-datan kaveri osaa vastata ees sähköposteihin

    Leave a comment:


  • Busch
    replied
    Lähestulkoon aina ollu usb ja laturi yhtä aikaa kiinni koneessa ja dynossa oli noin 4h putkeen. Aina toiminut moitteettomasti ilman mitään ongelmia.

    Leave a comment:


  • -Jo0nas-
    replied
    Mulla ollu laturikin kiinni tosin inverterin kautta ajaessa... Eka suli sytkäkivi ja sitte joutu kolvailemaan uuden virtajohdon boksin sisään.. Sen jälkeen päivitin samalla firmwarenkin parempaan ku mulla oli ainaki joku beta firmware siinä uutena, Sillä nyt tuskin tekemistä noitten hajoamisien kanssa on? Noiden jälkeen ei ongelmia oo ollukkaan.

    Leave a comment:


  • Pazi88
    replied
    Oon kuullu aika monestakin KDFI:stä, joissa yhteys ei toimi. Mikä lie niitä hajottaa, vai liekkö muuten vaan huono kapistus, et tuuri peliä pelaako :think

    Meillä ainakin nuo 2 yksilöä on pelanneet ihan moitteettomasti. Mut semmonen huomio, et en oo kyl ikinää pitäny läppäriä laturissa kun on ollu usb piuha kiinni. Muutama mitä oon kuullu hajoovan, on hajonnut dynossa, kun läppäri on ollu laturissa samalla. Äkkiä mietittynä staattinen sähkö saattais purkautua usb-piuhan kautta läppäriin ja sen laturin kautta maihin. Toki riippuu ihan laturin designistä, että onko se edes mahdollista :think
    Last edited by Pazi88; 03-10-2016, 12:00.

    Leave a comment:


  • bmw89
    replied
    Ihmettyttää kans. Itellä toiminut hienosti melkeen pari vuotta.

    Leave a comment:


  • MR_piikki
    replied
    Täytyy ihmetellä miten monella ilmenee ongelmia tuon kanssa. Itselläni toiminut täysin moitteetta ja nimenomaan win 10:llä.

    Onko siellä porukalla auton sähköt nyt ihan kondiksessa, jos noita paukkuu? Virtapiikit nuo tosiaan voi rikkoa.

    Leave a comment:


  • bmw89
    replied
    ......
    Last edited by bmw89; 04-03-2020, 17:37.

    Leave a comment:


  • Friman
    replied
    Kasi.

    Leave a comment:


  • Neppo
    replied
    Originally posted by Friman View Post
    ossaisko joku jeesata ko Kdfi ei yhdistä tietokoneeseen. Eilen sain kerran yhteyden mutta sen jälkeen ei mitään. Ajurit asennettu ja tunerstudio käytössä.
    Windows 10?

    Leave a comment:


  • Friman
    replied
    ossaisko joku jeesata ko Kdfi ei yhdistä tietokoneeseen. Eilen sain kerran yhteyden mutta sen jälkeen ei mitään. Ajurit asennettu ja tunerstudio käytössä.

    Leave a comment:


  • -Jo0nas-
    replied
    Originally posted by Läbä View Post
    Mites onko porukka vaihdellu koko kaasuläpän m50 koneesta, kun käyttänyt kdfitä m30b34 kanssa vai modannut pelkän kaasun asento anturin kiinni m30 läppään?
    Mulla modattu m50 anturi m30 läppään, kuvaa ei oo nyt tähä hätään. Pleksin pala välissä ja sopivat reijät siihen. Myös jostain volvosta kävi suoraan tps anturi siihen m30 läppään. En vaan muista nyt sitä volvon anturin osanumeroa.

    Leave a comment:

Working...
X