Originally posted by lj123
View Post
GT-Radialit, Nankangit ja muut halpiskumit II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
En tiedä kuinka juurikin passattiin sopii, mutta olen lukenut noista greenmaxeista paljon käyttäjäkokemuksia pitkin nettiä ja melkein 90% ihmisistä ovat olleet tyytyväisiä noihin maxeihin. Minä ainakin uskaltaisin laittaa noi "matalaprofiilina" mihin vehkeeseen vain.
-
Tuulilasin testissähän Nankang juuri "yllätti" hyvällä suorituksellaan ja voitti monta perinteisempää edullisemman hintaluokan merkkiä.Originally posted by lj123 View PostJa sitten tähän ketjuun liittyen kun mietitään nykyisiä halparenkaita niin miten mahtaa ominaisuudet suhtautua esim. 2000-luvun alun keskitason tai vaikka jops premium-renkaisiin? Kiinalaiset on aina vähän jäljessä, kun kopioimalla tekevät, mutta luulisi, että 17 vuodessa on ehtinyt jotain kopioida ja oppiakin.
Leave a comment:
-
225/45/17 on otteessa oleva koko. Mikä sitten on nykyään korkeaprofiilinen :thinkOriginally posted by HTK12 View PostEi ole muiden alla ollut, mutta nuo on selvästi merkkirenkaita löysemmät, joten jos autossa on korkeaprofiiliset renkaat, niin harkitsisin jotain jämäkämpää rengasta.
Ja sitten tähän ketjuun liittyen kun mietitään nykyisiä halparenkaita niin miten mahtaa ominaisuudet suhtautua esim. 2000-luvun alun keskitason tai vaikka jops premium-renkaisiin? Kiinalaiset on aina vähän jäljessä, kun kopioimalla tekevät, mutta luulisi, että 17 vuodessa on ehtinyt jotain kopioida ja oppiakin.
Tietysti fikuintahan olisi hankkia aina sillä hetkellä laadukkaat renkaat, mutta tällainen akateeminen pohdinta kiinnostaa. Eli missä vuodessa on se piste jolloin sen ajan hyvä rengas olikin huonompi kuin nykyinen halpis.
Leave a comment:
-
Ei ole muiden alla ollut, mutta nuo on selvästi merkkirenkaita löysemmät, joten jos autossa on korkeaprofiiliset renkaat, niin harkitsisin jotain jämäkämpää rengasta.Originally posted by lj123 View PostOnkos kukaan kokeillut noita Greenmaxeja muiden kuin BMWn alla. Tuohon 2002 Passattiin pitää jotkut kesärenkaat ostaa, vaikka sillä ei ehkä kesällä niin paljon tulekaan ajettua, työmatkaa n. 100 km motaria päivässä. Kaipa ne tuohon hommaan välttää?
Leave a comment:
-
Onkos kukaan kokeillut noita Greenmaxeja muiden kuin BMWn alla. Tuohon 2002 Passattiin pitää jotkut kesärenkaat ostaa, vaikka sillä ei ehkä kesällä niin paljon tulekaan ajettua, työmatkaa n. 100 km motaria päivässä. Kaipa ne tuohon hommaan välttää?
Leave a comment:
-
Kellään kokemuksia gt radialin kumeista? Muutamankin sivun selailin taaksepäiten enkä huomannut. Aikaisemmin ollut alla nankangit ns2 ja falken 552 joista ainakaan jälkimmäisistä en pitänyt. Pito oli aika olematon ns2 verrattuna.
Leave a comment:
-
On. Ainakin tuolla mun Nankang takana ja Vredestein edessä sekoituksella.Originally posted by janke View PostJoo, kun kävin katsomassa kesärenkaita varastossa niin olikin kaksi nankangia kun uudet, joten alkasin puntaroimaan että tilaisi alkuun kaveriksi noi linkkarit mutta sekarengastus taitaa olla saatanasta:think
Ja nuo Nankangit on muuten ihan ok, mutta märällä tosiaan liukkaat. Sanoisin että jopa liukkaammat kuin aiemmat kuluneet Nexukset.
Leave a comment:
-
Joo, kun kävin katsomassa kesärenkaita varastossa niin olikin kaksi nankangia kun uudet, joten alkasin puntaroimaan että tilaisi alkuun kaveriksi noi linkkarit mutta sekarengastus taitaa olla saatanasta:think
Leave a comment:
-
Mulla Greenmaxit e39 alla 235/45-17" koossa eikä valittamista.Originally posted by janke View PostTyhmä kysymys, mutta kummatko ovat löysempirunkoiset Nankang ns-2 vai Linglong GreenMaxit? Ollut vain pari kesää Ns-2 joten meniskö linkkareilla vain huononpaan suuntaan:think
Vanhaan Nankang kokemukseen (vuosien takaa) verrattuna 100x parempi märkäpito.
Leave a comment:
-
Rungosta en osaa sanoa eikä se juurikaan vaikuta ajettavuuteen. Linglongin seos on pehmeää ja kuvio avoin. Nankang on mun mielestä ihan ok ajaa.
Leave a comment:
-
Tyhmä kysymys, mutta kummatko ovat löysempirunkoiset Nankang ns-2 vai Linglong GreenMaxit? Ollut vain pari kesää Ns-2 joten meniskö linkkareilla vain huononpaan suuntaan:think
Leave a comment:
-
Lähinnä tarkoitin Masterin kommenttia tuohon kuvaukseen, että ajettavuudeltaan "paskat". En tietenkää voi tyrmätä näitä Landsaileja huonoiksi kun en itse ole niitä kokeillut. Varmaan olisi minun käytössä menneet hyvinkin.Originally posted by zener View PostNo onpas ne nyt tosi paskat...
Sama juttu linglongilla ja monella muulla kiinan ihmeellä.
Leave a comment:
-
Testien mukaan ihan ok, tilasin just tuollaiset.Originally posted by MikkoÄr View PostItse olen miettinyt kesäksi samassa koossa samanlaiseen autoon Nexen N Blue HD Plus -rengasta. Onko tuosta kellään kokemuksia?
Leave a comment:
-
Itse olen miettinyt kesäksi samassa koossa samanlaiseen autoon Nexen N Blue HD Plus -rengasta. Onko tuosta kellään kokemuksia? Kumho KU31 olivat edelliset ja niihin olin varsin tyytyväinen kyllä myöskin. Ehkä vähän turhan sporttiset renkaat näihin ajoihin, vaikkakin tuo mukavuuskoko hiukan tasapainottaa...Originally posted by Tomba87 View PostE39 tourinkiin 225/55r16 kesärengasta katselemassa, toimiiko landsail yhtä hienosti tuossa koossa kuin isommissakin?
Leave a comment:
Leave a comment: