Niin tuon Falkenin FK452 kohdalla ei se kalliimpi hinta tosiaan tarkoita sitä, että ne ois paremmat
Juuri näin.
Itse lasken nimenomaan tuon 452:n tuonne halvimpien Kiinalaisten luokkaan, niin ominaisuuksien, äänen kuin uraherkkyydenkin suhteen.
FK452:n rakenne taitaa olla jo 15-vuoden takaa...joka sitten näkyy ja erityisesti vähän kuluneena kuuluu.
Oikeastihan nykyiset silicaversiot NS2:sta hakkaa joka osa-alueella 452:n mennen tullen, jossa ainoa hyvä asia on jostain kumman syystä uskottava "teinibrandi"..
Nexen ja Kumho ovat toki aina taattua Korealaista laatua Suomen teillä, eli molemmissa yhdistyy hiljaisuus, vetelemättömyys ja oikeasti riittävät pito-ominaisuudet kaikissa keleissä(tästä eteenpäin kyse oikeasti ja mitattuna on nyansseista sekä mielikuvista/blasebosta).
Minulla oli Ämmässä Falkenin FK452:t edessä.Mitä enemmin kumi kului,sitä paskemmaksi ne muuttui.Järkyttävät uraimurit jo uutuuttaan ja äänekkäät.Nyt alla Kumhon KU31:t ja aivan eri renkaat.
kokemuksia Achilles ATR sporteista koossa 245/35r19 ja 375/30r19?
muutamia ulkomaalaisia foorumeita selaillut niin ois paremmat kuin nankangit:think
Achilles ATR sporteista kokona 235/35zr19 kokemusta yhden kesän ajalta eikä löydy muuta kuin kehuttavaa
Paitsi tietty sateella kovempaa ajettaessa pito nyt missään näissä ns halpiskumeissa ei mikään paras ole.
Suht hiljaisetkin ovat kyllä.
Pintaakin on kuin uusissa vielä vaikka ajettu muutakin kuin kauppaan ja takasin
Kyllä nuo nankangit voittaa!
Achilles ATR sporteista kokona 235/35zr19 kokemusta yhden kesän ajalta eikä löydy muuta kuin kehuttavaa
Paitsi tietty sateella kovempaa ajettaessa pito nyt missään näissä ns halpiskumeissa ei mikään paras ole.
Suht hiljaisetkin ovat kyllä.
Pintaakin on kuin uusissa vielä vaikka ajettu muutakin kuin kauppaan ja takasin
Kyllä nuo nankangit voittaa!
jeh mukava kuulla tilattu on jo ja ovat saapuneet jo. Toivottavasti ei tullut tehty "huonoa" ostosta noh mitäpä näiltä "halpis" renkailta voi oottaa
PS. rengas-online:lle 10+ nopeasta toimituksesta, 2.3. maksettu, 5.3. rahat vastaanotettu, 9.3. renkaat kotipihalla
hiljaisemmat, parempi pito märällä :think mut saa uskoa ken haluaa kerron sit omakohtaisia kokemuksia kun kesä tulee
Höpö höpö.
Achillesit on kyllä itse asiassa varsinkin hintaansa nähden ihan asiallista tavaraa Suomen olosuhteisiin, mutta ei ne kyllä nykyisten NS2:n tasolla ole.
Tämä perustuu ihan omakohtaisiin kokemuksiin.
Höpö höpö.
Achillesit on kyllä itse asiassa varsinkin hintaansa nähden ihan asiallista tavaraa Suomen olosuhteisiin, mutta ei ne kyllä nykyisten NS2:n tasolla ole.
Mitä on muuten muuttunut sen jälkeen kyseisessä renkaassa, kun itse viimeksi vuonna oisko ollu 2008 ostin nankang ns2:set? Silloin ainaki oli märkäpito aivan surkea ja sateella sai oikeasti reilusti risteyksestä kiihdyttäessä varoa ettei perä nakkaa yhtäkkiä alta :think
Mitä on muuten muuttunut sen jälkeen kyseisessä renkaassa, kun itse viimeksi vuonna oisko ollu 2008 ostin nankang ns2:set? Silloin ainaki oli märkäpito aivan surkea ja sateella sai oikeasti reilusti risteyksestä kiihdyttäessä varoa ettei perä nakkaa yhtäkkiä alta :think
Itselläni oli 2007 NS2:et ja ne oli erityisen liukkaat märällä asfaltilla. Nyt sitten viime kesänä oli taas NS2:et ja kyllä niillä ei ollu mitään ongelmaa märällä. Mikä lie sitten muuttunut. :think
Itselläni oli 2007 NS2:et ja ne oli erityisen liukkaat märällä asfaltilla. Nyt sitten viime kesänä oli taas NS2:et ja kyllä niillä ei ollu mitään ongelmaa märällä. Mikä lie sitten muuttunut. :think
ite huomasin viime kesänä semmosen jutun että keskikesällä (kuumalla kelillä) ei ollut pitovaikeuksia edes ukkoskuuron aikaan mutta syksyllä kelien viilennyttyä riitti että tie oli märkä niin johan oli tehoa taas
saattaa vaikuttaa tietty että menivä kesänmittaan sakkorajalle..
Höpö höpö.
onko sulla siis kokemuksia juuri koosta 19"?
juu voi hyvinkin olla noin. sen takia kyseenalaistin noita "ulkomaalaisfoorumin" kommentteja kun ei ole omakoht. kokemusta.
Mut nyt on jo achilleksit jo hankittua, hyvä taikka huono, niin niitten kanssa on sit pärjättävä pari kesää
Comment