Originally posted by mige95
View Post
kokemuksia kdFi V1.3 PNP?
Collapse
X
-
Aa joo. Erikoista että on alunperin ollu väärä asetus siinä. Mitä mulle on tullu KDFI bokseja vastaan, niin niissä on ollu oikea asetus suoraan. Vaan näyttää että nuo KDFI:t muuttuu koko ajan (onneksi parempaan suuntaan). puolen vuoden välein uutta piirilevyä jne. eikä missään infota mitä ja millon on muuttunu. Yhteen väliin eivät edes tienneet supportissa että m52 ja m50vanos koneissa on vanos solenoidi kytketty käyttöön boksissa
-
Pazi: Nii siis mulla ei toiminut kierroslukumittari alkuu autossa, johtosarja on cruisellisesta autosta, asetusta muuttamalla alkoi toimia.
Leave a comment:
-
Ei se joka autossa oireile. Riippuu vähän mitä varusteita autossa on, että moneenko paikkaan se kiekkasignaali on jaettu.Originally posted by mige95 View PostMulla ei ainakaa tarvinu mitää piuhoja vedellä, kdfi:n ohjeissa on kerrottu asetus paikka tunerstudiossa josta vaihdat sen kierrosluku lähtö asetuksen toiseen niistä kahdesta vaihtoehdosta ni jo rupee toimimaa...
Käykö moottori sillä, että pelkkä yhteys koneeseen ei pelaa? Siitä voi siinä tapauksessa olla usb:tä hoitava ftdi chippi kaput. Mut jos ei käy edes moottori, niin se ite kdfi levy siellä sisällä voi olla sökö, minkä voi itsekkin helposti vaihtaa uuteen. Ja niistä on kyllä sulakkeitakin kärvähtäny jostain x-syystä.Originally posted by Nikke700 View PostAjureita latailtu kaikkiin 6 koneese ja ei toimi millään yhteys.Last edited by Pazi88; 16-01-2019, 09:53.
Leave a comment:
-
Mulla ei ainakaa tarvinu mitää piuhoja vedellä, kdfi:n ohjeissa on kerrottu asetus paikka tunerstudiossa josta vaihdat sen kierrosluku lähtö asetuksen toiseen niistä kahdesta vaihtoehdosta ni jo rupee toimimaa...Originally posted by TeiniDX View PostJaksaisko joku joka homman tehnyt niin vääntää tämän rautalangasta?
Purkin omaa ohjetta tutkailin ja nettiä, mutten vielä suoraa how to ohjetta löytänyt. Potilas 328 -97
Leave a comment:
-
Kaverilta levis kanssa kdfi aika uutena, ettei saanut enään yhteyttä, tilalle tuli hestec
Leave a comment:
-
Onhan niitä, mut kannattaa eka kokeilla jollain muulla koneella. Ajuritkin taikka koneen usb väylät saattaa myös sekoilla.
Leave a comment:
-
tuli hommattua tosiaan tuo kdfi syksyllä ja parikertaa pääs kdfi käsiks kunnolla kunnes 11-13-1 välisenä aikana kun yrittäny saada yhteyttä kdfihin ilman tulosta. herjaa usb-portista koneella erroria 43 ja katottu kaikki asetukset että pitäs olla oikein.
onkos muilla ollu vastaava ongelmaa purkin kanssa vai onko tuo yhtäkkiä menny hajalle?
Leave a comment:
-
Jes, kiitos. Kaavioita tutkailin ja ehkä suht kartalla nyt ollaan. Kysellään sitten lisää kun huomataan ettei vehkeet edelleenkään pelaaOriginally posted by Pazi88 View PostEi siihen oikeeta ohjetta ole missään. Bemarin omista sähkökaavioista kato mistä ecun pinnistä tulee engine speed pihalle ja mistä pinnistä se menee mittaristoon sisään ja piuha välille. Vinkkinä, niin se on ainut täysin musta ohut piuha kummassakin.
Leave a comment:
-
Ei siihen oikeeta ohjetta ole missään. Bemarin omista sähkökaavioista kato mistä ecun pinnistä tulee engine speed pihalle ja mistä pinnistä se menee mittaristoon sisään ja piuha välille. Vinkkinä, niin se on ainut täysin musta ohut piuha kummassakin.
Leave a comment:
-
Jaksaisko joku joka homman tehnyt niin vääntää tämän rautalangasta?Originally posted by makkis View PostOn keksitty
Kierroslukutieto jakaantuu useampaan paikkaan, vakkarille yms.
Kdfi:ssä ei riitä signaalin vahvuus jakamaan sitä moneen paikkaan ja siksi mittari ei näytä mitään. Vedä joko suora piuha boksilta mittaristoon tai poista ne sivuhaarat alkuperäisestä johtosarjasta.
Purkin omaa ohjetta tutkailin ja nettiä, mutten vielä suoraa how to ohjetta löytänyt. Potilas 328 -97
Leave a comment:
-
On keksittyOriginally posted by Tenhune View PostOnko kukaan keksiny syytä miksi kdfi boksi ei anna mittaristolle kierroslukua? omassa e39 528 kaikki muu kyllä toimii paitsi kierrosluku puuttuu.
Kierroslukutieto jakaantuu useampaan paikkaan, vakkarille yms.
Kdfi:ssä ei riitä signaalin vahvuus jakamaan sitä moneen paikkaan ja siksi mittari ei näytä mitään. Vedä joko suora piuha boksilta mittaristoon tai poista ne sivuhaarat alkuperäisestä johtosarjasta.
Leave a comment:
-
Originally posted by Biimersson View PostNo nyt kaikki mikä pitääkin niin pelaa kiitos vielä avuista.
Eka testilenkki heitetty ja on tuo ihan eri moottori kun sinne työntää vähän painetta
bensakartta ainakin turvallisesti rikkaan puolella hiotaan penkissä sitten kohdalleen.
Kierroslukumittari puuttuu yhä kun en löytänyt kaaviota netistä että mihin pinniin tulee kierrosluku mittarin päässä osaisko joku jelpata tässä? (e39 523i vm96) Eipä tuolla nyt kiire ole kun tunerstudio näyttää kyllä kierrokset.
Onko kukaan keksiny syytä miksi kdfi boksi ei anna mittaristolle kierroslukua? omassa e39 528 kaikki muu kyllä toimii paitsi kierrosluku puuttuu.
Leave a comment:
Leave a comment: