e30 325 -88 (-89 tekniikalla), jossa martelius putkisto+peltisatsi, k&n vapari, tuning chippi, -60mm alusta ja 215/35-18" renkaat meni mittariin viisarin verran päälle 220km/h tasaisella tiellä kun kyydissä oli kuskin lisäksi 2 ihmistä. 200km/h asti kelaa ihan hyvin, mutta 200->220km/h sai jo nitkuttaa aikansa. Kierroksia oli tossa reilun 220km/h mittarivauhdissa reilut 6000rpm, eli vielä olisi ollut vähän varaa kinnata. Nelosella kun ajaa punarajalle niin mittarivauhtia 180km/h.
ilmanvastusta kasvatettu 2-tasoisella WRC-spoilerilla ja perävälitys tais olla 3,73. Nyt paikallaan ehkä aavistuksen harvempi perä (oisko 3,64), enkä ole sillä vielä testaillut...
Taitaa itellä olla aika tihee perä 325 m50 motti ku 220km/h kovempaa en ole päässyt kierroksia en muista, mutta ennen lastua 2:sella rajariin n:90km/h kohalla . Ku taas 323 touringilla m52 motti ottanu 240km/h helposti ja 2:sella rajariin 105km/h kohdalla. Mittari nopeuksia ja autot e36:sia.
Taitaa itellä olla aika tihee perä 325 m50 motti ku 220km/h kovempaa en ole päässyt kierroksia en muista, mutta ennen lastua 2:sella rajariin n:90km/h kohalla . Ku taas 323 touringilla m52 motti ottanu 240km/h helposti ja 2:sella rajariin 105km/h kohdalla. Mittari nopeuksia ja autot e36:sia.
Minkälaisissa nopeuksissa muilla ottaa rajariin kyseiset moottorit/autot???
Taitaa itellä olla aika tihee perä 325 m50 motti ku 220km/h kovempaa en ole päässyt kierroksia en muista, mutta ennen lastua 2:sella rajariin n:90km/h kohalla . Ku taas 323 touringilla m52 motti ottanu 240km/h helposti ja 2:sella rajariin 105km/h kohdalla. Mittari nopeuksia ja autot e36:sia.
Kiva tietää että kulkee noinkin kovaa
Tänään kävin kaverin kans videokuvaa lähdön. Kolmos vaihteen vaihdoin lähdöstä 7,7s jälkeen. Ja jos rajoitin sattuu päälle 105 kohdalla niin voi sanoa 0-100 ajan olevan n. 7,7s:think
Malli Coupe E36 ja kone M52B25. Muutokset, pakoputki pakosarjasta lähtien kisakatilla ja vakio kotelossa vapaavirtaussuodatin.
Kiva tietää että kulkee noinkin kovaa
Tänään kävin kaverin kans videokuvaa lähdön. Kolmos vaihteen vaihdoin lähdöstä 7,7s jälkeen. Ja jos rajoitin sattuu päälle 105 kohdalla niin voi sanoa 0-100 ajan olevan n. 7,7s:think
Malli Coupe E36 ja kone M52B25. Muutokset, pakoputki pakosarjasta lähtien kisakatilla ja vakio kotelossa vapaavirtaussuodatin.
On itellä lastu tossa samassa mosassa ja superspintin putkisto, ni 0-100km/h mittaillu sellasta 7,4-7,7 välii.
Kiva tietää että kulkee noinkin kovaa
Tänään kävin kaverin kans videokuvaa lähdön. Kolmos vaihteen vaihdoin lähdöstä 7,7s jälkeen. Ja jos rajoitin sattuu päälle 105 kohdalla niin voi sanoa 0-100 ajan olevan n. 7,7s:think
Malli Coupe E36 ja kone M52B25. Muutokset, pakoputki pakosarjasta lähtien kisakatilla ja vakio kotelossa vapaavirtaussuodatin.
Kyllähän se tehdaskin lupaa 0-100 8 sek. pintaa ja huippuja 223-233km/h.
Eipä noilla vapaavirtaussuodattimilla ja putkistoilla montaa heppaa tuu...
Comment