no nythän se vasta myrkyn lykkäsi, sanoivat bemuosassa että epäilevät noita päästöjä ainakin hajun perusteella saatana jos joutuu uuden koneenkin hankkiin niin alkaa vituttaan vähän liikaa, ei voi johtua enään muusta kuin koneesta jos on päästöissä sanomista. 14:00 - 15:00 välillä saa tietää, muuten on kaikki kunnossa mutta päästöt arveluttaa
E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Mä luin tätä topikkiä vähän niin ja näin, mutta en silti tajua miten ton auton tekniikan viallisuus olisi bemuosan syytä. Miten se on myös bemuosan syytä, että jotain osia on jouduttu tilaamaan ja siinä mennyt aikaa. Saa semmoisen käsityksen, että bemuosa on muka myynnyt ton tekniikan rikkinäisenä Lassille ja tahallaan vielä hajottanut semmoisia osia, joiden tilauksessa kestää. En ole tässä kenenkään puolella, mutta en silti ymmärrä tota syyttelyä. Paljastakaa mulle joku, miten tästä on tullut bemuosan syytä.
(Ja Lassi-s Voisi laittaa semmoisen pienen tarinan projektin käännekohdista yhteen viestiin, kun tästä tuli vähän sekava viestiketju)
Luxusta elämään - KhreliX Design verhoomo www.kxd.fi
no nythän se vasta myrkyn lykkäsi, sanoivat bemuosassa että epäilevät noita päästöjä ainakin hajun perusteella saatana jos joutuu uuden koneenkin hankkiin niin alkaa vituttaan vähän liikaa, ei voi johtua enään muusta kuin koneesta jos on päästöissä sanomista. 14:00 - 15:00 välillä saa tietää, muuten on kaikki kunnossa mutta päästöt arveluttaa
On sulla Lassi kohta melkoinen burnout tuon homman takia.(itsellä ainakin olisi)pidetään peukkuja että kone nyt olisi kummiskin kunnossa.Ja jos ei niin rahallahan siitä selviää,, ja on sitten VARMASTI hyvä kone kun kaikki hilppeet vaihtaa.
bmw kuskit nyt vain ovat vähän parempia ihmisiä...
no nythän se vasta myrkyn lykkäsi, sanoivat bemuosassa että epäilevät noita päästöjä ainakin hajun perusteella
Jannut haistellu vähän liikaakin edellisten projektien 'päästöjä' kun ei tunnu yläpää pelaavan ihan täysillä :wink: mitä nyt tätäkin topikkia on lukenut
Lueppas IvvN topikki sitten läpi asti niin saattaa selvitä hieman enemmän, ehkä. Ainakin mulle selvis.
Mä taas olen IvvN:n kanssa samalla linjalla.
Tässä kusee Bemu-Osankin aikataulut urakalla alleen. Ei se niidenkään intressi ole seisottaa jotain autoa siellä odottelemassa osia yllätyksien takia.
Ajatelkaapas itse tilannetta, että laskette aikataulun sen varaan, että kyseessä olisi ollu normaali homma ilman yllätyksiä.
Samalla kun Lassin auto on otettu työn alle, on jo buukattu kalenteriin / varauskirjoihin, tai mihin nyt ikinä merkkaavatkaan, hommia jo moneksi päiväksi ja tunniksi eteenpäin.
Mun mielestä Bemu-Osa on toiminut just niin hyvin kuin tälläsessä tilanteessa voi odottaakin.
Luulen että sielläkin on revitty kyllä hiuksia päästä tämän projektin kanssa
Ja ei, mä en ole töissä Bemuosassa / muutenkaan tekemisissä, kuin satunnaisena asiakkaana.
Turha se on tässä kuitenkaan lähteä mustamaalaamaan firmaa kaiken tuon tapahtuneen perusteella, varsinkaan kun FIRMA EI ole toimittanut niitä rikkinäisiä osia.
Tämä on siis mun mielipide tästä asiasta, joillakin on varmastikin erilaisia näkemyksiä asiasta, mutta tätä topiccia ei varmaan ole järkevää tukkia mielipidesodilla tämän enempää.
Lassilta odottelemme kyllä kovasti taas tilannetietoja asian tiimoilta
EDIT:
Toivottavasti pannu ei ole yhtä "hyvässä" kunnossa kuin oli laatikko.
Pidellään peukkuja pystyssä ja toivotaan parasta
"Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys eivät ratkaise"
-Tuntematon
ex-E30 318i -87
droF Mondeo STW (eka ja vika...)
se ois eriasia, jos ois käynny niinkuin eräälle SUTIIn (SITTUUn) kanssa..
myis nelilovisen lyhytkeppisen lootan 5v-getraggina... lensipä sitten eräänä yönä sutiin pihassa olleen auton tuulilasista läpi... PAHA saa palkkansa... muttei tää kyllä välttämättä bemuosasta johdu... tosin oishan ton varmasti voinnutehä nopeamminkin, mutta onhan niillä muutakin tekemistä.. itte pitää tehä, niin tietää mitä saa, ja milloin.
B10 V8 # 108
saab r560 8X4
Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.
Luulempa ettei mene läpi, jos näkee että savua pukkaa taikka neste haisee, niin aika todennäkösesti ei se mittarikaan hyvää tykkää. Ja jos on kunnon savut ja mittari näyttää että vois mennä läpi niin äijäpä ei annakkaan lappua vaan sanoo että eka täytyy tehdä jotain tolle savuttamiselle. Kokemuksia mm. sierrasta. Mutta toivottavasti menee.
Audi A4 2.8l quattro -96 S-line
-----------------------------
VW Golf GTI -01 Exclusive, Golf GTI -96
BMW 523i e39 -96, 328iM e36 coupe -97, 325iM e36 coupe -92, 535i e34 -89, 535i e28 -87
Subaru Impreza GT MY96, Legacy 2.5 GX AWD MY97
Ford Sierra Cosworth Sapphire -90
ja perhana että oli hieno auto ajaa, laatikko toimi paremmin kuin osasin kuvitella, ei huomannut vaihteen vaihtoja ollenkaan, koneen ääntä ei kuulunut sisätiloihin ollenkaan, ajotuntuma aivan helvetin hyvä ja pehmeä. motarilla tultiin aika haipakkaa jonkun clubilaisen kanssa rinnakkain ( e30 323 tai 325 tumman sininen tai musta ). 2815€ maksoi. ja olivat laittaneet jonkun kivan vaimentajan ilman erityistä pyyntöä kun oli todella hieno ääni. pakokaasut ovat todella ohuet eikä haise oikeastaan millekkään
moitteet: sisätilan valot ja mittarivalot ovat pimeenä ja en viitsinyt kääntyä enään takaisin kun havaitsin,
ja takaoven tuhkakuppi rikki
E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Comment