116:n orkkis etuiskarit (ilmeisesti sachs. oli ainakin 100% samanlaiset kuin tilalle ostetut sachsit) kesti alle 60tkm. Toinen pukkas mehut pihalle tässä talvella ja toinen oli ihan muuten vaan veltto.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Sachs iskareiden laatu
Collapse
X
-
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostEi kai sitä camperia normaalissa autossa vakiopalikoilla niin linttaan saa säätymään edes vahingossa.
EDIT: Tuohon pointtiin kiinnitin huomiota siksi, että varmasti osa näistä Boge/Sachs-iskareiden mollaajista on saattaneet itse aiheuttaa iskarin ennenaikaisen rikkoutumisen.Last edited by kaol; 26-01-2013, 16:13.Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
-
Kuulostaa vähän siltä, että ei kannata ainakaan huvikseen vaihdella uusia iskareita ns. varmuudenvuoksi, vaan mennä vaan alkuperäisillä niin kauan kunnes on ihan pakko vaihtaa. Vaivaakohan nää ongelmat myös uusia autoja, vai saako valmistajat jostain paremmasta erästä osansa?E39 530i manual (2001) - Myynnissä E39 / M54B30 osia
Comment
-
-
Eikö ole ihan päivän selvä että juuri tehtaalta ulos rullanneessa autossa kestää iskarit 200tkm todennäköisemmin kuin 200tkm kohdalla väljään autoon laitetut iskarit?
Itse mietin juurikin pitäiskö maksaa paljon sachseista, bilstein b6:sta vai laittaa mahdollisesti liian matala mutta edullinen h&r cup kit. Halpaa ja kivaa.
Nyt olen kyllä löytänyt aika paljon huonoa palautetta bilsteineista niin ehkä pitää laittaa alkuperäisrojut.
Comment
-
-
Originally posted by Lefis View PostEikö ole ihan päivän selvä että juuri tehtaalta ulos rullanneessa autossa kestää iskarit 200tkm todennäköisemmin kuin 200tkm kohdalla väljään autoon laitetut iskarit?E39 530i manual (2001) - Myynnissä E39 / M54B30 osia
Comment
-
-
Originally posted by Bomb5 View PostEhkä se voi vaikuttaa, jos mitään muuta ei vaihdeta, mutta aika moni täällä on laittanut alustan muutkin osat uusiksi noilla kilometreillä, tai jopa ennen.
Comment
-
-
Nyt olis täälläkin ajankohtaista tuo vaihto kun aina pakkasilla on ankkajäässä oikea puoli. Mitä sinne alle voi sitten laittaa? Tätä threadia kun selaa niin jää vähän sellainen käsitys ettei mikään kestä vuotta pidempään...
Mitä suosittelette? Autona 525I vm.2000 ja alusta m-sport I.E39 525i -00
Comment
-
-
minulla
takana tommoset sachs iskarit, sen mitä auto mulla ollut niin ovat katastuksesta läpi kyllä menneet ja jämäkän oloset ovat. vaan ovat niin perkeleen pintakovat ei tarvii kun pieni halkeama olla asfaltissa ja siitä kun ajaa niin kyllä tuntuu iskut vielä viikon etiäppäin, edessä bilsteiniä ja niihin tyytyväinen
Comment
-
-
Originally posted by biimerrrrville View Posttakana tommoset sachs iskarit, sen mitä auto mulla ollut niin ovat katastuksesta läpi kyllä menneet ja jämäkän oloset ovat. vaan ovat niin perkeleen pintakovat ei tarvii kun pieni halkeama olla asfaltissa ja siitä kun ajaa niin kyllä tuntuu iskut vielä viikon etiäppäin, edessä bilsteiniä ja niihin tyytyväinenE39 530i manual (2001) - Myynnissä E39 / M54B30 osia
Comment
-
-
Originally posted by Bomb5 View PostOnko tietoa, onko takaiskarit alkuperäiset vai vaihdettu jossain vaiheessa? Mitkä sachsit ne on, vakiot vai m-sport? Niin olen ymmärtänyt, että kuluneet iskarit päästää läpi noita teräviä tien saumoja ym.
Comment
-
Comment