Originally posted by Violin
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Taka-akselin puslat e30
Collapse
X
-
Originally posted by SledgeHammer82 View PostMiten ne tunkilla menee takaisin? Mun kokemusten mukaan nousee kyllä koko auto ennen kuin pusla uppoaa tunkilla sisään, vaikka on annettu lämpöakin apurungolle,
Comment
-
-
Originally posted by SledgeHammer82 View PostMiten ne tunkilla menee takaisin? Mun kokemusten mukaan nousee kyllä koko auto ennen kuin pusla uppoaa tunkilla sisään, vaikka on annettu lämpöakin apurungolle,E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
Comment
-
-
saikos noita puslia powerflexiltä? siis juurikin näitä isoja?
mites kun itellä ammattikoulun poijjaat aikanaan nuo asensi eikä oikeanpuoleinen ole edes ihan pohjassa asti että onko tuolla minkälainen vaikutus ajoon? itse en ole kyllä mitään suurempia huomannut kun peräpäässä alusta on muutenkin elellyt omaa elämäänsä mutkissaBMW M535iA -86
Volvo V90 -18
Comment
-
-
Originally posted by full View Postsaikos noita puslia powerflexiltä? siis juurikin näitä isoja?
mites kun itellä ammattikoulun poijjaat aikanaan nuo asensi eikä oikeanpuoleinen ole edes ihan pohjassa asti että onko tuolla minkälainen vaikutus ajoon? itse en ole kyllä mitään suurempia huomannut kun peräpäässä alusta on muutenkin elellyt omaa elämäänsä mutkissa
Ei se pohjassa kuulukkaan olla, n.sentti vajaa ja kun autoa keinuttaa niin liikkuu hiukan.
Comment
-
-
Meikäläisen e30:ssä kolahtaa liikkelle lähdettäessä ja vaihdejarrutuksissa lujaa. Ja perse tuntuu elävän omaa elämäänsä vähän liikaakiin, aivan kuin olisi nelipyöräohjaus. Eli perseen kaikki puslat vaihtoon tuossa vaiheessa?
Itsellä ei tarvittavia työkaluja/aikaa (seliseli..), paljonkohan ko. operaation hinta olisi asiantuntevassa (vinkit tervetulleita) paikassa?BMW - Ex. z3 Coupe 2.8l, e30 Mtech-2 m50b25, CLS 55 AMG, Toyota Supra Eurospec mkIV manuaali (T)T +700hp, e39 530da "työjuhta" e39 530da pre-fl Shadowline M-sport
Nyt; e93 330da, VW T5.1 Caravelle "FakeTaxi"
Comment
-
-
Originally posted by full View Postnoniin olin melko varma että jossain olin nähnyt tietoa että powerflexiltä saa E28 puslia.. vaikuttas jopa "kohtuuhintasilta"
ikävä kyllä ei ole nätä isoja :(
http://www.btcf.fi/forum/showthread....&highlight=e28
Ja ja...?
Comment
-
-
Originally posted by soda View PostMeikäläisen e30:ssä kolahtaa liikkelle lähdettäessä ja vaihdejarrutuksissa lujaa. Ja perse tuntuu elävän omaa elämäänsä vähän liikaakiin, aivan kuin olisi nelipyöräohjaus. Eli perseen kaikki puslat vaihtoon tuossa vaiheessa?
Itsellä ei tarvittavia työkaluja/aikaa (seliseli..), paljonkohan ko. operaation hinta olisi asiantuntevassa (vinkit tervetulleita) paikassa?sigpic
Comment
-
-
Originally posted by [Riku] View PostOmasta e30 mennyt kanssa noi puslat. Olisko kenelläkään suositella tampereelta paikkoja missä vaihdattaa? Löytyiskö foorumilta ketään kuka ne vois sopivaa korvausta vastaan ne vaihtaa. Itsellä ei ole paikkaa moiseen operaatioon.Retard Member
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View Post"Nyt on saatavilla myös E28 etupään puslia. Taakse ainoastaan vakaajan puslat."
PetteriBMW - ajamisen iloa vuodesta 1990
Comment
-
Comment