E39 m5 -99
Eli otsikon mukainen auto antaa tälläiset vikakoodit.
Mistä kiikastaa?:think
Virallinen vikakoodi topic II
Collapse
X
-
Originally posted by tuoasm View PostTulipa lukastua carlylla vikakoodit -08 325d:stä ja tuommosia löyty Immobilizer kohdasta. Nollauksen jälkeen ilmestyy samat koodit takasi. Mitähän nää selkokielellä tarkottaa? Ei oikeen googlellakaan selvinny mitään
Driver KL15 1 FZG KS
Code: A0BE
Driver KL15 2 FZG KS
Code: A0BF
Driver KL15 3 FZG KS
Code: A0C0
A0BE - Outside door handle,passenger's door,rear,push sensor does not respond
A0BF - Outside door handle,passenger's door,rear,pull sensor does not respond
A0C0 - Outside door handle,passenger's door,rear,anti-play protection active
Liittyy ainakin obd cloudin mukaan comfort access systeemiin jota ei löydy edes koko autosta. mikähän lienee vikana?Last edited by tuoasm; 14-05-2016, 18:38.
Leave a comment:
-
-
Sigun auto herjailee lähes kaikista valoista. Valot kuitenkin toimii. Scannerilla löytyy koodi: 93 [147] Power up from the GM III
Taitaa olla valomoduli hajoamassa? Valot toimii hienosti. Onko tietoa missä vika? Jos modulissa niin onko joku fiksaillut noita vai onko uuden hankinta edessä?
Leave a comment:
-
-
Siskon 03 e46:sessa anto p0491 vikakoodin eli on joku Secondary air injection juttu :think Eli mitä pitäs korjata ku ei auto käyntiin lähteny aamulla :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by joku2 View PostLukasin äsken vikakoodit autostani ja listalta löytyi 3EC0 Camshaft sensor. Onkohan nyt vika tuossa anturissa vai voiko jokin muu ongelma laukaista tuon vikakoodin? Onkohan yleinenkin vika? Auto E90 318d M47n2 koneella. Ei oireile mitenkään.
Leave a comment:
-
-
Onko arvausta, mikä voisi seuraavat aiheuttaa E61:ssä?
Ensimmäinen liittynee sisäilman kierrätykseen, mutta toisesta ei tietoa.
Air conditioning / Klimaanlage:
- Fault: Short circuit to positive or open circuit (AUC)
- Code: 009C54
Light / Licht:
- Fault: sorry, unknown DTC fault
- Code: 009CC5
Leave a comment:
-
-
Lukasin äsken vikakoodit autostani ja listalta löytyi 3EC0 Camshaft sensor. Onkohan nyt vika tuossa anturissa vai voiko jokin muu ongelma laukaista tuon vikakoodin? Onkohan yleinenkin vika? Auto E90 318d M47n2 koneella. Ei oireile mitenkään.
Leave a comment:
-
-
Tänään uusin tuon oikeanpuoleisen anturin. Edelleenkin uuden anturin livedataseuranta pysyy samassa millimetrimäärässä ja voltit ovat olemattomat. Vasemmanpuoleinen anturi seuraa kyllä ajoneuvon korkeutta kokoajan ja volttejakin näyttää tulevan inpan mukaan.
Eli virta häviää matkalle. Onko anturit erillisten sulakkeiden takana?
Originally posted by Telehell View PostSain viimein INPA;n toimimaan ja pääsin lukemaan viralliset vikakoodit. Hehkuja valittaa parista pytystä ja ilmamassamittaria, nuo hoidetaan kun keritään... Nyt mikä näytölle saakka tulee aamuin illoin, on tuo tasonsäädön vika. INPA;lla vikakoodi 5F8F. Google antaa viittausta Xenonien tasoanturiin. Katsoin myös tasoantureiden livedataa, ja vasemmanpuoleinen anturi antoi voltteja mutta oikeanpuoleinen jökötti vaan jossain 0.1 voltissa. Anturi on ilmeisemmin viallinen. Liitoksen olen puhdistanut ja anturia pyöritellyt tuloksetta.
Ohjaako tuo sama anturi myös tasonsäädön kompuraa, josta tulee sitten tuo tasonsäädön vikakoodi mittaristoon saakka?
Oikeanpuoleinen xenonvalo kyllä näyttää paljon alemmas mitä vasemmanpuoleinen.
Leave a comment:
-
-
-
Originally posted by Löwen View PostValotatko vähän, missä koko boksi on ja mitkä juotokset täytyy uusia sekä mistä tunnistan ne? En ymmärrä hirveästi sähköistä mutta kolvi pysyy kädessä tarvittaessa. Kiitos avusta!
Tietääkseni E36:ssa ainakin uudemmissa on samanlainen.
Laatikon joutuu leikkaamaan auki ja keskivaiheilta löytyvät pumpulle menevät johtimet jotka murtuvat irti piirilevyn tinauksista.
Leave a comment:
-
-
Valotatko vähän, missä koko boksi on ja mitkä juotokset täytyy uusia sekä mistä tunnistan ne? En ymmärrä hirveästi sähköistä mutta kolvi pysyy kädessä tarvittaessa. Kiitos avusta!
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Löwen View PostEka postasin tuonne E36 topiciin mutta löytyhän tämä oikea aluekin kysymykselle eli:
ABS valo palaa taulussa ja INPA näyttää tämmöstä:
113 Pumpenmotor, Ventilblock, Kabelbaum
Error frequency : 0
Syttyy heti uudestaan kun nollaa, mikä voi olla vikana?
Leave a comment:
-
-
Eka postasin tuonne E36 topiciin mutta löytyhän tämä oikea aluekin kysymykselle eli:
ABS valo palaa taulussa ja INPA näyttää tämmöstä:
113 Pumpenmotor, Ventilblock, Kabelbaum
Error frequency : 0
Syttyy heti uudestaan kun nollaa, mikä voi olla vikana?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by HTK12 View PostJuurikin siirtopainesiin. Joskus on siirtopaine tipahtunut. Live-datasta katsomaan paljonko siirtopaine on. Samalla sitten katsomaan suuttimien korjausarvot ja rail-paineet. Suuttimien ohivuodotkin voi mitata.
Suuttimien korjausarvot oli mielestäni ok. Pitää tutkia tarkemmin joskus.
Leave a comment:
-
Leave a comment: