Scriptejä Motronic M3.1:een inpaan, mistä? näillä ei pääse moottorin ohjaukseen, eikä muihinkaan moduleihin paitsi tuplakattoluukkuun.kyseessä e34 525 7/92 , käytössä ads interface.
[ROOT_E34_MOTOR]
DESCRIPTION=Engine
ENTRY= DDE21,DDE 2.1 for M51 E34,
ENTRY=,,
ENTRY= DME17,DME 1.7 for M42 / M43,
ENTRY=DME338DS,DME 3.3 for M60,
ENTRY= DME331,DME 3.31 for M50 2.5 l,
ENTRY= MS401,MS 40.1 for M50 2.0 l,
[ROOT_E34_GETRIEBE]
DESCRIPTION=Transmission
ENTRY= gsds2,AGS7.32 / AGS9.22,
ENTRY=,,
ENTRY= gs41x,GS4.1x,
ENTRY= gs7x_k,GS7.x Data field,
ENTRY=,,
ENTRY= jatco,Jatco for M50 Japan / South Africa,
[ROOT_E34_FAHRWERK]
DESCRIPTION=Chassis
ENTRY= absasc5,ABS/ASC Mk5 (ABS5 ABD5 ASC5 DSC5),
ENTRY= abs_uc,ABS µC for M5,
ENTRY= edc,Electronic damper control EDC,
Entäs millaisen "adapterin" vaatisi jos haluaa käyttää ediabasta oikean d-can ajurin kanssa? Tällä vois saada jo aika nopeaa kommunikointia ecun kanssa
Entäs millaisen "adapterin" vaatisi jos haluaa käyttää ediabasta oikean d-can ajurin kanssa? Tällä vois saada jo aika nopeaa kommunikointia ecun kanssa
Torrenttina uusin inpa on viimeksi löytynyt nimellä BMW Tools 212. Inpaan löytyy netistä n+1 päivityspakettia joilla voi yrittää saada moduleita vastaan, päivitykset löytyvät nimellä SP Daten. Kannattaa varmistaa että paketti on EN versio, ettei Inpa ala puhuun saksaa. Ja toimivasta ediabas/inpasta backup ennen päivitystä.
Eli SP_Daten paketit on ratkaisu minun ongelmaan ?
Kiitokset torrentti-vinkistä
Torrenttina uusin inpa on viimeksi löytynyt nimellä BMW Tools 212. Inpaan löytyy netistä n+1 päivityspakettia joilla voi yrittää saada moduleita vastaan, päivitykset löytyvät nimellä SP Daten. Kannattaa varmistaa että paketti on EN versio, ettei Inpa ala puhuun saksaa. Ja toimivasta ediabas/inpasta backup ennen päivitystä.
Olisko kenelläkään heittää linkkiä mistä vois ladata toimivan inpan? Tilasin kaapelin e-villestä ja siinä tulee cd:llä joku inpa mukana, mutta onkohan se kuinka toimiva?
Minulla myös samantyyppistä ongelmaa, kaikkeen muuhun pääsee käsiksi, paitsi moottorinohjaimeen.
Windows 7, inpa v5.0.6, kaapeli Jartsalta, auto 12/04 530dA E61.
Aina kun yrittää DDE:tä inpa sanoo n. 5 sek "busy" sen jälkeen ilmoitus:
1.rivi: Group file : D_motor,D_0012.
2.rivi: IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT.
3.rivi: Program will be stopped!
Mitähän tälle pitäis tehdä ? Veikkauksia ? Tietoa ?
Minulla myös samantyyppistä ongelmaa, kaikkeen muuhun pääsee käsiksi, paitsi moottorinohjaimeen.
Windows 7, inpa v5.0.6, kaapeli Jartsalta, auto 12/04 530dA E61.
Aina kun yrittää DDE:tä inpa sanoo n. 5 sek "busy" sen jälkeen ilmoitus:
1.rivi: Group file : D_motor,D_0012.
2.rivi: IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT.
3.rivi: Program will be stopped!
Mitähän tälle pitäis tehdä ? Veikkauksia ? Tietoa ?
Onko mahdollista saada INPA 5.00 win 7 x64 luettua 1999 vuoden 320d moottorinohjausta? Eli onko se nyt N47 moottori.. Turvatyynynvalon pystyy nollaa ja kattoo jotai muita mut moottoriin ei päästä käsiksi..
Pitääkö mun ladata jotai scriptei vai asentaa uudempi ohjelma? 1999 vuoden 328i toimii ihan hyvin kaikki.
Itselläni on samantyylinen ongelma. -02 vuoden 320d:ssä pääsen kiinni INPA:lla kaikkiin yksiköihin, mutta -04 vuotisessa 530d:ssä en pääse kiinni moottorinohjaukseen, vaan INPA antaa ruutuun IFH-0003. Kuitenkin voin lukea ja nollata vikakoodit 530:stä, jos valitsen Functional Jobs ja luen kaikkien yksiköiden vikamuistin.
INPAn versio on 5.0.2 ja asennettu läppäriin, jossa Windows XP Pro SP3, kaapeli on USB-versio ja peräisin Morkailta.
Onko mahdollista saada INPA 5.00 win 7 x64 luettua 1999 vuoden 320d moottorinohjausta? Eli onko se nyt N47 moottori.. Turvatyynynvalon pystyy nollaa ja kattoo jotai muita mut moottoriin ei päästä käsiksi..
Pitääkö mun ladata jotai scriptei vai asentaa uudempi ohjelma? 1999 vuoden 328i toimii ihan hyvin kaikki.
Onko muuten noissa K+DCAN adaptereissa niin, että INPA keskustelee käyttäen K-Line ajuria, mutta itse palikka sisältää D-CAN väylän dekooderin joka dekoodaa väylän tiedot? Vai mihin sitä DCAN:ia tarvitaan ?
Onko muuten noissa K+DCAN adaptereissa niin, että INPA keskustelee käyttäen K-Line ajuria, mutta itse palikka sisältää D-CAN väylän dekooderin joka dekoodaa väylän tiedot? Vai mihin sitä DCAN:ia tarvitaan ?
Leave a comment: