Originally posted by HTK12
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
								
									View Post
								
							
						
					
				
				
			
		Menee aivan absurdiksi tämä.
 Vastaavia logiikoita elämässä löytää vaikka miten paljon jos lähdetään sille linjalle, että minimoidaan kaikki riskit vai hyväksytäänkö riskien olemassaolo.
 Vastaavia logiikoita elämässä löytää vaikka miten paljon jos lähdetään sille linjalle, että minimoidaan kaikki riskit vai hyväksytäänkö riskien olemassaolo. 
	
	
	
	
	
	 Ei tarvinnut pettyä, mutta sellaisen seikan huomasin että rungoltaan aavistuksen kapeampi mitä aikaisempi, saman kokoinen michelinin pilot sport :think
 Ei tarvinnut pettyä, mutta sellaisen seikan huomasin että rungoltaan aavistuksen kapeampi mitä aikaisempi, saman kokoinen michelinin pilot sport :think
							
						 Nimittäin pinta ei ole sitä yhtä ja samaa "kumia" vaan kulutuspinnassa voi olla vaikka kolmea tai neljää eri sekoitusta joiden ominaisuudet poikkeavat toisistaan. Ennekuin pinta on ajettu nolliin saattaa menossa olla 3 kerros kumia.... Joskus kuluneista renkaista pystyy näkemään sekoitusrajoja ja mm tuon maadoituksen... Maadoitus näkyy hyvin runflatin kuvassa kun se menee pohjasta pintaan. Ja kuten arvata saattaa ne parhaat ominaisuudet pitoa ajatellen on tuossa ulommaisessa osuudessa... Eri valmistajilla tietysti on aina erilaisia rakenteita ja välttämättä päällimmäinen herkku ei ole kuin muutaman millin...
 Nimittäin pinta ei ole sitä yhtä ja samaa "kumia" vaan kulutuspinnassa voi olla vaikka kolmea tai neljää eri sekoitusta joiden ominaisuudet poikkeavat toisistaan. Ennekuin pinta on ajettu nolliin saattaa menossa olla 3 kerros kumia.... Joskus kuluneista renkaista pystyy näkemään sekoitusrajoja ja mm tuon maadoituksen... Maadoitus näkyy hyvin runflatin kuvassa kun se menee pohjasta pintaan. Ja kuten arvata saattaa ne parhaat ominaisuudet pitoa ajatellen on tuossa ulommaisessa osuudessa... Eri valmistajilla tietysti on aina erilaisia rakenteita ja välttämättä päällimmäinen herkku ei ole kuin muutaman millin... 


 Nimittäin pinta ei ole sitä yhtä ja samaa "kumia" vaan kulutuspinnassa voi olla vaikka kolmea tai neljää eri sekoitusta joiden ominaisuudet poikkeavat toisistaan. Ennekuin pinta on ajettu nolliin saattaa menossa olla 3 kerros kumia.... Joskus kuluneista renkaista pystyy näkemään sekoitusrajoja ja mm tuon maadoituksen... Maadoitus näkyy hyvin runflatin kuvassa kun se menee pohjasta pintaan. Ja kuten arvata saattaa ne parhaat ominaisuudet pitoa ajatellen on tuossa ulommaisessa osuudessa... Eri valmistajilla tietysti on aina erilaisia rakenteita ja välttämättä päällimmäinen herkku ei ole kuin muutaman millin...
 Nimittäin pinta ei ole sitä yhtä ja samaa "kumia" vaan kulutuspinnassa voi olla vaikka kolmea tai neljää eri sekoitusta joiden ominaisuudet poikkeavat toisistaan. Ennekuin pinta on ajettu nolliin saattaa menossa olla 3 kerros kumia.... Joskus kuluneista renkaista pystyy näkemään sekoitusrajoja ja mm tuon maadoituksen... Maadoitus näkyy hyvin runflatin kuvassa kun se menee pohjasta pintaan. Ja kuten arvata saattaa ne parhaat ominaisuudet pitoa ajatellen on tuossa ulommaisessa osuudessa... Eri valmistajilla tietysti on aina erilaisia rakenteita ja välttämättä päällimmäinen herkku ei ole kuin muutaman millin... 
Comment