Harmillisesti ei tuo yokohaman malli ole vielä selvillä mutta täytyy kysäistä.. niihin pitäs laittaa 300€ omaa rahaa kiinni, toki ei iso summa jos saa oikeastikkin paremman renkaan kun nuo halvemmat 2 merkkiä. Olen pirun allerginen kaikelle tutinalle ja tärinälle autossa
Onhan se vähän niin että kun maksaa useita satoja enemmmän niin yleensä saa paljon paremmat mustat pyöreet, muuta ei kiinakumien kanssa tarvitse kitua jos sellaisiin päätyy. Joskus vain haluaa käyttää ne sataset vaikka elämänlaadun parantamiseen eikä just niihin renkaisiin, tosin sitten kolaritilanteessa(jotkut joutuu niihinkin)kun miettii että 10metriä lyhyemmällä jarrutusmatkalla tämäkin olisi ehkä vältetty niin siinä tilanteessa voi vain ihailla itseään peilistä
Harmillisesti ei tuo yokohaman malli ole vielä selvillä mutta täytyy kysäistä.. niihin pitäs laittaa 300€ omaa rahaa kiinni, toki ei iso summa jos saa oikeastikkin paremman renkaan kun nuo halvemmat 2 merkkiä. Olen pirun allerginen kaikelle tutinalle ja tärinälle autossa
Advan Sport V105 se varmasti on. Yokohamalla tuskin tutinoita tarvii miettiä.
Taitaa olla ihan sama, onko kiinakumit vai muut, niin f1x:llä on hyvin suuri(?) todennäköisyys, että pääsee tutina-allerginen tutinanpoistojumppaan, joka ulottuu renkaiden lisäksi muuhunkin, jos on palstakirjoitteluihin uskomista. Ja taitaa vitossarjassa olla sama, onko se e, f vai g.
Taitaa olla ihan sama, onko kiinakumit vai muut, niin f1x:llä on hyvin suuri(?) todennäköisyys, että pääsee tutina-allerginen tutinanpoistojumppaan, joka ulottuu renkaiden lisäksi muuhunkin, jos on palstakirjoitteluihin uskomista. Ja taitaa vitossarjassa olla sama, onko se e, f vai g.
Nyt alla olevat nokian kitkat ei kyllä juurikaan tutise. Ei ehkä aivan kiin sukkasillaan mene kuin aiempi Audia A4 B8.5 mutta koeajamistani yksilöistä selkeästi paras kuitenkin. Käsitin että tämä kori ei olisi aivan niin herkkä tärinöille kuin aiemmin omistamani E39 farkku…
Ei kyllä minunkaan f11 ole tutissut yksilläkööm renkailla, vaikka alla ollut kierotkin vanteet. Merkki renkaita olleet kaikki. Yksi rengasliike ei osannut tasapainottaa niin sen kyllä huomasi, mutta kun vei toiseen mestaan niin värinät katosi.
Nyt alla olevat nokian kitkat ei kyllä juurikaan tutise. Ei ehkä aivan kiin sukkasillaan mene kuin aiempi Audia A4 B8.5 mutta koeajamistani yksilöistä selkeästi paras kuitenkin. Käsitin että tämä kori ei olisi aivan niin herkkä tärinöille kuin aiemmin omistamani E39 farkku…
hieno homma.
edit: OT BMW 520D XDRIVE MHEV SEDAN LUXURY LINE, helmikuu 2021, Tekniikan Maailma, ajettua. Huonoa: jousituksen tutina. WTF BMW, 2020 luvulla ollaan, eikä osata suunnitella 5-sarjalaisen jousitusta vieläkään.
edit: OT BMW 520D XDRIVE MHEV SEDAN LUXURY LINE, helmikuu 2021, Tekniikan Maailma, ajettua. Huonoa: jousituksen tutina. WTF BMW, 2020 luvulla ollaan, eikä osata suunnitella 5-sarjalaisen jousitusta vieläkään.
Joskus vaikuttaa että eivät osaa suunnitella paljoa muutakaan..
Taas renkaiden tilauksen aika ja ihmettelen noita kulutus/märkäpito/meteli asteikoita.
Kuka ja millä perusteilla halppisrenkaille antaa?
Esim halppisrenkaassa kulutus A, märkäpito B ja meteli 69db.
Taasen mieltämäni paremman merkkisessä vastaavat tulokset B/C/71db.
Jotenkin tuntuu luokkatulokset menevän vähän miten sattuu. Aiemmin ostanut halppirenkaita, joissa luokitukset ns paremmat. En ole aiemmin hoksannut verrata keskihintaluokkaan luokituksien osalta.
Tilaan nyttenkin halppikset, koska niitä menee parit-kolmet parit taka-akselilla per kesä. Kriteereinä lähinnä ns paremmat tulokset luokituksissa, merkkiin katsomatta.
20" Linglongit ei nyt vakuuttanut. Tuli täyssarja jossa oli kahta eri paistoerää, eka pari meni nätisti alle 50gr ja toinen pari 110-140gr Täytynee vielä pyöritellä vanteella..
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
E91 330dA xDrive M-Sport '09
VW Golf mk4 1.6 '03
Skoda Superb 2.0TDI DSG '13
MB W108 250S '67 x2
Comment