clip-Tuomani kompressoriahdettu M5 E28 täräytti mittarin tappiin n 290 kohdalle (loppuu 280) ja sen jälkeen kierrokset nousivat vielä n 300K/min. En tiedä mitä se oli mutta kukaan ei tullut ohi.-clip
oliko sama auto joka meni rännärille? albrex-ahdin? kangas-ruutusisusta ja riittävästi matkaa jo taittanut. siinä oli 300kmh mittarin isoin luku. jos sama auto niin lujempaahan sä oot mennyt kuin sanoit
joskus sitä tekniikkaa kyselin, sittemmin se on laitettu johonkin toiseen e28:iin, kaveri vaikuttaa täällä foorumilla, remmi vaihtuu turboon. itseäni hämää vain että onko suomessa 2 noita remmiahdettuja e28 autoja eli sotkenko nyt asioita? lisäksi e32 s38 +remmi oli kanssa lauttiksessa eräällä toisella korjaamolla ja sama laitos ollut lohjalla myynnissä jo useamman vuoden.
oliko sama auto joka meni rännärille? albrex-ahdin? kangas-ruutusisusta ja riittävästi matkaa jo taittanut. siinä oli 300kmh mittarin isoin luku. jos sama auto niin lujempaahan sä oot mennyt kuin sanoit

Comment