Tuli hankittua Hkpl 5 koossa 235/45x17, onkos tuossa yhtä löysä runko kuin Hkpl 4:ssä, lähinnä rengaspaineita ajatellen? Autohan mulla on e39 530dat. Puskaradio rummuttaa, että http://www.mansenauto.fi/nastat.php tuo mainitsemani sarja lähtee hintaan 560€ töineen, listassa virheellisesti lukee hkpl 4
Nokialaisiin AINA se 2.8-3.2bar painetta. Rungot ei kestä vähempää.
Hakkapeliitta 7 205/55/16 tuli jo kesällä ostettua Das Auto Huollosta, kun oli tarjouksessa 590€ töineen. Valmistettu 11/2010 kai noilla ajaa. Saa nähä tarviiko enää lapiota ja hiekkaa peräkontissa.. Viime talvena kitkoilla lähes päivittäin sai varata 30min liikkeelle lähtöön.
3.0bar laittoivat rengasliikkeessä 235/45/17 Noranza 2:n. Asentaja sanoi vielä, että vähintään 2.7bar pitäisi näissä 17" olla. Meinasi, että muuten alkaa kulumaan keskeltä.
3.0bar laittoivat rengasliikkeessä 235/45/17 Noranza 2:n. Asentaja sanoi vielä, että vähintään 2.7bar pitäisi näissä 17" olla. Meinasi, että muuten alkaa kulumaan keskeltä.
Heh, joo näinpä se taitaa olla. Mulla on taka camber mennyt 2v:n aikana -1.20 arvosta -> -1.50, eikä pystympään näillä osilla enää saa Jos laitan paljon painetta renkaaseen kuluu sisäreunat ja jos liian vähän, menee renkaasta runko ja se kuluu keskeltä
Mulla on hkpl r kitkoissa 2.1 bar, jos laittaa liki kolme niin tulee kauhea kivireki ajaa. Meneekö rungot kohta mutkalle?
Lähinnä tarkoitin HKPL nastarenkaita joiden runko ei ihan aikuisten oikeasti kestä alle 2.8bar paineilla, mutta kyllähän tuolla 2.1bar.lla saa kitkan rungonkin hajalle ennen kuin rengas muuten olisi loppu.
Comment