toinen vaihtoehto olisi harjata kiiltäväksi ja lakata ne satulat, en tosin tiedä kuinka lakka kestää. näyttäisi vain "hyvältä" kun julmetun kokoinen satula paistaa vanteiden takaa ja keltaisena se varmasti huomataan :lol:
no saas nyt nähä minkä väriseksi laittaa ne
Kyllä jonkun kuumakestolakan luulisi siinä pinnassa kohtuullisen hyvin pitävän. Eikö edes maksa juuri mitään, 600 astetta kestävä spraylakka 4,95; Brought to you by Bauhaus.
EDIT: Niin ja jos meinaat kuitenkin (:oksu maalata ne satulat keltaisiksi tms. niin vinkkejä löytyy täältä
aiaiai tossa 24 venttiilisessä kutosessa on aivan tajuttoman hienot äänet kun pistää sportti asennon päälle ja lähtee valoista ja kone kiertää punarajalle asti. ihan kivastihan tuo liikkuu vaikka ei tuota tehoa niin paljoa olekkaan, silti on kaikki kokeilijat jäänyt kuin tikku paskaan :lol: ja niitähän on riittänyt, ja vastoin periaatteitani olen vastannut haasteisiin
E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
sullahan on ollu se 730ia? onko toi paljon äkäsempi vai laiskempi ku se? no tietenkin sä nytten sanot että tuo on paaaljon äkäsempi.. :lol: :juo
kyllähän tuo nykyinen on äkäisempi, tehoa ja vääntöä laajemmalla alueella ja kierrosherkkyys ihan toista maata kuin m30 koneessa. vaikkakin kyllähän tuo nykyinenkin on aika laiska mutta siihenhän tulee lääkkeet tänä ja ensi vuonna ja tietystihän e34 on kevyempi kuin e32 eli jo sekin vaikuttaa
E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
aiaiai tossa 24 venttiilisessä kutosessa on aivan tajuttoman hienot äänet kun pistää sportti asennon päälle ja lähtee valoista ja kone kiertää punarajalle asti. ihan kivastihan tuo liikkuu vaikka ei tuota tehoa niin paljoa olekkaan, silti on kaikki kokeilijat jäänyt kuin tikku paskaan :lol: ja niitähän on riittänyt, ja vastoin periaatteitani olen vastannut haasteisiin
Ihanko selvinpäinkös siellä kirjoittelet 8)
Onhan se kivaa että on tyytyväinen autoonsa ja niin pitää ollakin, mutta ei se 2 litrainen 24-tappinen kutoskone automaatilla kuitenkaan mikään raketti ole, vaikka mitä tekisi.
Itsellä ollut 525ia m50 koneella ja olihan se ihan leppoisa peli, mutta ei niin ripeä että kehtaisi tosissaan kisailla liikennevaloista. Leppoisaa kaupunki- ja matka-ajoa sillä kyllä sai.
ihan kivastihan tuo liikkuu vaikka ei tuota tehoa niin paljoa olekkaan, silti on kaikki kokeilijat jäänyt kuin tikku paskaan :lol: ja niitähän on riittänyt, ja vastoin periaatteitani olen vastannut haasteisiin
Ihan hauska on ollut lukea tätä topiccia, ja olin HBD:n tapaan iloinen siitä, että olet tyytyväinen projektin lopputulokseen. Noi kommentit tyyliin "kaikki kokeilijat jäänyt kuin tikku paskaan" vaan naurattaa aika rankasti. Eikö Hämeenlinnassa todella ole yhtään kunnon autoa, vai oletko lähtenyt kilpailemaan vain 1.3l Honda Civicien kanssa? :wink: Ei toi sun 2-litrainen automaatti nyt kuitenkaan niin kovin tiukka rataohjus ole, että kannattaisi lähteä tuollaisilla vertauksilla sitä kehuskelemaan. Veikkaanpa, että noin 40% Suomen autokannasta voittaa sun auton 0-100km/h kiihdytyksissä, jos kuski oikeasti haluaa tosissaan lähteä kisaamaan. Eipä mulla sitten muuta kuin että pidetään ne asiat oikeassa perspektiivissä ettei todellisuudentaju unohdu :wink:
tiedän tiedän :!: ei tämä mikään raketti olekkaan ja olisi varmaan pitänyt varmaan tarkentaa mitä siellä viivalla on ollut, jotain almeraa,corollaa yms ja yks kehtas tulla yariksella kaasutteleen viereen, ja on sitä ollut 190 ja 230 mesekin vierellä :lol: . kyllähän jo 318 tiputtaa tuon 520 mutta eipä ole rinnalle sellaista tullut toistaiseksi.
ja tuo type r juttu pitää paikkansa eli hopan/harmaa civic type r halusi kokeilla ja parisataa metriä oli matkaa suraaviin valoihin ja hävisi se, vaikka en yhtään epäile etteikö type r tiputtaisikin 325:sta kun on vaan oikea mies ratin takana kun eikö se ole jotain 6,4 sek 0-100 luokkaa sen kiihtyvyys.
mutta parempi kun en sano enään mitään noista suorituskykyyn viittavista asioista 8) eikä tuon oman vehkeen kiihtyvyydessä kehumista olekkaan mutta on niitä hitaampiakin, eikö? mutta joo tyytyväinen olen ajettavuteen. jos olisin halunnut nopean kiihtymään niin en olisi e34:sta hankkinut enkä kyllä e36:stakaan vaan joku e30 turbo
E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Niin ei tuo oma e34:kään mikään raketti ole, mutta suhinan tahdittamien vaihtojen tuomat fiilikset onkin jo ihan tarina erikseen... eli antaa lassin nauttia toimivasta paketista ainakin uutuuden innostuksen ajan, vai mitä
no tota kyllä mä ny sen verran kumminki voin sanoa että kun vertaa tälläsiin "tavis" autoihin niin kyllä 525,730 ja ilmeisesti myös se 520 24v on ihan pirteitä kulkeen. mutta sitten ku tosiaan alkaa vertaileen typeriin sun muihin paskoihin nii sitten on toinen asia.. :juo :juo
noniin, nyt tuli jarrut. aika julman kokoiset, luulisi noilla pysähtyvän. vanhat myyn pois keväämmällä, jos jotain kiinnostaa (myynti ilmoitus on jo myynti osiossa). mitenköhän saisi vaihdettua nuo jarrut ettei tarvitsisi ilmata uusiksi. onnistuuko esim jos laittaa jotkut klemmarit letkujen päihin ennen irroitusta ja uusien kiinnilaittoa.
joo ja se pohjimmainen syy miksi hankin nuo jarrut oli että autooni on tulossa remmiahdin ensi vuonna(ja vähän muutakin parantelua tehopuolelle kun tuo rahatilanne taas elpyy) ja samasta syystä hankin myös täydellisen m5 taka-akseliston jarruineen ja perällä. ja hyvät jarrut voi joskus pelastaa kun on tuo vauhti välillä parinsadan paremmalla puolella, ja miksi ei kun sopuhintaan sain (vitun halvalla).
kysynpä huvikseni: jos saisitte M5 jarrut autoonne ihan mukavaan hintaan ja rahaa olisi taskunpohjalla sopivasti sen verran niin ettekö hankkisi. suorituskyky se on pysähtyvyyskin
E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Comment