KW Variante alustat

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• jani
    replied
    Originally posted by n0fear View Post
    Saako muuten noihin kw alustoihin varaosia?
    Kyllä saa

Leave a comment:

• bemu2000
    replied
    Originally posted by Kapanos View Post
    Ei ole sisäänvaimennusta ei, mutta eikö ulosvaimennus pitäisi olla niin kuin kirjoitin?
    Joo käsitin tosta sun kirjoituksesta vähän toisin... Eikö siellä tullut mukana mitään ohjekirjaa?? Iskaritolpan päässä pitäisi olla pieni metallinen nuppi mitä säädetään mukana tulevalla muovisella nupilla. Takaiskarin säätö voi olla niin että iskarin varsi painetaan pohjaan ja käännetään.

Leave a comment:

• Kapanos
    replied
    Originally posted by bemu2000 View Post
    ei tuossa setissä mitään sisäänvaimennuksen säätöä ole. se löytyy vasta V3 mallista... korkeuden säätö ei vaikuta jäykkyyteen.
    Ei ole sisäänvaimennusta ei, mutta eikö ulosvaimennus pitäisi olla niin kuin kirjoitin?

Leave a comment:

• bemu2000
    replied
    Originally posted by Kapanos View Post
    Tänään rantautui tännekkin kyseinen alusta. Paketissa lukee ainakin kw2, mutta en ymmärrä miten tuossa voi tuota ulosvaimennusta säätää?

Korkeutta kyllä kun pyörittelee niitä "holkkeja" ylös alas, mutta eikös kakkosessa pidä olla ulosvaimennuksen säätökin?

Mitä hyötyä tuosta ulosvaimennuksen säädöstä nyt sitten pitäisi ollam kun eikö jäykkyyttä säädetä sisään vaimennuksen säädöllä kumminkin?

Auto on siis e34 M5 -90
    Ohessa vielä kuva:

ei tuossa setissä mitään sisäänvaimennuksen säätöä ole. se löytyy vasta V3 mallista... korkeuden säätö ei vaikuta jäykkyyteen.

Leave a comment:

• n0fear
    replied
    Saako muuten noihin kw alustoihin varaosia?

Leave a comment:

• Dani
    replied
    Eikös sielä tolpan yläpäässä ole säätöventtiili ja paketin mukana tais tulla siihen soveltuva säätö"mutteri"?
    Ulosvaimennuksen pointti taitaa olla se ettei rengas irtoaa pinnasta niin nopeasti, eli pito säilyy myös ääritilanteissa.

Leave a comment:

• Kapanos
    replied
    Tänään rantautui tännekkin kyseinen alusta. Paketissa lukee ainakin kw2, mutta en ymmärrä miten tuossa voi tuota ulosvaimennusta säätää?

Korkeutta kyllä kun pyörittelee niitä "holkkeja" ylös alas, mutta eikös kakkosessa pidä olla ulosvaimennuksen säätökin?

Mitä hyötyä tuosta ulosvaimennuksen säädöstä nyt sitten pitäisi ollam kun eikö jäykkyyttä säädetä sisään vaimennuksen säädöllä kumminkin?

Auto on siis e34 M5 -90
    Ohessa vielä kuva:
    Last edited by Kapanos; 21-09-2009, 14:05.

Leave a comment:

• siksta
    replied
    Originally posted by herrakani View Post
    Onks v3 sisäänjouston säätöä? Mulla on v2 omaan makuun liiankin löysä.
    On siinä.

Leave a comment:

• herrakani
    Guest replied
    Onks v3 sisäänjouston säätöä? Mulla on v2 omaan makuun liiankin löysä.

Leave a comment:

• bemu2000
    replied
    Originally posted by baier4ever View Post
    OK, näin olen myös tuon ulos vaimennuksen säädön käsittänyt..

spaxin RSX korkeus/jäykkyys säädettävän setin saa samaan hintaan mitä KW V1... itsellä ei kokemuksia spaxista, mutta laatutavaraa ne taitaa olla.

Leave a comment:

• baier4ever
    replied
    Originally posted by bemu2000 View Post
    ei niissä tosin ole kun ulosvaimennuksen säätö, niin eipä se pahemmin töyssyssä vaikuta...
    OK, näin olen myös tuon ulos vaimennuksen säädön käsittänyt..

Leave a comment:

• herrakani
    Guest replied
    Aika kireelle saa sen pikkukuusion vetää ettei lähde pyörimään se jousilautanen. Ite en oo ehkä tyytyväinen siihen miten alas v2 takajouset laskee, mutta ehkä ne linttaantuu hieman ajan kanssa. Ja saahan sen jousilautasen yläpään kumin vielä pois jos niikseen tulee.

Leave a comment:

• bemu2000
    replied
    Originally posted by K2Ri View Post
    Mulle sanottiin että tuolla ykkösellä ei pystyisi laittamaan autoa niin tonttiin kuin kakkosella, koska muuten renkaat hankaisi töyssyissä kaariin jäykkyydensäädön puuttuessa.

Tiiä sitten oliko pelkkää myyntipuhetta, mutta V2:sen ostin kerta ei niissä ole kuin muutama satanen hintaeroa. Ja enemmän kuin tyytyväinen olen ostookseeni ollut!

ei niissä tosin ole kun ulosvaimennuksen säätö, niin eipä se pahemmin töyssyssä vaikuta...

Leave a comment:

• K2Ri
    replied
    Mulle sanottiin että tuolla ykkösellä ei pystyisi laittamaan autoa niin tonttiin kuin kakkosella, koska muuten renkaat hankaisi töyssyissä kaariin jäykkyydensäädön puuttuessa.

Tiiä sitten oliko pelkkää myyntipuhetta, mutta V2:sen ostin kerta ei niissä ole kuin muutama satanen hintaeroa. Ja enemmän kuin tyytyväinen olen ostookseeni ollut!

Leave a comment:

• baier4ever
    replied
    KW alustaa olisi tarkoitus laittaa tilaukseen tuohon e39 mutta vielä on epäselvyyksiä että kumpi V1 vai V2 , onko tuohon iskareiden säätömahdollisuuteen (v2) turha laittaa rahaa kun ei radalla tule ajettua.

Mitä hyötyä käytännössa tuosta on?

Leave a comment:

Working...