INPA kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kuten tuossa jo edellä todettiin, niin ongelma on INPA:ssa. Eli asenna eri versio INPA:sta tai sitten ISTA.Originally posted by lurkki3 View PostKiitos HTK12 kaapelista.ei toimi siltikään.edelleen pukkaa IFH-0009:no response from controlunit erroria ku yrittää moottorin ohjaukseen.muuten kyllä toimii ku ilmaperääkin säädin ku laskin tuota autoa.kaikki asetukset pitäs olla kunnossa ja kahdella eri inpan versiolla kokeiltu jotka toimi e39 -99 vuosimallissa mutta tässä e61 -06 ei toimi.mikähän maanantai malli tämä e61 on��oisko apuja?
2001 pääsee kaikkiin yksiköihin OBD2 liittimestä, ei ole sitä 20 pin liitintä konehuoneessa.Originally posted by pheno View Post2001 E46, pääseekö OBD2 liittimestä sisään airbag- moduliin ?Last edited by HTK12; 16-09-2017, 02:47.
Leave a comment:
-
Originally posted by lurkki3 View PostKiitos HTK12 kaapelista.ei toimi siltikään.edelleen pukkaa IFH-0009:no response from controlunit erroria ku yrittää moottorin ohjaukseen.muuten kyllä toimii ku ilmaperääkin säädin ku laskin tuota autoa.kaikki asetukset pitäs olla kunnossa ja kahdella eri inpan versiolla kokeiltu jotka toimi e39 -99 vuosimallissa mutta tässä e61 -06 ei toimi.mikähän maanantai malli tämä e61 on��oisko apuja?
Inpassa joku persiillään. Ei oo autosta eikä piuhasta kiinni.
Leave a comment:
-
Kiitos HTK12 kaapelista.ei toimi siltikään.edelleen pukkaa IFH-0009:no response from controlunit erroria ku yrittää moottorin ohjaukseen.muuten kyllä toimii ku ilmaperääkin säädin ku laskin tuota autoa.kaikki asetukset pitäs olla kunnossa ja kahdella eri inpan versiolla kokeiltu jotka toimi e39 -99 vuosimallissa mutta tässä e61 -06 ei toimi.mikähän maanantai malli tämä e61 onoisko apuja?Last edited by lurkki3; 15-09-2017, 07:23.
Leave a comment:
-
E38 kanssa pitää pinnit olla yhdessä, tosin kun käytössä on 20pin adapteri, niin siinä saattaa olla jo valmiiksi pinnit 7&8 yhdessä. Avaamalla saa helposti tarkistettua onko ne pinnit yhdessä. Piipperillä/yleismittarilla saa myös testattua ilman avaamista.Originally posted by Nutcase View PostAivan, sitä vaan mietin tässä, että omassa -97 750il mallissa sain elm boxin luettua ja nollattua, mutta DME:hen ei pääse käsiksi. Johtuisikohan tästä kenties? Vai eikö se toimisi ollenkaan siltaamatta?
Näkyykö tuo siltaus helposti sieltä johdon piirilevyltä?
Leave a comment:
-
Aivan, sitä vaan mietin tässä, että omassa -97 750il mallissa sain elm boxin luettua ja nollattua, mutta DME:hen ei pääse käsiksi. Johtuisikohan tästä kenties? Vai eikö se toimisi ollenkaan siltaamatta?Originally posted by Scitso View PostSama ku e39. Myös land roverin kanssa pitää olla pinnit yhes
Näkyykö tuo siltaus helposti sieltä johdon piirilevyltä?
Leave a comment:
-
Pitääkö vai ei pidä -06 vuosimallissa olla kaapelissa sillattuna 7 ja 8 pinni että toimii?itellä on kolvattu ne yhteen ku purin kaapelin
Leave a comment:
-
Missähän vika.edellisessä autossa e39 530d -99 inpa toimi ku junan vessa.nyt tässä nykyisessä e61 525d -06 inpalla pääsee korimoduleihin mutta moottorin ohjaukseen ei päästä ja antaa vika ilmoitusta
Group file : D_motor,D_0012
IFH-0009:no response from controlunit
Leave a comment:
-
Hieman kalliimmissa kaapeleilla on katkaisija, jolla saadaan pinnit 7 & 8 yhteen ja erikseen tarpeen mukaan. Uudemissa autoissa kuten e60 ei pinnien kuulu olla yhdessä. Tässä nyt on hyvin selkeä kuva liittimen pinneistä:Originally posted by Wildchild View PostEipä tullut mieleen edes tarkistaa asiaa, kun mulle toi piuha "myytiin" bmw inpa & codin tool paketin yhteydessä (9€). Avasin kuoret tuossa ja ainekaa mikään kortilla/portin juuressa ei näytänyt menevän yhteen. Pitää vetää täppä kolvilla sitten pinneihin.
Tuossa googlasin obd2 pinneistä ja ilmeisesti ylhäältä lähdetään, eli ylemmän rivin (missä muovit leveämmillään) kaksi toisiksi viimeistä pitää sitten yhdistää?
Leave a comment:
-
Eipä tullut mieleen edes tarkistaa asiaa, kun mulle toi piuha "myytiin" bmw inpa & codin tool paketin yhteydessä (9€). Avasin kuoret tuossa ja ainekaa mikään kortilla/portin juuressa ei näytänyt menevän yhteen. Pitää vetää täppä kolvilla sitten pinneihin.Originally posted by HTK12 View PostHeitetään nyt veikkaus, sulla ei ole pinnit 7&8 yhdessä siellä piuhassa, josta ko. tilanne aiheutuu.
Tuossa googlasin obd2 pinneistä ja ilmeisesti ylhäältä lähdetään, eli ylemmän rivin (missä muovit leveämmillään) kaksi toisiksi viimeistä pitää sitten yhdistää?
Leave a comment:
Leave a comment: