tänään vihdoinkin tulivat nankangit ns-2...jos vaikka huomenna ehtis pyöräyttää alle, ei mulla ainakaan oo renkaissa tuota M+S (mud+snow) merkintää, eli renkaat ostin rengas-onlinesta ja 24.7 suoritin maksun ja tänään 3.8 renkaat saapuivat
Announcement
Collapse
No announcement yet.
GT-Radialit, Nankangit ja muut halpiskumit
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kuka myy Nankangia Tampereella?
Edit: Ostettu jo!Last edited by Neutrone; 08-08-2006, 14:29.F10 530d semiVOLL
ex. E90 320d M-Sport '06
ex. E39 523i M-Sport '00
ex. E36 325i Coupe '92
ex. E30 316i '89
Comment
-
-
Originally posted by Heksula215/45 r17 pitäisi olla 8" leveällä vanteella vielä ns. vanteen mukainen, eli saksantyyliin venytettyä siitä ei tule. Emännän autossa (E46 sedan) on alla 8x17 vanteet 225/45 kumeilla ja on ihan kohtuu mukava ajaa. Tuo tuleeko autosta sitten hölmön näköinen vai ei, riippuu varmaan ihan vanteesta, autosta, alustasta, päivän säästä, kuun asennosta maahan jne..
Auto on E30 M3. Vanteiksi on tulossa BBS RC 090, 8x17 et 20.
Jos laitan noille vanteille 215/45/17-kumit ja nakkaan ne tuohon autoon alle, niin...
Onko rengas vanteella pöljännäköinen?
Tuleeko autosta tuollaisella rengastuksella hölmönnäköinen? Onko kellään kokemuksia?
Jos ei joku tiedä minkälainen tuo BBS RC 090 on, niin tuossa vielä kuva:Last edited by T3; 31-08-2006, 20:43..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by T3Kysytäänpäs kerralla selkokielisesti:
Auto on E30 M3. Vanteiksi on tulossa BBS RC 090, 8x17 et 20.
Jos laitan noille vanteille 215/45/17-kumit ja nakkaan ne tuohon autoon alle, niin...
Onko rengas vanteella pöljännäköinen?
Tuon ko. renkaan saa normiston mukaan asentaa vanteelle jonka leveys on 7-8 tuumaa, joten on aivan katsastuskelpoinenkin tuo yhdistelmä...-Turku Connection-
HDJ80 4.2TD
ex E46 330i Cabriolet, E34 540i Touring, E34 M5, E34 535i, E28 535i, E28 518i
Comment
-
-
Originally posted by T3Kysytäänpäs kerralla selkokielisesti:
Auto on E30 M3. Vanteiksi on tulossa BBS RC 090, 8x17 et 20.
Jos laitan noille vanteille 215/45/17-kumit ja nakkaan ne tuohon autoon alle, niin...
Onko rengas vanteella pöljännäköinen?
Tuleeko autosta tuollaisella rengastuksella hölmönnäköinen? Onko kellään kokemuksia?
Koskas me muuten nähdään kunnon kuvia sun uudesta patterista? Vai etkö kehtaa?
OT. Vanteen ohsetti on myös 20 ja hienosti mahtuu pyörimään E36:n alla.Last edited by Freak; 09-04-2007, 16:33.Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
-
Originally posted by lozmä kyl tiputtaisin t3:n tapauksessa profiilin 40:een. eli kasituumaselle 215/40.
laillinen ja näyttää paremmalta. eikä kyllä vetelekkään kohan kaikki on kondiksessa.
Comment
-
-
Originally posted by bemu200040 sarjalaiselle pitäis olla alusta jo melko matala, ettei jää turhan isoa rakoa renkaan ja lokarin väliin..."Ja btw ei muuten tuo sun kinneri oo nopeempi ku type-r. Type-R se nopein. -uber3"
Comment
-
-
Originally posted by T3Kysytäänpäs kerralla selkokielisesti:
Auto on E30 M3. Vanteiksi on tulossa BBS RC 090, 8x17 et 20.
Jos laitan noille vanteille 215/45/17-kumit ja nakkaan ne tuohon autoon alle, niin...
