Ostakaahan joku tämmöset premiumgummit kun tilasin kyllä aivan väärän koon. Täytyy sanoa että tuolta 1001renkaat.com rengasta tilattaessa täytyy varautua siihen että viesteihin vastataan (jos vastataan) todella jähmeästi ja tilausta ei pysty peruuttamaan maksun jälkeen. Palautus onnistuu tietenkin mikäli maksaa rahdit itse mutta rahojen palautus renkaista taitaa olla yhtä jähmeää kuin asiakaspalvelu muutenkin.
Positiivisena puolena näyttäis olevan tavaran nopea toimitus jota pystyy seuraamaan koodeilla sekä tavara on sitä mitä tilattukin ja erittäin edullista kilpailijoihin nähden. Suosittelen käyttämään maksussa Paypalia, ylivoimaisesti helpoin, nopein ja turvallisin tapa.
EDIT: Kommentteja itse renkaista voin antaa kunhan saadaan nuo liikuttimen alle. Mutta kyllä noita jo käsissä hypistellessä huomaa selvän eron esim. uusiin Nankangeihin.

EDIT: Kommentteja itse renkaista voin antaa kunhan saadaan nuo liikuttimen alle. Mutta kyllä noita jo käsissä hypistellessä huomaa selvän eron esim. uusiin Nankangeihin.
Comment