INPA kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Haju69
    replied
    Uusi topikki avattu. Jatkot sinne.

    Leave a comment:


  • HTK12
    replied
    Originally posted by lurkki3 View Post
    Kiitos HTK12 kaapelista.ei toimi siltikään.edelleen pukkaa IFH-0009:no response from controlunit erroria ku yrittää moottorin ohjaukseen.muuten kyllä toimii ku ilmaperääkin säädin ku laskin tuota autoa.kaikki asetukset pitäs olla kunnossa ja kahdella eri inpan versiolla kokeiltu jotka toimi e39 -99 vuosimallissa mutta tässä e61 -06 ei toimi.mikähän maanantai malli tämä e61 on��oisko apuja?
    Kuten tuossa jo edellä todettiin, niin ongelma on INPA:ssa. Eli asenna eri versio INPA:sta tai sitten ISTA.

    Originally posted by pheno View Post
    2001 E46, pääseekö OBD2 liittimestä sisään airbag- moduliin ?
    2001 pääsee kaikkiin yksiköihin OBD2 liittimestä, ei ole sitä 20 pin liitintä konehuoneessa.
    Last edited by HTK12; 16-09-2017, 01:47.

    Leave a comment:


  • pheno
    replied
    2001 E46, pääseekö OBD2 liittimestä sisään airbag- moduliin ?

    Leave a comment:


  • Kissvesala
    replied
    Originally posted by lurkki3 View Post
    Kiitos HTK12 kaapelista.ei toimi siltikään.edelleen pukkaa IFH-0009:no response from controlunit erroria ku yrittää moottorin ohjaukseen.muuten kyllä toimii ku ilmaperääkin säädin ku laskin tuota autoa.kaikki asetukset pitäs olla kunnossa ja kahdella eri inpan versiolla kokeiltu jotka toimi e39 -99 vuosimallissa mutta tässä e61 -06 ei toimi.mikähän maanantai malli tämä e61 on��oisko apuja?

    Inpassa joku persiillään. Ei oo autosta eikä piuhasta kiinni.

    Leave a comment:


  • lurkki3
    replied
    Kiitos HTK12 kaapelista.ei toimi siltikään.edelleen pukkaa IFH-0009:no response from controlunit erroria ku yrittää moottorin ohjaukseen.muuten kyllä toimii ku ilmaperääkin säädin ku laskin tuota autoa.kaikki asetukset pitäs olla kunnossa ja kahdella eri inpan versiolla kokeiltu jotka toimi e39 -99 vuosimallissa mutta tässä e61 -06 ei toimi.mikähän maanantai malli tämä e61 on��oisko apuja?
    Last edited by lurkki3; 15-09-2017, 06:23.

    Leave a comment:


  • Dunky
    replied
    LCI E6x pitää olla pinnit irti...

    Leave a comment:


  • HTK12
    replied
    Originally posted by Nutcase View Post
    Aivan, sitä vaan mietin tässä, että omassa -97 750il mallissa sain elm boxin luettua ja nollattua, mutta DME:hen ei pääse käsiksi. Johtuisikohan tästä kenties? Vai eikö se toimisi ollenkaan siltaamatta?

    Näkyykö tuo siltaus helposti sieltä johdon piirilevyltä?
    E38 kanssa pitää pinnit olla yhdessä, tosin kun käytössä on 20pin adapteri, niin siinä saattaa olla jo valmiiksi pinnit 7&8 yhdessä. Avaamalla saa helposti tarkistettua onko ne pinnit yhdessä. Piipperillä/yleismittarilla saa myös testattua ilman avaamista.

    Leave a comment:


  • Nutcase
    replied
    Originally posted by Scitso View Post
    Sama ku e39. Myös land roverin kanssa pitää olla pinnit yhes
    Aivan, sitä vaan mietin tässä, että omassa -97 750il mallissa sain elm boxin luettua ja nollattua, mutta DME:hen ei pääse käsiksi. Johtuisikohan tästä kenties? Vai eikö se toimisi ollenkaan siltaamatta?

    Näkyykö tuo siltaus helposti sieltä johdon piirilevyltä?

    Leave a comment:


  • Scitso
    replied
    Originally posted by Nutcase View Post
    Miten on E38 kanssa?
    Sama ku e39. Myös land roverin kanssa pitää olla pinnit yhes

    Leave a comment:


  • Nutcase
    replied
    Originally posted by HTK12 View Post
    E6x ei kuulu olla yhdessä pinnit 7 & 8, E39 kanssa kuuluu olla.
    Miten on E38 kanssa?

    Leave a comment:


  • HTK12
    replied
    Originally posted by lurkki3 View Post
    Pitääkö vai ei pidä -06 vuosimallissa olla kaapelissa sillattuna 7 ja 8 pinni että toimii?itellä on kolvattu ne yhteen ku purin kaapelin
    E6x ei kuulu olla yhdessä pinnit 7 & 8, E39 kanssa kuuluu olla.

    Leave a comment:


  • lurkki3
    replied
    Pitääkö vai ei pidä -06 vuosimallissa olla kaapelissa sillattuna 7 ja 8 pinni että toimii?itellä on kolvattu ne yhteen ku purin kaapelin

    Leave a comment:


  • lurkki3
    replied
    Missähän vika.edellisessä autossa e39 530d -99 inpa toimi ku junan vessa.nyt tässä nykyisessä e61 525d -06 inpalla pääsee korimoduleihin mutta moottorin ohjaukseen ei päästä ja antaa vika ilmoitusta
    Group file : D_motor,D_0012
    IFH-0009:no response from controlunit

    Leave a comment:


  • HTK12
    replied
    Originally posted by Wildchild View Post
    Eipä tullut mieleen edes tarkistaa asiaa, kun mulle toi piuha "myytiin" bmw inpa & codin tool paketin yhteydessä (9€). Avasin kuoret tuossa ja ainekaa mikään kortilla/portin juuressa ei näytänyt menevän yhteen. Pitää vetää täppä kolvilla sitten pinneihin.

    Tuossa googlasin obd2 pinneistä ja ilmeisesti ylhäältä lähdetään, eli ylemmän rivin (missä muovit leveämmillään) kaksi toisiksi viimeistä pitää sitten yhdistää?
    Hieman kalliimmissa kaapeleilla on katkaisija, jolla saadaan pinnit 7 & 8 yhteen ja erikseen tarpeen mukaan. Uudemissa autoissa kuten e60 ei pinnien kuulu olla yhdessä. Tässä nyt on hyvin selkeä kuva liittimen pinneistä:


    Leave a comment:


  • Wildchild
    replied
    Originally posted by HTK12 View Post
    Heitetään nyt veikkaus, sulla ei ole pinnit 7&8 yhdessä siellä piuhassa, josta ko. tilanne aiheutuu.
    Eipä tullut mieleen edes tarkistaa asiaa, kun mulle toi piuha "myytiin" bmw inpa & codin tool paketin yhteydessä (9€). Avasin kuoret tuossa ja ainekaa mikään kortilla/portin juuressa ei näytänyt menevän yhteen. Pitää vetää täppä kolvilla sitten pinneihin.

    Tuossa googlasin obd2 pinneistä ja ilmeisesti ylhäältä lähdetään, eli ylemmän rivin (missä muovit leveämmillään) kaksi toisiksi viimeistä pitää sitten yhdistää?

    Leave a comment:

Working...
X