Originally posted by n0fear
View Post
KW Variante alustat
Collapse
X
-
Joo käsitin tosta sun kirjoituksesta vähän toisin... Eikö siellä tullut mukana mitään ohjekirjaa?? Iskaritolpan päässä pitäisi olla pieni metallinen nuppi mitä säädetään mukana tulevalla muovisella nupilla. Takaiskarin säätö voi olla niin että iskarin varsi painetaan pohjaan ja käännetään.Originally posted by Kapanos View PostEi ole sisäänvaimennusta ei, mutta eikö ulosvaimennus pitäisi olla niin kuin kirjoitin?
Leave a comment:
-
Originally posted by Kapanos View PostTänään rantautui tännekkin kyseinen alusta. Paketissa lukee ainakin kw2, mutta en ymmärrä miten tuossa voi tuota ulosvaimennusta säätää?
Korkeutta kyllä kun pyörittelee niitä "holkkeja" ylös alas, mutta eikös kakkosessa pidä olla ulosvaimennuksen säätökin?
Mitä hyötyä tuosta ulosvaimennuksen säädöstä nyt sitten pitäisi ollam kun eikö jäykkyyttä säädetä sisään vaimennuksen säädöllä kumminkin?
Auto on siis e34 M5 -90
Ohessa vielä kuva:

ei tuossa setissä mitään sisäänvaimennuksen säätöä ole. se löytyy vasta V3 mallista... korkeuden säätö ei vaikuta jäykkyyteen.
Leave a comment:
-
Eikös sielä tolpan yläpäässä ole säätöventtiili ja paketin mukana tais tulla siihen soveltuva säätö"mutteri"?
Ulosvaimennuksen pointti taitaa olla se ettei rengas irtoaa pinnasta niin nopeasti, eli pito säilyy myös ääritilanteissa.
Leave a comment:
-
Tänään rantautui tännekkin kyseinen alusta. Paketissa lukee ainakin kw2, mutta en ymmärrä miten tuossa voi tuota ulosvaimennusta säätää?
Korkeutta kyllä kun pyörittelee niitä "holkkeja" ylös alas, mutta eikös kakkosessa pidä olla ulosvaimennuksen säätökin?
Mitä hyötyä tuosta ulosvaimennuksen säädöstä nyt sitten pitäisi ollam kun eikö jäykkyyttä säädetä sisään vaimennuksen säädöllä kumminkin?
Auto on siis e34 M5 -90
Ohessa vielä kuva:
Last edited by Kapanos; 21-09-2009, 14:05.
Leave a comment:
-
Guest repliedOnks v3 sisäänjouston säätöä? Mulla on v2 omaan makuun liiankin löysä.
Leave a comment:
-
OK, näin olen myös tuon ulos vaimennuksen säädön käsittänyt..Originally posted by bemu2000 View Postei niissä tosin ole kun ulosvaimennuksen säätö, niin eipä se pahemmin töyssyssä vaikuta...
Leave a comment:
-
Guest repliedAika kireelle saa sen pikkukuusion vetää ettei lähde pyörimään se jousilautanen. Ite en oo ehkä tyytyväinen siihen miten alas v2 takajouset laskee, mutta ehkä ne linttaantuu hieman ajan kanssa. Ja saahan sen jousilautasen yläpään kumin vielä pois jos niikseen tulee.
Leave a comment:
-
Originally posted by K2Ri View PostMulle sanottiin että tuolla ykkösellä ei pystyisi laittamaan autoa niin tonttiin kuin kakkosella, koska muuten renkaat hankaisi töyssyissä kaariin jäykkyydensäädön puuttuessa.
Tiiä sitten oliko pelkkää myyntipuhetta, mutta V2:sen ostin kerta ei niissä ole kuin muutama satanen hintaeroa. Ja enemmän kuin tyytyväinen olen ostookseeni ollut!
ei niissä tosin ole kun ulosvaimennuksen säätö, niin eipä se pahemmin töyssyssä vaikuta...
Leave a comment:
-
Mulle sanottiin että tuolla ykkösellä ei pystyisi laittamaan autoa niin tonttiin kuin kakkosella, koska muuten renkaat hankaisi töyssyissä kaariin jäykkyydensäädön puuttuessa.
Tiiä sitten oliko pelkkää myyntipuhetta, mutta V2:sen ostin kerta ei niissä ole kuin muutama satanen hintaeroa. Ja enemmän kuin tyytyväinen olen ostookseeni ollut!
Leave a comment:
-
KW alustaa olisi tarkoitus laittaa tilaukseen tuohon e39 mutta vielä on epäselvyyksiä että kumpi V1 vai V2 , onko tuohon iskareiden säätömahdollisuuteen (v2) turha laittaa rahaa kun ei radalla tule ajettua.
Mitä hyötyä käytännössa tuosta on?
Leave a comment:
Leave a comment: