Originally posted by JTP78
View Post
kokemuksia kdFi V1.3 PNP?
Collapse
X
-
En ainakaan usko mutta varma en ole miks et laita ihan mittarilla sitä joka näyttää lämmöt?itellä pro-sportin pakolämpö mittari ja on kuulemma hintansa kapine
-
kdfi
tommonen tuli vielä mieleen että saako tohon kdfi 1.3 pakolämpöanturin kytkettyä? :think
Leave a comment:
-
KylläOriginally posted by JTP78 View PostKysytään nyt kun en löytänyt haulla löytänyt selvää vastausta ja oma järki ei sano.
Eli on toi kdfi purkki menossa m50 pataan ja jäi epäselväksi et tarviiko se laajakaista lambdan toimintaan saamiseksi myös sen ohjaimen. Ilmeisesti.
Leave a comment:
-
laajakaista kdfi v1.3 Pnp
Kysytään nyt kun en löytänyt haulla löytänyt selvää vastausta ja oma järki ei sano.
Eli on toi kdfi purkki menossa m50 pataan ja jäi epäselväksi et tarviiko se laajakaista lambdan toimintaan saamiseksi myös sen ohjaimen. Ilmeisesti.
Leave a comment:
-
Kai tuo riippuu vähä virilastustaki, itellä ainaki ollu aina noilla virilastuilla päästöt kunnossaOriginally posted by ErPe View PostKäytiin korjaamolla mittauttamassa. Ensimittauksen jälkeen asentaja viisasi ovea, kun arvot oli niin perseellään. "Virilastu" lensi kuuseen ja vakio tilalle. Päästöt putosi tämänjälkeen "täydelliselle" tasolle.
Toki kisakattiakin ajettiin vielä kuumemmaksi välillä, mikä tietysti vaikuttaa tulokseen.
Nokat on syksyn aikana menossa hiottavasti, ja arveluttaa miten päästöt käyttäytyy tämän jälkeen.
Yksi konsti tietenkin olisi jos säädettävällä purkilla sais ajettua vaadittavat katsastusarvot paperille. Tämän jälkeen säätää takaisin kisa-asetuksiin. :think
...Tosin ei tää mikään vähäpäästönen ookkaan mut silti
...
Leave a comment:
-
Käytiin korjaamolla mittauttamassa. Ensimittauksen jälkeen asentaja viisasi ovea, kun arvot oli niin perseellään. "Virilastu" lensi kuuseen ja vakio tilalle. Päästöt putosi tämänjälkeen "täydelliselle" tasolle.Originally posted by Perlenbacher View PostTuo olis suht helppo katsoa halvalla ja hyvin saatavilla olevalla co-mittarilla, säätää sen avulla seoksen päästömittauskuntoon sillä kierrosalueella millä se mitataan leimalla. Sit on muualla "vikaa" jos vielä pomppaa päästöistä, eli esim. HC liian korkea. Se vois kertoa liian kireästä nokasta..
Toki kisakattiakin ajettiin vielä kuumemmaksi välillä, mikä tietysti vaikuttaa tulokseen.
Nokat on syksyn aikana menossa hiottavasti, ja arveluttaa miten päästöt käyttäytyy tämän jälkeen.
Yksi konsti tietenkin olisi jos säädettävällä purkilla sais ajettua vaadittavat katsastusarvot paperille. Tämän jälkeen säätää takaisin kisa-asetuksiin. :think
Leave a comment:
-
Tuo olis suht helppo katsoa halvalla ja hyvin saatavilla olevalla co-mittarilla, säätää sen avulla seoksen päästömittauskuntoon sillä kierrosalueella millä se mitataan leimalla. Sit on muualla "vikaa" jos vielä pomppaa päästöistä, eli esim. HC liian korkea. Se vois kertoa liian kireästä nokasta..
Leave a comment:
-
Riippuu hyvin paljon siitä missä kunnossa moottori on ja mitä osia siihen on vaihdettu. Erityisesti nokka-akselien arvoilla on merkitystä.Originally posted by ErPe View PostOnko porukalla kokemuksia miten pakokaasuarvot heittää säätämisen jälkeen. ( vaparissa ) Vieläkö on säädetyllä purkilla mahdollisuuksia päästä leimasta läpi?:think
" virilastu" ainakin sekoitti arvot ihan täydellisesti.
Se purkki tai lastu tai ohjelma ei siitä moottorista päästöjä pudota jos muut asiat on pielessä. Säädettävä moottorinohjaus toki mahdollistaa jonkinasteisen päästömittarin huijaamisen kun arvot hierotaan sellaisiksi että lapun saa ulos jossain tietyssä kuormituspisteessä.
Leave a comment:
-
Onko porukalla kokemuksia miten pakokaasuarvot heittää säätämisen jälkeen. ( vaparissa ) Vieläkö on säädetyllä purkilla mahdollisuuksia päästä leimasta läpi?:think
" virilastu" ainakin sekoitti arvot ihan täydellisesti.
Leave a comment:
-
Onkos ihmisillä ollut ongelmia tuon uuden 1.4 version kanssa asetusten säätämisessä? Pistetiin läppäri kiinni boksiin ja ladattiin sieltä asetukset tunerstudioon. Ruvettiin suuttimien asetuksia laittamaan, mutta "injector characteristics" välilehdellä PWM current limit, PWM Time threshold ja injector PWM period on harmaana, eli niiden arvoja ei pysty muuttamaan. Eli pelkästään dead time ja voltage correction on muutettavissa.
Suuttimethan ovat korkeaohmiset ja current limit on arvossa 75%, tämähän pitäisi olla 100%:ssa korkeaohmisilla. Onkos tuosta jotain haittaa suuttimien toiminnan kannalta? Muut arvot tuolla välilehdellä ovatkin ihan ok.
Leave a comment:
-
Omassa ei ole ollut mitään tuommoista probleemaa.. Normaalisti sitä virtaa on tullut kaapeleistakin
Leave a comment:
-
Täällä on myös kaveri joka poltti innovaten purkin 2-3 vuotta sitten, ota akun virta piuha pois, lattaa akku, sitten vasta kokeilu että lähteekö tulille....
Leave a comment:
-
voi perkele..täytyy pistää korvantaakse sen verta arvokkaita et ei viittis turhaa poltella..eiks niis sulake kuulus olla välissä ainaki oman plx ohjeissa neuvotaa laittaa 5A sulake?Originally posted by 525TurboIC View PostPistetääs tännekin että jos pitää antaa autolle apuvirtaa niin ottakaa se laajakaistamittarin piuhat irti siksi aikaa... Itellä paloi just innovaten MTX-L mittari ja nyt uutta odotellaan...
Leave a comment:
Leave a comment: