Hammerite vasaralakan meinasin käydä hakee mutta kumpi,vasaralakkapinnalla vai sileällä ja kiiltävällä pinnalla,kumpaakin saatavana?
Mites tää on porukalla kestäny?
Itse maalasin kiiltävällä Hammeritella. -punainen.
Ensin teräsharjaa koneella ja käsin. Sitten pesu: rasvat ja pölyt pois ja maalia pintaan. Muutaman tunnin kuivatus ja uusi kerros maalia. Siistit on ja hyvin pysyy.
t. Jarppa
BMW i4M50 individual -23 exiä: BMW 545e -21
BMW F33 435xd -15
M550xd-12 e93 330da -08
Dodge Stealth RT/TT -91
Ford Thunderbird SC -91
Olds Supreme avo -71
Chevy Chevelle 2d HT -72
Partsista niitä saa.. Ei saa yksityiselle enään myydä, mutta jokainen tietää jonkun firman nimen minkä antaa kuittiin..
Sieltähän ne tuli hommattua heti tuon kirjoittamisen jälkeen.
Meinasin vaan kun kaljakin kannattaa tilata saksasta kotio netin kautta niin miksi ei paria purkkia maalia
sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella [email protected]
Voiko Motipin brake caliber maalin päälle maalata suoraan 2K-maalilla? Tuo motipin maali tuoteselosteen mukaan alkydimaalia. Eli voiko ruveta kiehumaan tms? En pitänyt ko. motipin sinisen värisävystä ja ajattelin hakea maalarilta sävytettyä 2K sprayta jolla maalata satulat uudestaan.
Puhallan satulat ja levyt ennen viikonloppua työpaikan puhalluskaapissa. Riittääkö levyn kitkapinnan suojaksi jesari (vai tarvitseeko se suojausta jos on tarkkana suuntauksen kanssa)? Tarkoitus olisi puhaltaa levyn yläreuna, eli ruostunut "ilmarako" sekä levyn napa.
Maalauksen suoritan perus spraypohjamaalilla, maalipinnan ja lakan myös spraylla. En laita mitään kuumakestoa, enkä jarruihin tarkoitettua maalia. Katsotaan miten pysyy.
Samalla ajattelin pyörättää levyjä sorvissa ja sorvata kitkapintojen reunoissa olevat pienet ruostesiivut pois, hyvä vai huono idea?
Puhallan satulat ja levyt ennen viikonloppua työpaikan puhalluskaapissa. Riittääkö levyn kitkapinnan suojaksi jesari (vai tarvitseeko se suojausta jos on tarkkana suuntauksen kanssa)? Tarkoitus olisi puhaltaa levyn yläreuna, eli ruostunut "ilmarako" sekä levyn napa.
Maalauksen suoritan perus spraypohjamaalilla, maalipinnan ja lakan myös spraylla. En laita mitään kuumakestoa, enkä jarruihin tarkoitettua maalia. Katsotaan miten pysyy.
Ja nostetaas tätäkin. Meikäläisellä puhallettiin levyt kokonaisena, ei niitä kitkapintoja mitenkään tullut suojattua. Siinähän ne sitten kiillottuu jarruteltaessa.
Tein samalla tavalla itsekin maalaukset. Onko maalit pysyny sulla paikallaan?
Ja nostetaas tätäkin. Meikäläisellä puhallettiin levyt kokonaisena, ei niitä kitkapintoja mitenkään tullut suojattua. Siinähän ne sitten kiillottuu jarruteltaessa.
Tein samalla tavalla itsekin maalaukset. Onko maalit pysyny sulla paikallaan?
Täällä ainakin pysynyt hienosti sekä satuloissa että levyissä, sprayllä pohja ja pinta, ei lakkaa, ajettu kesä ja talvi.
Puhallan satulat ja levyt ennen viikonloppua työpaikan puhalluskaapissa. Riittääkö levyn kitkapinnan suojaksi jesari (vai tarvitseeko se suojausta jos on tarkkana suuntauksen kanssa)? Tarkoitus olisi puhaltaa levyn yläreuna, eli ruostunut "ilmarako" sekä levyn napa.
Maalauksen suoritan perus spraypohjamaalilla, maalipinnan ja lakan myös spraylla. En laita mitään kuumakestoa, enkä jarruihin tarkoitettua maalia. Katsotaan miten pysyy.
Samalla ajattelin pyörättää levyjä sorvissa ja sorvata kitkapintojen reunoissa olevat pienet ruostesiivut pois, hyvä vai huono idea?
Ei se suojausta tarvi.Pitää hyvin vähän aikaa Kyllähän ne pykälät voi sorvata pois.Ite käytän köyhänmiehen sorvia eli perä ilmaan,levy muttereilla napaan kiinni,kone käyntiin,ykkönen silmään ja rälläkkä käteen.Helpompi ja nopeampi kun sorvilla.Samalla voi hioa sen yläreunan eli ulkokehän niin ei tarvi puhaltaa
Comment