memebuy23buy

530d webasto esilämmittimeksi...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Terjama75
    replied
    Millä softalla Webaston voi ohjelmoida esilämmittimeksi?

Leave a comment:

• Terjama75
    replied
    Kohta alkaa pohjoisen poikaa palelemaan. Auto saksan tuonti E39 530d 2/99 ja ilman minkäänlaista moottorin esilämmitintä. Ajonaikainen toiminto on. vaihtoehtoja ei kuitenkaan ole kuin yksi, eli Webaston muuntaminen pohjoisen oloihin sopivaksi. Säteilylämmitin on turhan tehoton.
    Onko vinkkejä pajasta Oulun seudulla, joka tekisi muuntotyön silleesti persaukiselle soppeliin hintaan

Leave a comment:

• toperi
    replied
    Originally posted by MakeH View Post
    Pistä GSM-käynnistin! Ei tarvitse miettiä ajastuksia.
    laitettu privaa...

Leave a comment:

• MakeH
    replied
    Originally posted by toperi View Post
    moi

mitähän vaihtoehtoja mun 530d:n kanssa olisi?
    kyse uutena suomeen tuodusta yksilöstä...lienee jonkinlaisen talvipaketin omaava?
    mulla ei ole midiä eikä ylipäänsä alkuperäistä soitinta tai minkään tason näyttöä keskikonsolissa...
    että miten olisi järkevää/mahdollista saada webasto toimimaan myös esilämmittimenä?
    ketjua selailtu mutta en hokannut muilla samankaltaista onkelmaa...

T-P
    Pistä GSM-käynnistin! Ei tarvitse miettiä ajastuksia.

Leave a comment:

• toperi
    replied
    moi

mitähän vaihtoehtoja mun 530d:n kanssa olisi?
    kyse uutena suomeen tuodusta yksilöstä...lienee jonkinlaisen talvipaketin omaava?
    mulla ei ole midiä eikä ylipäänsä alkuperäistä soitinta tai minkään tason näyttöä keskikonsolissa...
    että miten olisi järkevää/mahdollista saada webasto toimimaan myös esilämmittimenä?
    ketjua selailtu mutta en hokannut muilla samankaltaista onkelmaa...

T-P

Leave a comment:

• Hessu75
    replied
    Otappa yhteyttä niin laitetaan Webasto pelittämään. Lue privaviestisi.

Leave a comment:

• henzio
    replied
    No joo tuon webaston sulake oli otettu irti tuolta takapaksin rasiasta. Nyt on ainakin elonmerkkejä, kun lyö auton käyntiin. Mutta eipä tullut tuohon paneeliin näkymään noita ohjauksia. Tarvitsee näemmä sitten uuden ohjelmoinnin.

Leave a comment:

• henzio
    replied
    Olin katsomassa vierestä asentajan harmiksi miten se tapahtuu . Katsoin vielä näytöltä että kaikki meni ok. Saako ton obd(20pin) liittimen kautta webaston vikakoodeja vaikka carsoftilla luettua? Mulla on usb>obdII piuha joka on vag vehkeisiin tehty,onnistuisiko tällä?. Tietysti tarvitsen vielä sen välikappaleen (obd2>pin20).

Leave a comment:

• Dunky
    replied
    Originally posted by henzio View Post
    Sitä mieltä minäkin olen, että pitäisi tulla tuohon tauluun näkymään vaikka mikä ois . perkule kaikki pitää tehä aina ite . Mikäköhän tuossa ois mennyt pieleen tai onko väärä paneeli vai mitä? Taijan hommata suosiolla eberin tuohon
    Ne vain sanoivat et meni ohjelmointi hyvin jotta saivat rahat pois... Tuu käymään niin laitetaan kuntoon

Leave a comment:

• henzio
    replied
    Sitä mieltä minäkin olen, että pitäisi tulla tuohon tauluun näkymään vaikka mikä ois . perkule kaikki pitää tehä aina ite . Mikäköhän tuossa ois mennyt pieleen tai onko väärä paneeli vai mitä? Taijan hommata suosiolla eberin tuohon

Leave a comment:

• Rahu
    replied
    Originally posted by henzio View Post
    Kävin ohjelmoimassa paikallisessa liikkeessä tuon webaston tuohon omaan autoon. Ohjelmointi sujui hyvin, mutta eipä tullut tuota "heater" tekstiä näkymään. Mistäköhän tämä saattaisi johtua? Akun kaapelikin oli irti ohjelmoinnin jälkeen pitkään. niin auto on 530da touring ja midi/cd paneelilla. oisko webastossa sitten vika, koska en ole kuullut että ois lähteny päälle koskaan automaattisesti.
    Kyllä se pitäisi sinne tulla vaikka webastossa olisikin vikaa tai sitten sua on vaan "ukotettu"

Leave a comment:

• henzio
    replied
    Kävin ohjelmoimassa paikallisessa liikkeessä tuon webaston tuohon omaan autoon. Ohjelmointi sujui hyvin, mutta eipä tullut tuota "heater" tekstiä näkymään. Mistäköhän tämä saattaisi johtua? Akun kaapelikin oli irti ohjelmoinnin jälkeen pitkään. niin auto on 530da touring ja midi/cd paneelilla. oisko webastossa sitten vika, koska en ole kuullut että ois lähteny päälle koskaan automaattisesti.

Leave a comment:

• Exami
    replied
    Originally posted by mato View Post
    Aha, kiitos tiedosta. Kukas voisi tehdä tuon Espoon/Helsingin suunnalla tässä jokuilta? Luonnollisesti kohtuullinen korvaus vaivasta onnistuu. Jos jollukulla olisi mahdollisuus niin heittäkää vaikka privaa niin sovitaan tarkemmin.
    Rahu varmaa voi tekasta, tuusulan suunnalla pyörii vissiinki nykyään? ainekin mulle tehny ja toimii.. kokemusta taitaa näistä olla jonkin verran

Ainekin siltä kannattaa tuota kysyä...

Leave a comment:

• mato
    replied
    Aha, kiitos tiedosta. Kukas voisi tehdä tuon Espoon/Helsingin suunnalla tässä jokuilta? Luonnollisesti kohtuullinen korvaus vaivasta onnistuu. Jos jollukulla olisi mahdollisuus niin heittäkää vaikka privaa niin sovitaan tarkemmin.

Leave a comment:

• Thuppu
    replied
    Ei onnistu INPA:lla. Vaatii koodaus-softan kuten Progman.

Leave a comment:

Working...
X