GT-Radialit, Nankangit ja muut halpiskumit II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• janke
    replied
    Originally posted by lj123 View Post
    Onkos kukaan kokeillut noita Greenmaxeja muiden kuin BMWn alla. Tuohon 2002 Passattiin pitää jotkut kesärenkaat ostaa, vaikka sillä ei ehkä kesällä niin paljon tulekaan ajettua, työmatkaa n. 100 km motaria päivässä. Kaipa ne tuohon hommaan välttää?
    En tiedä kuinka juurikin passattiin sopii, mutta olen lukenut noista greenmaxeista paljon käyttäjäkokemuksia pitkin nettiä ja melkein 90% ihmisistä ovat olleet tyytyväisiä noihin maxeihin. Minä ainakin uskaltaisin laittaa noi "matalaprofiilina" mihin vehkeeseen vain.

Leave a comment:

• Petri.Kekkonen
    replied
    Ja sitten tähän ketjuun liittyen kun mietitään nykyisiä halparenkaita niin miten mahtaa ominaisuudet suhtautua esim. 2000-luvun alun keskitason tai vaikka jops premium-renkaisiin? Kiinalaiset on aina vähän jäljessä, kun kopioimalla tekevät, mutta luulisi, että 17 vuodessa on ehtinyt jotain kopioida ja oppiakin.
    Tuulilasin testissähän Nankang juuri "yllätti" hyvällä suorituksellaan ja voitti monta perinteisempää edullisemman hintaluokan merkkiä.

Leave a comment:

• lj123
    replied
    Originally posted by HTK12 View Post
    Ei ole muiden alla ollut, mutta nuo on selvästi merkkirenkaita löysemmät, joten jos autossa on korkeaprofiiliset renkaat, niin harkitsisin jotain jämäkämpää rengasta.
    225/45/17 on otteessa oleva koko. Mikä sitten on nykyään korkeaprofiilinen :think

Ja sitten tähän ketjuun liittyen kun mietitään nykyisiä halparenkaita niin miten mahtaa ominaisuudet suhtautua esim. 2000-luvun alun keskitason tai vaikka jops premium-renkaisiin? Kiinalaiset on aina vähän jäljessä, kun kopioimalla tekevät, mutta luulisi, että 17 vuodessa on ehtinyt jotain kopioida ja oppiakin.

Tietysti fikuintahan olisi hankkia aina sillä hetkellä laadukkaat renkaat, mutta tällainen akateeminen pohdinta kiinnostaa. Eli missä vuodessa on se piste jolloin sen ajan hyvä rengas olikin huonompi kuin nykyinen halpis.

Leave a comment:

• HTK12
    replied
    Onkos kukaan kokeillut noita Greenmaxeja muiden kuin BMWn alla. Tuohon 2002 Passattiin pitää jotkut kesärenkaat ostaa, vaikka sillä ei ehkä kesällä niin paljon tulekaan ajettua, työmatkaa n. 100 km motaria päivässä. Kaipa ne tuohon hommaan välttää?
    Ei ole muiden alla ollut, mutta nuo on selvästi merkkirenkaita löysemmät, joten jos autossa on korkeaprofiiliset renkaat, niin harkitsisin jotain jämäkämpää rengasta.

Leave a comment:

• lj123
    replied

Leave a comment:

• Boomster
    replied
    Kellään kokemuksia gt radialin kumeista? Muutamankin sivun selailin taaksepäiten enkä huomannut. Aikaisemmin ollut alla nankangit ns2 ja falken 552 joista ainakaan jälkimmäisistä en pitänyt. Pito oli aika olematon ns2 verrattuna.

Leave a comment:

• lj123
    replied
    Originally posted by janke View Post
    Joo, kun kävin katsomassa kesärenkaita varastossa niin olikin kaksi nankangia kun uudet, joten alkasin puntaroimaan että tilaisi alkuun kaveriksi noi linkkarit mutta sekarengastus taitaa olla saatanasta:think
    On. Ainakin tuolla mun Nankang takana ja Vredestein edessä sekoituksella.

Ja nuo Nankangit on muuten ihan ok, mutta märällä tosiaan liukkaat. Sanoisin että jopa liukkaammat kuin aiemmat kuluneet Nexukset.

Leave a comment:

• janke
    replied
    Joo, kun kävin katsomassa kesärenkaita varastossa niin olikin kaksi nankangia kun uudet, joten alkasin puntaroimaan että tilaisi alkuun kaveriksi noi linkkarit mutta sekarengastus taitaa olla saatanasta:think

Leave a comment:

• jannmann
    replied
    Tyhmä kysymys, mutta kummatko ovat löysempirunkoiset Nankang ns-2 vai Linglong GreenMaxit? Ollut vain pari kesää Ns-2 joten meniskö linkkareilla vain huononpaan suuntaan:think
    Mulla Greenmaxit e39 alla 235/45-17" koossa eikä valittamista.
    Vanhaan Nankang kokemukseen (vuosien takaa) verrattuna 100x parempi märkäpito.

Leave a comment:

• Bmw Master
    replied
    Rungosta en osaa sanoa eikä se juurikaan vaikuta ajettavuuteen. Linglongin seos on pehmeää ja kuvio avoin. Nankang on mun mielestä ihan ok ajaa.

Leave a comment:

• janke
    replied
    Tyhmä kysymys, mutta kummatko ovat löysempirunkoiset Nankang ns-2 vai Linglong GreenMaxit? Ollut vain pari kesää Ns-2 joten meniskö linkkareilla vain huononpaan suuntaan:think

Leave a comment:

• janke
    replied
    Originally posted by zener View Post
    No onpas ne nyt tosi paskat...

Sama juttu linglongilla ja monella muulla kiinan ihmeellä.
    Lähinnä tarkoitin Masterin kommenttia tuohon kuvaukseen, että ajettavuudeltaan "paskat". En tietenkää voi tyrmätä näitä Landsaileja huonoiksi kun en itse ole niitä kokeillut. Varmaan olisi minun käytössä menneet hyvinkin.

Leave a comment:

• zener
    replied
    Onpas kiinan pojilla mitat venähtäneet. kiitos kuvasta. Eli, en ota näitä paskoja ainakaan.
    No onpas ne nyt tosi paskat...

Sama juttu linglongilla ja monella muulla kiinan ihmeellä.

Leave a comment:

• Bmw Master
    replied
    Originally posted by MikkoÄr View Post
    Itse olen miettinyt kesäksi samassa koossa samanlaiseen autoon Nexen N Blue HD Plus -rengasta. Onko tuosta kellään kokemuksia?
    Testien mukaan ihan ok, tilasin just tuollaiset.

Leave a comment:

• MikkoÄr
    replied
    Originally posted by Tomba87 View Post
    E39 tourinkiin 225/55r16 kesärengasta katselemassa, toimiiko landsail yhtä hienosti tuossa koossa kuin isommissakin?
    Itse olen miettinyt kesäksi samassa koossa samanlaiseen autoon Nexen N Blue HD Plus -rengasta. Onko tuosta kellään kokemuksia? Kumho KU31 olivat edelliset ja niihin olin varsin tyytyväinen kyllä myöskin. Ehkä vähän turhan sporttiset renkaat näihin ajoihin, vaikkakin tuo mukavuuskoko hiukan tasapainottaa...

Leave a comment:

Working...
X