Ainakin on kentässä keula tolla setillä :roll: :juo
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Projektin vaiheita(tek,vaiht yms)kuvia lisätty 29.4
Collapse
X
-
Originally posted by LASSI-Sens kuun (huhtikuun) lopussa lähtee auto taas bemuosaan alustasarjan laittoon, iskareiksi bilsteinin sprintit ja jousiksien merkkiä en muista, jotku saksalaiset ne taisi olla, taakse -45mm ja eteen -75mm. pysyy nuo camberit vielä aisoissa ja tulee hyvän näkönen hinnaksi tuli 1060€
ite oon katellu fk:n 60/40mm satsia(onko kellään kokemuksia?) ,en kyl tiiä miten silläkään pärjää ens talven..
pistä toki kuvia satsin asennuksen jälkeen...
Comment
-
-
Originally posted by timppa811Originally posted by LASSI-Sens kuun (huhtikuun) lopussa lähtee auto taas bemuosaan alustasarjan laittoon, iskareiksi bilsteinin sprintit ja jousiksien merkkiä en muista, jotku saksalaiset ne taisi olla, taakse -45mm ja eteen -75mm. pysyy nuo camberit vielä aisoissa ja tulee hyvän näkönen hinnaksi tuli 1060€
ite oon katellu fk:n 60/40mm satsia(onko kellään kokemuksia?) ,en kyl tiiä miten silläkään pärjää ens talven..
pistä toki kuvia satsin asennuksen jälkeen...Pommit:
BMW 325 cäbi HooCee optik
Audee Q7
Vivaro
2xFL6
Comment
-
-
Re: .
Originally posted by ramiLiian korkea! !,lliian korkea....
ja mulla on kuitenkin 18 tuumaiset vanteet 225/40/18 kumeilla joten tuollakaan madalluksella ei paljoa jää tilaaE63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Comment
-
-
Simo
Originally posted by LASSI-SOriginally posted by ramiLiian korkea! !,lliian korkea....
ja mulla on kuitenkin 18 tuumaiset vanteet 225/40/18 kumeilla joten tuollakaan madalluksella ei paljoa jää tilaa
Comment
-
Originally posted by SimoOriginally posted by LASSI-SOriginally posted by ramiLiian korkea! !,lliian korkea....
ja mulla on kuitenkin 18 tuumaiset vanteet 225/40/18 kumeilla joten tuollakaan madalluksella ei paljoa jää tilaa- BMW x5 f15 m50d "navetta"
- Porsche Cayenne S
- Range Rover Sport 3.6TDV8 HSE
- plus pari muuta
Comment
-
-
Originally posted by SimoOriginally posted by LASSI-SOriginally posted by ramiLiian korkea! !,lliian korkea....
ja mulla on kuitenkin 18 tuumaiset vanteet 225/40/18 kumeilla joten tuollakaan madalluksella ei paljoa jää tilaaE63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Comment
-
-
Simo
Originally posted by LASSI-SOriginally posted by SimoOriginally posted by LASSI-SOriginally posted by ramiLiian korkea! !,lliian korkea....
ja mulla on kuitenkin 18 tuumaiset vanteet 225/40/18 kumeilla joten tuollakaan madalluksella ei paljoa jää tilaawokkipannussa on noita sagitoita
Comment
-
Onhan tätä vaiherikasta projektia tullut seurattua
Paljonkohan on autoon ja laittoihin yhteensä mennyt :?:
Kohta alkaa kuulostamaan että projektiin menee aidon M5 hinta :roll:BMW G12 740Le xDrive -18, since -20 iPerformance M Sport Individual
BMW E30 M3 -88, since -01 BMW Motorsport GmbH
Leistung Kosten Geld, wie schnell möchten Sie gehen?
Team oldschoolautos, ///M Abteilung.
Team vier Zylinder!
Comment
-
Comment