Ero hinnassa (Suomesta ostettuun) Kumhoon verrattuna jää aika pieneksi. Kumho on täällä ylihinnoiteltu ja Contia myydään halvemmalla kuin netissä.
Conti on talvirenkaana teknisesti ilman muuta kokonaisuutena parempi ja mikäli hintaero oikeasti jää nyansseihin niin valinnan pitäisi olla varsin helppo.
Mikäli hintaeroa kuitenkin syntyy kymmeniä prosentteja ja koska tässä maassa iso osa autoilijoista pärjää kitkarenkaallakin, riittää Kumhon potentiaali ehdottomasti myös talvirenkaaksi.
Hiljainen nastarengas Kumho joka tapauksessa on(eli tässäkin voi käyttää sen mukavuuspelikortin kitkarengasvalinnan tapaan).
Huolella sisäänajettuna Kumho pitää nastansa koko elinkaarensa, toisin kuin välttämättä conti.
Minkäs merkkisiä kitkarenkaita porukka suosittelisi 205/50/17 - 225/45/17 koossa? Hintaluokka max 160€ kpl. Onko esim Kumhon KW27 mistään kotoisin? En löytänyt mistään oikeen mitään ihmeempiä rengastestejä tai käyttäjä kokemuksiakaan.. Nankang Snow SV-2 ei ilmeisesti kannata edes harkita? Toisaalta pari viime talvea olen ajellut joillain Indonesialaisilla Champiroilla Ja ihan hyvin pärjätty niilläkin..
Minkäs merkkisiä kitkarenkaita porukka suosittelisi 205/50/17 - 225/45/17 koossa? Hintaluokka max 160€ kpl. Onko esim Kumhon KW27 mistään kotoisin? En löytänyt mistään oikeen mitään ihmeempiä rengastestejä tai käyttäjä kokemuksiakaan.. Nankang Snow SV-2 ei ilmeisesti kannata edes harkita? Toisaalta pari viime talvea olen ajellut joillain Indonesialaisilla Champiroilla Ja ihan hyvin pärjätty niilläkin..
Kannattaisiko valita nastat, jos se rengas on oltava mallia Kiina ?
Itse olen kyllä samaa mieltä, että jos kitkat meinaa hommata niin sitten vain oikeastaan kärkipään merkit on varteenotettavia. Ennemmin nastat tuossa hintaluokassa, koska noiden halvempien kitkojen pito on kyllä aika heikko jäisellä pinnalla. Onkos tuo Kumho kw27 vieläpä joku keskieuroopan kitka? KW31 on se pohjoismainen versio ainakin.
Mutta jos välttämättä ne kitkat haluat niin hommaa nyt ainakin pohjoismaiset versiot. Tuohon hintaluokkaa ei tule äkkiseltään muita mieleen kuin AGI Soft Sarek, jotka oli uusimmassa tuulilasin testissä muuten ok, mutta jääpito oli heikko. Lumella oli hyvät. Paremmat jäällä kuitenkin kuin nuo keskieuroopan kitkat mitä ehdotit.
Kannattaisiko valita nastat, jos se rengas on oltava mallia Kiina ?
Itse olen kyllä samaa mieltä, että jos kitkat meinaa hommata niin sitten vain oikeastaan kärkipään merkit on varteenotettavia. Ennemmin nastat tuossa hintaluokassa, koska noiden halvempien kitkojen pito on kyllä aika heikko jäisellä pinnalla. Onkos tuo Kumho kw27 vieläpä joku keskieuroopan kitka? KW31 on se pohjoismainen versio ainakin.
Mutta jos välttämättä ne kitkat haluat niin hommaa nyt ainakin pohjoismaiset versiot. Tuohon hintaluokkaa ei tule äkkiseltään muita mieleen kuin AGI Soft Sarek, jotka oli uusimmassa tuulilasin testissä muuten ok, mutta jääpito oli heikko. Lumella oli hyvät. Paremmat jäällä kuitenkin kuin nuo keskieuroopan kitkat mitä ehdotit.
Heh, melkein kyllä arvasinkin porukan mielipiteen. Mutta on viimiset 5 talvea ajeltu kitkoilla, ja nin meinasin ajaa jatkossakin.
Niin ja nuo Kumho ja Nankang olivat vaan jotain omia heittoja, mitä Rengas onlinesta katsoin. Eli saa edelleen ehdottaa muitakin, ja kertoa kokemuksia.
Heh, melkein kyllä arvasinkin porukan mielipiteen. Mutta on viimiset 5 talvea ajeltu kitkoilla, ja nin meinasin ajaa jatkossakin.
Niin ja nuo Kumho ja Nankang olivat vaan jotain omia heittoja, mitä Rengas onlinesta katsoin. Eli saa edelleen ehdottaa muitakin, ja kertoa kokemuksia.
No mikäs sulla se nykyinen kitka on? Samanlaista vaan, jos kerran olluna hyvä.
Tuntuu tuo Kumhon nasta olevan pirun tiukassa = ei saa 215/45/17 kokoluokassa, joten onkos porukalla kokemuksia Hankook Winter I pike nastarenkaista? Huonompi parempi?
Tuntuu tuo Kumhon nasta olevan pirun tiukassa = ei saa 215/45/17 kokoluokassa, joten onkos porukalla kokemuksia Hankook Winter I pike nastarenkaista? Huonompi parempi?
Ainakin aavistuksen huonompi kuin bridgestone noranza 2 evo. Mut ajeleehan noilla ihan hyvin.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Ainakin aavistuksen huonompi kuin bridgestone noranza 2 evo. Mut ajeleehan noilla ihan hyvin.
Taitaa olla vähän enemmänkin huonompi kun tuo Noranza 2 evo, se on kuitenkin ihan kärkipään renkaita viimeisempien testien mukaan. Hankook kuten Kumhokin on testeissä ollut aina Bridgestone Noranza 2 takana. Evo malli on pärjännyt kuitenkin huomattavasti paremmin testeissä kuin edellinen Noranza 2 joten eron täytyy olla vielä suurempi. Varmasti kuitenkin ihan toimiva rengas tuo Hankook, mutta oisko kuitenkin aavistuksen Kumhon KW22 heikompi. Tuosta Hankookin Winter Ipike:sta on tullut jo uudempikin versio RS2 (Petrin viestissä oleva autobildin testi)
Comment