Noissa on jotain todella hämärää. Tasaista autohallin lattiaa ajelin ympyrää niin siinäkin kuuluu ihmeellinen jumputus. Ettei vain olisi runkovikaiset.
Täytyy käydä huomenna näyttämässä jossain rengasliikkeessä.
Laitetaas nyt tännekin kun noita renkaita niin parjasin - Saksasta tuodessa kuljetuksessa tms tippunut eturenkaista melkein kaikki painot. Renkaat painotettu ja jyrinäpyrinät poissa. Ei noi nyt silti mitkään maailman hiljaisimmat ole, mutta välttää avoon.
Mietin siis ostaisiko 235/40r18 (Accelera) vai 255/35r18-kumit (kapea Nankang)?
Itse laitoin yhteen peliin 20" koossa Accelera Phi:t alle tänä keväänä. Odotuksena oli lähinnä että olisivat suunnilleen pyöreät. Tuntuvat olevan, en pettynyt. Hankala muista ominaisuuksista juuri sanoa, muutamia kymmeniä kilsoja olen niillä ajanut. Kuivalla asfaltilla on pysytty ojien välissä. Ei vertailupohjaa nankangiin.
Minulla oli 2016-mallisessa Mersussa Dunlopin 18-tuumaiset ensiasennusrenkaina. Kuluivat nopeasti: tokana syksynä, ehkä 35tkm ajettuna olivat jo vesiliirrossa maltillisilla nopeuksilla. Ehkä jatkossa suosin jotain muuta merkkiä.
Minulla oli 2016-mallisessa Mersussa Dunlopin 18-tuumaiset ensiasennusrenkaina. Kuluivat nopeasti: tokana syksynä, ehkä 35tkm ajettuna olivat jo vesiliirrossa maltillisilla nopeuksilla. Ehkä jatkossa suosin jotain muuta merkkiä.
Sanoisin että hyvin ovat kestäneet jos rengas koko on ollut 225/40-18".
Onko renkaiden pystyheitto korjattavissa jotenkin?
Kyseessä Nankangin nakit. Rengaspuljun mukaan ainakin toisessa takarenkaassa pystyheittoa ja sehän tuntuu pienoisena tärinänä penkissä.
Kyseessä uudet renkaat.
Kuljettimena e91 joka tuntuu olevan suht herkkä tuollaiselle.
Comment