Niin tuon Falkenin FK452 kohdalla ei se kalliimpi hinta tosiaan tarkoita sitä, että ne ois paremmat
GT-Radialit, Nankangit ja muut halpiskumit
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Juuri näin.Originally posted by Antsah View PostNiin tuon Falkenin FK452 kohdalla ei se kalliimpi hinta tosiaan tarkoita sitä, että ne ois paremmat

Itse lasken nimenomaan tuon 452:n tuonne halvimpien Kiinalaisten luokkaan, niin ominaisuuksien, äänen kuin uraherkkyydenkin suhteen.
FK452:n rakenne taitaa olla jo 15-vuoden takaa...joka sitten näkyy ja erityisesti vähän kuluneena kuuluu.
Oikeastihan nykyiset silicaversiot NS2:sta hakkaa joka osa-alueella 452:n mennen tullen, jossa ainoa hyvä asia on jostain kumman syystä uskottava "teinibrandi"..
Nexen ja Kumho ovat toki aina taattua Korealaista laatua Suomen teillä, eli molemmissa yhdistyy hiljaisuus, vetelemättömyys ja oikeasti riittävät pito-ominaisuudet kaikissa keleissä(tästä eteenpäin kyse oikeasti ja mitattuna on nyansseista sekä mielikuvista/blasebosta).
Comment
-
Achilles ATR sporteista kokona 235/35zr19 kokemusta yhden kesän ajalta eikä löydy muuta kuin kehuttavaaOriginally posted by thoai View Postkokemuksia Achilles ATR sporteista koossa 245/35r19 ja 375/30r19?
muutamia ulkomaalaisia foorumeita selaillut niin ois paremmat kuin nankangit:think

Paitsi tietty sateella kovempaa ajettaessa pito nyt missään näissä ns halpiskumeissa ei mikään paras ole.
Suht hiljaisetkin ovat kyllä.
Pintaakin on kuin uusissa vielä vaikka ajettu muutakin kuin kauppaan ja takasin
Kyllä nuo nankangit voittaa!
Comment
-
jeh mukava kuullaOriginally posted by mikkis View PostAchilles ATR sporteista kokona 235/35zr19 kokemusta yhden kesän ajalta eikä löydy muuta kuin kehuttavaa
Paitsi tietty sateella kovempaa ajettaessa pito nyt missään näissä ns halpiskumeissa ei mikään paras ole.
Suht hiljaisetkin ovat kyllä.
Pintaakin on kuin uusissa vielä vaikka ajettu muutakin kuin kauppaan ja takasin
Kyllä nuo nankangit voittaa!
tilattu on jo ja ovat saapuneet jo. Toivottavasti ei tullut tehty "huonoa" ostosta
noh mitäpä näiltä "halpis" renkailta voi oottaa 
PS. rengas-online:lle 10+ nopeasta toimituksesta, 2.3. maksettu, 5.3. rahat vastaanotettu, 9.3. renkaat kotipihalla
E91 318i LCI Bluewater
- E60 530D, 218hv@500Nm
Comment
-
ei oo kukaan ihmetelly mun rengas valintaa ?Originally posted by thoai View Postkokemuksia Achilles ATR sporteista koossa 245/35r19 ja 375/30r19?
muutamia ulkomaalaisia foorumeita selaillut niin ois paremmat kuin nankangit:think

melko paha typo
hahah
E91 318i LCI Bluewater
- E60 530D, 218hv@500Nm
Comment
-
Originally posted by thoai View Post
PS. rengas-online:lle 10+ nopeasta toimituksesta, 2.3. maksettu, 5.3. rahat vastaanotettu, 9.3. renkaat kotipihalla
Kyllä rengas-online:llä homma toimii ja toimitusajat enemmän kuin kunnossaOriginally posted by thoai View Postei oo kukaan ihmetelly mun rengas valintaa ?
melko paha typo
hahah
Tulihan tuota naureskeltua tuota rengaskokoa 375
Eikä ollut huono ostos nuo renkaat
Last edited by mikkis; 10-03-2012, 17:36.
Comment
-
Höpö höpö.Originally posted by thoai View Posthiljaisemmat, parempi pito märällä :think mut saa uskoa ken haluaa kerron sit omakohtaisia kokemuksia kun kesä tulee
Achillesit on kyllä itse asiassa varsinkin hintaansa nähden ihan asiallista tavaraa Suomen olosuhteisiin, mutta ei ne kyllä nykyisten NS2:n tasolla ole.
Tämä perustuu ihan omakohtaisiin kokemuksiin.
Comment
-
Mitä on muuten muuttunut sen jälkeen kyseisessä renkaassa, kun itse viimeksi vuonna oisko ollu 2008 ostin nankang ns2:set? Silloin ainaki oli märkäpito aivan surkea ja sateella sai oikeasti reilusti risteyksestä kiihdyttäessä varoa ettei perä nakkaa yhtäkkiä alta :thinkOriginally posted by Hemi View PostHöpö höpö.
Achillesit on kyllä itse asiassa varsinkin hintaansa nähden ihan asiallista tavaraa Suomen olosuhteisiin, mutta ei ne kyllä nykyisten NS2:n tasolla ole.
Comment
-
Itselläni oli 2007 NS2:et ja ne oli erityisen liukkaat märällä asfaltilla. Nyt sitten viime kesänä oli taas NS2:et ja kyllä niillä ei ollu mitään ongelmaa märällä. Mikä lie sitten muuttunut. :thinkOriginally posted by Bemu500 View PostMitä on muuten muuttunut sen jälkeen kyseisessä renkaassa, kun itse viimeksi vuonna oisko ollu 2008 ostin nankang ns2:set? Silloin ainaki oli märkäpito aivan surkea ja sateella sai oikeasti reilusti risteyksestä kiihdyttäessä varoa ettei perä nakkaa yhtäkkiä alta :think
Comment
-
ite huomasin viime kesänä semmosen jutun että keskikesällä (kuumalla kelillä) ei ollut pitovaikeuksia edes ukkoskuuron aikaan mutta syksyllä kelien viilennyttyä riitti että tie oli märkä niin johan oli tehoa taasOriginally posted by zener View PostItselläni oli 2007 NS2:et ja ne oli erityisen liukkaat märällä asfaltilla. Nyt sitten viime kesänä oli taas NS2:et ja kyllä niillä ei ollu mitään ongelmaa märällä. Mikä lie sitten muuttunut. :think
saattaa vaikuttaa tietty että menivä kesänmittaan sakkorajalle..F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Originally posted by Hemi View PostHöpö höpö.
onko sulla siis kokemuksia juuri koosta 19"?
juu voi hyvinkin olla noin. sen takia kyseenalaistin noita "ulkomaalaisfoorumin" kommentteja kun ei ole omakoht. kokemusta.
Mut nyt on jo achilleksit jo hankittua, hyvä taikka huono, niin niitten kanssa on sit pärjättävä pari kesää
E91 318i LCI Bluewater
- E60 530D, 218hv@500Nm
Comment
Comment