Announcement

Collapse
No announcement yet.

4x100 -> 5x120?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jarmo T
    replied
    Originally posted by Tonton View Post
    Kato e30 alusta puolelta asennus kuvien kera. Satulan ja kannakkeen väliin 3mm prikka
    niin eli jos laitan e36 325 levyt ja satulat niin 3mm prikat väliin.

    tietenkin e36 napojen kans.

    Leave a comment:


  • Tonton
    replied
    Originally posted by Jarmo T View Post
    taitaa ne 325 laikat ja satulat mennä sinne myös.
    Kato e30 alusta puolelta asennus kuvien kera. Satulan ja kannakkeen väliin 3mm prikka

    Leave a comment:


  • Jarmo T
    replied
    Originally posted by Dunky View Post
    Laita E46 330i laikat ja satulat
    Sovittamaan joutuu kuitenkin niin sama kait se on mitä sinne puskee
    taitaa ne 325 laikat ja satulat mennä sinne myös.

    Leave a comment:


  • Dunky
    replied
    Originally posted by Jarmo T View Post
    ei jaksa enään, liikaa turhaa tekstiä. niin ei ne heittämällä meen ne jarrut, mut mitkä jarrut sinne helepoiten saa, se tieto riittää.
    Laita E46 330i laikat ja satulat
    Sovittamaan joutuu kuitenkin niin sama kait se on mitä sinne puskee

    Leave a comment:


  • Jarmo T
    replied
    Originally posted by micke_ View Post
    Lukaseppa vaikka vielä se kolmaskin kerta, navat ja holkit arvasit oikein.
    ei jaksa enään, liikaa turhaa tekstiä. niin ei ne heittämällä meen ne jarrut, mut mitkä jarrut sinne helepoiten saa, se tieto riittää.

    Leave a comment:


  • micke_
    replied
    Originally posted by Jarmo T View Post
    luin 2 kertaa koko topikin, ja oonko ny oikeessa, ku tarvi eteen tehä 5x120 jako, niin e36 325 navat, levyt ja satulat e30 toloppaa kiinni?? navalle tarvi varmaan sen holokin?
    Lukaseppa vaikka vielä se kolmaskin kerta, navat ja holkit arvasit oikein.

    Leave a comment:


  • Jarmo T
    replied
    luin 2 kertaa koko topikin, ja oonko ny oikeessa, ku tarvi eteen tehä 5x120 jako, niin e36 325 navat, levyt ja satulat e30 toloppaa kiinni?? navalle tarvi varmaan sen holokin?

    Leave a comment:


  • T3
    replied
    Originally posted by laurimikola View Post
    Sopiiko pelkät M3:sen navat normaaliin e30 kymppiseen? :think
    Eteen ei. Taakse määrättyihin tukivarsiin kyllä.

    Leave a comment:


  • laurimikola
    replied
    Sopiiko pelkät M3:sen navat normaaliin e30 kymppiseen? :think

    Leave a comment:


  • mulletti
    replied
    Originally posted by HC-Tuning View Post
    Saa tarjota osia jos jollain ylimääräsenä ---> PM.
    Laitoin privaan osia ja tietoutta.

    EDIT: sieltähän tuli vastauskin

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by HC-Tuning View Post
    Tuli tuossa hommattua Bbs Rs vanteet 5x120 jakosena ja tarkotuksena istuttaa e30. Miten tuo on nyt helpoin tehdä että saa ne alle? E36 etupään hilppeet ja taakse e30 m3 navat? Vanteissahan on pienet ET:t niin mahdollisimman orkkiksena pitäs navan kohta pysyä. Miettiny myös uutta jakoa vanteisiin mutta ei raskis alkaa muutattaa sitä niihin.

    Parikin kertaa on tämä topic luettu mutta ei vieläkään tyhmälle selviä mikä on helpoin tapa.
    Saa tarjota osia jos jollain ylimääräsenä ---> PM.
    Kaikista helpoin on vaihtaa joka paikkaan E30 M3 osat.

    Hinnasta ja saatavuudesta en sano mitään.

    Leave a comment:


  • HC-Tuning
    replied
    Tuli tuossa hommattua Bbs Rs vanteet 5x120 jakosena ja tarkotuksena istuttaa e30. Miten tuo on nyt helpoin tehdä että saa ne alle? E36 etupään hilppeet ja taakse e30 m3 navat? Vanteissahan on pienet ET:t niin mahdollisimman orkkiksena pitäs navan kohta pysyä. Miettiny myös uutta jakoa vanteisiin mutta ei raskis alkaa muutattaa sitä niihin.

    Parikin kertaa on tämä topic luettu mutta ei vieläkään tyhmälle selviä mikä on helpoin tapa.
    Saa tarjota osia jos jollain ylimääräsenä ---> PM.

    Leave a comment:


  • Tonton
    replied
    Originally posted by Neppo View Post
    Eli jos eteen tekee E36 navoilla + "bonje" hylsyllä, niin ET muutos edessä sen navan +3mm + hylsyn 1.5-2mm. Onko tuossa hylsyssä pakko olla se uloke? Mihin se vastaa tai mikä siihen vastaa. Onko kellään tietoa paljonko navat tällä hetkellä kustantaa?

    Taakse Z4 napa ja ET:n muutos +2.5mm. Mulla nyt E46 328:n takalevy vakio 325 navassa, niin silloin tarttis satuloille vain 2.5mm prikan väliin. Eikö? Onko kenelläkään tietoa, että paljonko nuo Z4 navat kustantaa? Ja kaikki E30 vetarit käy näihin Z4 napoihin? Eli olisi "plug'n pray" asennus?

    Menisi molempien akseleiden ET:t aika lähelle samaa.
    on pakko olla se uloke e36:n navan sisäreikä on vain 2mm pienempi kuin se alkuperäinen vaste (ja koolissa on vielä 1mm:n viiste)

    e36+z4 navat tarvikkeena about 75€/kpl etunavoissa ei saa olla peltistä abs kehää
    e30.de:n mukaan vetarit käy napoihin

    Leave a comment:


  • mulletti
    replied
    Originally posted by Neppo View Post
    Taakse Z4 napa ja ET:n muutos +2.5mm. Mulla nyt E46 328:n takalevy vakio 325 navassa, niin silloin tarttis satuloille vain 2.5mm prikan väliin. Eikö? Onko kenelläkään tietoa, että paljonko nuo Z4 navat kustantaa? Ja kaikki E30 vetarit käy näihin Z4 napoihin? Eli olisi "plug'n pray" asennus?
    Tähän näköjään ei oo vielä vastattu mutta tänään sain viimeinkin kouraani Z4 takanavat. Kustansi 68€/kpl ja valmistaja Febi, toimitusaika oli pitkä kun 7.2 kävin tilaamassa KL-Varaosista. Tosin tuo hinta on asevelihinta (toivottavasti), originaaliosa oli muistaakseni jotain 140€/kpl. Ja booriluku on 27, senkin vielä mittailin ihan omin kätösin eli sama kuin vetarissa. Itse toteutan takapään niukalla budjetilla eli sorvautan levyjen keskireiät isommaks ja poraan uuden jaon levyihin...

    Muutama kuva vielä:

    Leave a comment:


  • Lep1
    replied
    Saiko eteen e36 navoila absit pelaan ja mitkä jarrut niihin saa?
    Taakse compactin navat mennee vissiin ja niihin mitkä jarrut ?

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