530d webasto esilämmittimeksi...
Collapse
X
-
Kohta alkaa pohjoisen poikaa palelemaan. Auto saksan tuonti E39 530d 2/99 ja ilman minkäänlaista moottorin esilämmitintä. Ajonaikainen toiminto on. vaihtoehtoja ei kuitenkaan ole kuin yksi, eli Webaston muuntaminen pohjoisen oloihin sopivaksi. Säteilylämmitin on turhan tehoton.
Onko vinkkejä pajasta Oulun seudulla, joka tekisi muuntotyön silleesti persaukiselle soppeliin hintaan
Leave a comment:
-
-
Originally posted by toperi View Postmoi
mitähän vaihtoehtoja mun 530d:n kanssa olisi?
kyse uutena suomeen tuodusta yksilöstä...lienee jonkinlaisen talvipaketin omaava?
mulla ei ole midiä eikä ylipäänsä alkuperäistä soitinta tai minkään tason näyttöä keskikonsolissa...
että miten olisi järkevää/mahdollista saada webasto toimimaan myös esilämmittimenä?
ketjua selailtu mutta en hokannut muilla samankaltaista onkelmaa...
T-P
Leave a comment:
-
-
moi
mitähän vaihtoehtoja mun 530d:n kanssa olisi?
kyse uutena suomeen tuodusta yksilöstä...lienee jonkinlaisen talvipaketin omaava?
mulla ei ole midiä eikä ylipäänsä alkuperäistä soitinta tai minkään tason näyttöä keskikonsolissa...
että miten olisi järkevää/mahdollista saada webasto toimimaan myös esilämmittimenä?
ketjua selailtu mutta en hokannut muilla samankaltaista onkelmaa...
T-P
Leave a comment:
-
-
Otappa yhteyttä niin laitetaan Webasto pelittämään. Lue privaviestisi.
Leave a comment:
-
-
No joo tuon webaston sulake oli otettu irti tuolta takapaksin rasiasta. Nyt on ainakin elonmerkkejä, kun lyö auton käyntiin. Mutta eipä tullut tuohon paneeliin näkymään noita ohjauksia. Tarvitsee näemmä sitten uuden ohjelmoinnin.
Leave a comment:
-
-
Olin katsomassa vierestä asentajan harmiksi miten se tapahtuu. Katsoin vielä näytöltä että kaikki meni ok. Saako ton obd(20pin) liittimen kautta webaston vikakoodeja vaikka carsoftilla luettua? Mulla on usb>obdII piuha joka on vag vehkeisiin tehty,onnistuisiko tällä?. Tietysti tarvitsen vielä sen välikappaleen (obd2>pin20).
Leave a comment:
-
-
Originally posted by henzio View PostSitä mieltä minäkin olen, että pitäisi tulla tuohon tauluun näkymään vaikka mikä ois. perkule kaikki pitää tehä aina ite
. Mikäköhän tuossa ois mennyt pieleen tai onko väärä paneeli vai mitä? Taijan hommata suosiolla eberin tuohon
Tuu käymään niin laitetaan kuntoon
Leave a comment:
-
-
Sitä mieltä minäkin olen, että pitäisi tulla tuohon tauluun näkymään vaikka mikä ois. perkule kaikki pitää tehä aina ite
. Mikäköhän tuossa ois mennyt pieleen tai onko väärä paneeli vai mitä? Taijan hommata suosiolla eberin tuohon
Leave a comment:
-
-
Originally posted by henzio View PostKävin ohjelmoimassa paikallisessa liikkeessä tuon webaston tuohon omaan autoon. Ohjelmointi sujui hyvin, mutta eipä tullut tuota "heater" tekstiä näkymään. Mistäköhän tämä saattaisi johtua? Akun kaapelikin oli irti ohjelmoinnin jälkeen pitkään.niin auto on 530da touring ja midi/cd paneelilla. oisko webastossa sitten vika, koska en ole kuullut että ois lähteny päälle koskaan automaattisesti.
Leave a comment:
-
-
Kävin ohjelmoimassa paikallisessa liikkeessä tuon webaston tuohon omaan autoon. Ohjelmointi sujui hyvin, mutta eipä tullut tuota "heater" tekstiä näkymään. Mistäköhän tämä saattaisi johtua? Akun kaapelikin oli irti ohjelmoinnin jälkeen pitkään.niin auto on 530da touring ja midi/cd paneelilla. oisko webastossa sitten vika, koska en ole kuullut että ois lähteny päälle koskaan automaattisesti.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by mato View PostAha, kiitos tiedosta. Kukas voisi tehdä tuon Espoon/Helsingin suunnalla tässä jokuilta? Luonnollisesti kohtuullinen korvaus vaivasta onnistuu. Jos jollukulla olisi mahdollisuus niin heittäkää vaikka privaa niin sovitaan tarkemmin.ainekin mulle tehny ja toimii.. kokemusta taitaa näistä olla jonkin verran
Ainekin siltä kannattaa tuota kysyä...
Leave a comment:
-
-
Aha, kiitos tiedosta. Kukas voisi tehdä tuon Espoon/Helsingin suunnalla tässä jokuilta? Luonnollisesti kohtuullinen korvaus vaivasta onnistuu. Jos jollukulla olisi mahdollisuus niin heittäkää vaikka privaa niin sovitaan tarkemmin.
Leave a comment:
-
Leave a comment: