Kysymyksiä "lastutuksesta"?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • _nixu_
    replied
    Originally posted by veku View Post
    tosin joskus ohituksessa polkastaan sen verran mitä makuuhuoneen puolellakin

    Mahtaa olla dieselimiesten vaimokkeet tyytyväisiä noihin nopeisiin "ohituksiin"

    Leave a comment:


  • veku
    replied
    Originally posted by Heguli 31 View Post
    Ei ne noinkin maltilliset haussa olevat (lisä)tehot autoa/moottoria hajoita.Käyttötapa on se millä nämä ruoskat rikotaan.Kaikki vakiotkin porsii,kun niitä tarpeeksi kenkii.Joten rohkeasti vaan auto ohjelmointiin,jos yhtään siltä tuntuu.
    Juuri näin ,kaikissa disu bemuissa olen ottanut lähes kaiken mitä konetyypistä (+50-100hp\150-250nm))irti saa ja hyvin ovat kestäneet, tosin omakohtaista kokemusta vasta kestosta yhteensä+300tkm verran..
    Toki ajo normaalia ajoa eikä mitään revittelyä..tosin joskus ohituksessa polkastaan sen verran mitä makuuhuoneen puolellakin

    Leave a comment:


  • BaTTman
    replied
    Originally posted by Heguli 31 View Post
    Ei ne noinkin maltilliset haussa olevat (lisä)tehot autoa/moottoria hajoita.Käyttötapa on se millä nämä ruoskat rikotaan.Kaikki vakiotkin porsii,kun niitä tarpeeksi kenkii.Joten rohkeasti vaan auto ohjelmointiin,jos yhtään siltä tuntuu.
    Piste tälle. En ole koskaan kuullut että lastutus olisi autoa hajottanut.

    Leave a comment:


  • Mikiis
    replied
    Hakeeko Markku nyt vain varmistusta tuolle N47 motin viritykselle vahvistusta, eli kestääkö jakopää, vai mitä? Vai noin niinku yleisesti tämän mallin moottorin käyttäytymisen muutosta? (ilmeisesti ainaskin tuota jälkimmäistä)

    Leave a comment:


  • Heguli 31
    replied
    Ei ne noinkin maltilliset haussa olevat (lisä)tehot autoa/moottoria hajoita.Käyttötapa on se millä nämä ruoskat rikotaan.Kaikki vakiotkin porsii,kun niitä tarpeeksi kenkii.Joten rohkeasti vaan auto ohjelmointiin,jos yhtään siltä tuntuu.

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by peeämwee View Post
    Pientä avitusta tehoihin voi myös saada laittamalla alkuperäisen ilmansuodattimen tilalle hyvän merkkisen ns. vapaasti virtaavamman suodattimen.
    Ja paskat.

    E: Markkuhan voisi ajaa hangosta hyvinkäälle (epdm:n paja ja osaa homman ?) jonka jälkeen kaikki ovat tyytyväisiä ?

    Leave a comment:


  • peeämwee
    replied
    Originally posted by EPDM View Post
    Tämä on nuoriso foorummi. Internet sukupolven kakaroilla ei ole vielä, tai ehkä ei koskaan, kehity ns. normaalia käytäytymistapoja ainakin meidän sukupolven verrattuna. Toisten morkkaaminen netin kautta on heille yksi elämän suurimmoista iloista. Älä siis välitä heistä.....
    Lisäksi vielä koulussa ei opita mitään koska.. selfie. No joo. Onko tietoa monta omistajaa tällä autolla on ollut? Vaikka tämä nyt tuskin on se automalli joka on saanut lusikkaa kunnolla. Siihen löytyy ne isompi koneiset. Uskon että lisää apuja voi saada selailemalla ulkomaisia foorumeita. Ja jos varman päälle haluaa pelata, tuskin kannattaa ottaa autosta irti kaikkea mitä saa.

    Koskaanhan nyt mikään ei varmaa ole, mutta asiallisesti hoidetut huollot jne. varmasti pitävät auton kasassa. Oletko ajatellut pitää autoa vielä pitkään? Pientä avitusta tehoihin voi myös saada laittamalla alkuperäisen ilmansuodattimen tilalle hyvän merkkisen ns. vapaasti virtaavamman suodattimen. Siis ihan siihen BMW:n hyväksi katsomaan paikkaan. Myös googleen voi kokeilla auton vm, auton tiedot(+että autom.) ja more power.

    Leave a comment:


  • EPDM
    replied
    Originally posted by markku55 View Post
    Isot kiitokset VolvoTDi:lle ja EPDM:lle asiallisista vastauksista!
    Tämä on nuoriso foorummi. Internet sukupolven kakaroilla ei ole vielä, tai ehkä ei koskaan, kehity ns. normaalia käytäytymistapoja ainakin meidän sukupolven verrattuna. Toisten morkkaaminen netin kautta on heille yksi elämän suurimmoista iloista. Älä siis välitä heistä.....

    Leave a comment:


  • markku55
    replied
    Isot kiitokset VolvoTDi:lle ja EPDM:lle asiallisista vastauksista!

    Leave a comment:


  • markku55
    replied
    Originally posted by Spetke View Post
    Kunnolla jankattu on jo puoliksi tehty
    Kiva huomautus, mutta ei luo kivaa fiilistä minulle

    Leave a comment:


  • markku55
    replied
    Kiitos!

    Originally posted by jumbo View Post
    Ihan on asiallistakin läppää, mutta pysytään nyt kuitenkin aiheessa
    Kiitos!
    Minä vähemmän autoihmisenä en aina pysy ajan tasalla kaikkien friikkien kanssa, joten kiitos avusta!
    Olen valokuvauksen harrastaja, joten pdf on lähellä "sydäntäni", en siis ollut tarpeeksi tarkka kirjainjärjestyksestä, joten DPF tuli kirjoitettua väärässä järjestyksessä, olen erittäin pahoillani jos olen loukannut joitain "ammattikavereita".

    Leave a comment:


  • Spetke
    replied
    Kunnolla jankattu on jo puoliksi tehty

    Leave a comment:


  • jumbo
    replied
    Originally posted by böntti View Post
    Joku taisi jo aikaisemmin epäillä että olet trolli ja tämä kyllä vahvistaa ajatusta. Pdf:stä lisäpistee.
    Originally posted by sonikk View Post
    Älä markku paina shiftiä kun poistat sen PDF:n, menee roskakoriin josta saat sen tarvittaessa palautettua.
    Ihan on asiallistakin läppää, mutta pysytään nyt kuitenkin aiheessa

    Leave a comment:


  • EPDM
    replied
    Moottori autosanne on hyvin yleinen malli, joten varmasti kaikki paikallisetkin firmat pystyy hoitaa homma varsin luotettavasti.
    Vakio tehoissa voi olla hyvinkin suuri heitto, eli 10hv/20nm eroja tehtaan spekseihin on varsin yleinen, siksikin suosittelen että valitsekaa vaan joku kenellä on penkki missä voidaan tehdä ennen ja jälkeen vetoja siitä syystä että vastaavasti ohjelmoitu tehot heittaa samalla tavalla. Eli meilläkin on alle 200hv ja yli 210hv ( dpf kanssa) lopputuloksia siitä syysta että alkuperäinen tehot ovat olleet reipaasti alle 170hv tai yli 180hv....

    Leave a comment:


  • markku55
    replied
    Originally posted by sonikk View Post
    Älä markku paina shiftiä kun poistat sen PDF:n, menee roskakoriin josta saat sen tarvittaessa palautettua.

    Nyt en ymmärtänyt mitä tarkoitit, mutta joo, huomaan lukihäiriöni tuossa PDF asiassa, sorry kun menee joskus tuollaisissa sanalyhennyksissä kirjaimet sekaisin - my bad

    Leave a comment:

Working...
X