Olisit nyt laittanut siihen edes BBS:n RS vanteet eikä mitään tuollaisia RC:n kuvatuksia
Odotin näkeväni tuossa kaunokaisessa 17" RS:tBMW F31 330d M-Sport -13
ex. BMW F21 116i -13
ex. BMW 540i(g) Touring -01
ex. ALPINA B10 Bi-Turbo -92 #430
ex. BMW 316g -99
ex. BMW M5 Touring -92
ex. BMW 535i -91
ex. BMW M5 -91
ex. BMW 325i Touring -90
Comment
-
-
Originally posted by RockwellOlisit nyt laittanut siihen edes BBS:n RS vanteet eikä mitään tuollaisia RC:n kuvatuksia
Odotin näkeväni tuossa kaunokaisessa 17" RS:t
On mulla tuolla varastossa myös 16" BBS-RS:t. Niille sopivat renkaat minulla on tiedossa, RC:lle ei.
Toisaalta, jos olen vähääkään kaukonäköinen, niin pidän auton vakiokorkeudessa ja jätän alle nuo alkuperäiset Nogarosilber-värityksellä olevat 7,5x16-alut ja vakiokoon renkaat..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
17" vanne on E30 M3:seen sopivan kokoinen/näköinen. 16" on liian pieni.
Tuolla tommonen setup minkä oletkin jo varmaan nähnyt: http://www.s14.ctmnet.de/0149/0149.htm
Eipä tuon kanssa tarvitse kauhean kaukonäköinen olla. Mutta saahan niitä tolppia aina vaihdettua takaisinBMW F31 330d M-Sport -13
ex. BMW F21 116i -13
ex. BMW 540i(g) Touring -01
ex. ALPINA B10 Bi-Turbo -92 #430
ex. BMW 316g -99
ex. BMW M5 Touring -92
ex. BMW 535i -91
ex. BMW M5 -91
ex. BMW 325i Touring -90
Comment
-
-
Originally posted by RockwellEipä tuon kanssa tarvitse kauhean kaukonäköinen olla. Mutta saahan niitä tolppia aina vaihdettua takaisin
Miksi ei tarvitse olla kauhean kaukonäköinen?.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by HemiTuo "halparengaskäsite" vaatii kuitenkin hieman spekulaatiota. Eli voimme vain ihmetellä miksi näillä "ylikokoisilla" ns.merkkikumeilla kuluttajahinnat ovat x2 ja jopa x4 suuremmat kuin tuuman/kaksi pienemmän vannehalkaisijan mutta saman nopeusluokan renkaalla? Ok, valmistus-sarjat ovat pienempia, mutta ei sen pienempiä kuin esim.175/60-15":sen(ns.meganekoko)tms.?
Eli maksammeko lisää x2-x4 Contin, Pirellin tai Misukan (17"-20")tms.ylikokorenkaassa oikeasti kustannusvastaavuudesta vai onko takana jotain vallan muuta mitä ei ole mm.Nankang:in taustalla?
Eli, miten kaksi saman nopeusluokan renkaassa voi olla hinnassa moninkertainen ero kun pelkkä vannehalkaisija muuttuu parilla tuumalla?
Ei mitenkään jos kyse on pelkästään vähittäismyynnistä vaan taustalla on ensiasennusrengaspolitiikka. Eli valmistaja hinnoittelee tuotteensa niin että kate kyseisestä rengaskoosta tulee vasta kun ensin om myyty "nahkoineen" autotehtaalle rengas ja kun se 17"-19" kumi on kulunut vuoden/kahden jälkeen vaihtokuntoon, ja uusi kierros samanlaisia tarvitaan alle, on tilinteon hetki. Se miksi samat tehtaat myyvät sisaryhtiönsa tuottamaa tismalleen samaa tuotetta , mutta eri merkkisenä alle puolet halvemmalla, johtuu siitä että katepolitiikka on täysin erilainen. Ei siis välttämättä siitä että tuote olisi yhtään huonompi kuin se tuote jota valmistetaan myös ensiasennukseen.
Eli karrikoiden on samasta asiasta kuin orggisvaraosan myynnistä maahantuojaorganisaation kautta vastaan motonetin merkittömässä laatikossa myymästä täysin samalta linjalta tulevasta osasta.
Tuote ei ole yhtään parempi vaikka se on haettu Laakkosen/Metron tiskiltä, mutta hintaero voi olla nelinkertainen.
Sekin kannattaa pitää mielessä että monet näistä "halpisvalmistajiksi" täällä mielletyistä valmistajista on maailmanlaajuisesti hirvittävän paljon suurempia tekijöitä rengasvalmistajina, kuin täällä mielletty merkkitekijä(mm.kesärenkaissa Nokia). Eli tässä kohtaa pelkkä tuotteen hinta ei ole suoraan kytköksissä sen laatuun, kuten ei ole tuossa merkkivaraosa esimerkissäkään.
Comment
-
Comment