Originally posted by petsukka
Announcement
Collapse
No announcement yet.
bmw:n turbotus (kerätään kaikkien tieto tänne)
Collapse
X
-
Originally posted by TeppoSiis mitäs vittuu?? Misäs konttorilla tämmöstä sanoivat?
Toisaalta en yhtään ihmettelis..E38 740ia -94
E46 316 -00
Volvo S60
EX:E30 m50turbo Touring Mtech2 340hp 410nmo,5bar@
E36328i cabrio, E30 316 -91, E30 323turbo,E30 m3, E46 330ia M-sport2, E30 M50B25 Touring -90, E30 335i Hartge, E30 320i, e36 316i, e34 525i, e30 M10b20turbo
Comment
-
-
eipä lue ainakaan AKE.n sivuilla mitään, jotenAKE.n ohje 10/208/2004 (14.1 2004) luulis olevan voimassa. http://www.ake.fi/pdf/10-208-2004.pdfBMW 320iA Touring -95
Porsche 944 -86
Buell xb9r -03
Marin san rafael ~89
Jalat -70
Comment
-
-
Nyt kun on tämä lakiuudistus otettu käyttöön, niin onkos joku foorumilainen käyny muutoskatsastamaan jarrut? ´Jarruista ei lasketa prosentteja, mutta artikkelissa kerrottiin myös kuluvista osista jotka vaikuttavat turvallisuuteen. Ei voidaan vaihtaa jarrut tehokkaammasta mallista ilman prosentteja, mutta mitenkäs esim:kallistuksenvakaajat jne...?thought the block was good for 200, even 300 hp, but I never thought it would take 1000 horsepower."
Alex von Falkenhausen
Comment
-
-
Originally posted by bmw harrastelijaNyt kun on tämä lakiuudistus otettu käyttöön, niin onkos joku foorumilainen käyny muutoskatsastamaan jarrut? ´Jarruista ei lasketa prosentteja, mutta artikkelissa kerrottiin myös kuluvista osista jotka vaikuttavat turvallisuuteen. Ei voidaan vaihtaa jarrut tehokkaammasta mallista ilman prosentteja, mutta mitenkäs esim:kallistuksenvakaajat jne...?
Comment
-
-
Originally posted by petsukkakysykää ake:lta miten on, kun väittivät mulle katsastus konttorilla että, jälkiturbotus katsotaan 30% tehonlisäykseksi nykyään, ei kuulemma mee enää muutoskatsastuksella läpi vaan vaatii ake:lta luvat. suurin sarjavalmisteinen E30 on 325 ja siihen ei kuulemma löydy jarruja, näin väittivät. en tiä onnistuisko 320 turbotus 325 jarruilla.
ettei vaan tämä asia päde siinä kohalla jos ei oo tehopaperia näyttää että teho ei nouse enempää kun se sallittu 20% joskus kysyin konttorilta että jos ei oo tehopaperi näyttää niin miten lasketaa teho niin konttorilta sanottii muistaakseni että jälki turbotuksesta lasketaa sitten tehon nousu oliko se nyt juuri tuo 30% en nyt sata varma ole asiasta kun siitä on jo jonki aikaa kun kyselinBmw 525 Td e61
Bmw e34 535 Turbo
EX :BMW E36 316i E30 325 Tic E30 320i E30 323i E30 325i E32 750ial
-FatBoyRacing-
Comment
-
-
Originally posted by ykäno niin ite soitin juuri konttorille ja kysyin 325 turbotusta niin pitää olla vaan tehopaperi näyttää ettein teho nouse tuon 20% yli
Comment
-
-
Originally posted by bmw harrastelijaNyt kun on tämä lakiuudistus otettu käyttöön, niin onkos joku foorumilainen käyny muutoskatsastamaan jarrut? ´Jarruista ei lasketa prosentteja, mutta artikkelissa kerrottiin myös kuluvista osista jotka vaikuttavat turvallisuuteen. Ei voidaan vaihtaa jarrut tehokkaammasta mallista ilman prosentteja, mutta mitenkäs esim:kallistuksenvakaajat jne...?
"Niin sanotusta kanta-ajoneuvosta peräisin olevien osien osuuden laskeminen määritellään nyt asetuksessa aiempaa tarkemmin, mikä selkeyttää ennakoitavuutta ja tulkintaa. Asetusta sovelletaan ajoneuvoihin, joissa vähintään 35 prosenttia osista on vaihdettu."
ainakin itse käsitin että nuo jarruhuojennukset koskee ainoastaan kanta-autotarkistettuja joissa muutosprosentti yli 35.
i3S -20
E30M3 slotcar 1:32
XKE FHC 1971
Mgb Gt -66
T6 -19
E91 -08
Comment
-
-
Ne sano konttorilla siitä tehonmittauslapusta näin: se laki muuttu kuulemma sen takia koska niitä lappuja saa millasia vaan ja todellista teholukemaa näinollen ei voi tietää. AKE:lta kuulemma pitää anoo luvat saa tai ei niin pitää maksaa se vajaa 300 euroo. En tie sen paremmin mitään, mut näin väittivät. Jos se laki ei olis muuttunu ni miks siitä yhestä 325 piti ottaa hyrrä pois. PERSE ku ei tiä taas miten se on
Comment
-
-
Originally posted by petsukkaNe sano konttorilla siitä tehonmittauslapusta näin: se laki muuttu kuulemma sen takia koska niitä lappuja saa millasia vaan ja todellista teholukemaa näinollen ei voi tietää. AKE:lta kuulemma pitää anoo luvat saa tai ei niin pitää maksaa se vajaa 300 euroo. En tie sen paremmin mitään, mut näin väittivät. Jos se laki ei olis muuttunu ni miks siitä yhestä 325 piti ottaa hyrrä pois. PERSE ku ei tiä taas miten se on
Mutta sinun kohdallasi haistattaisin vitut sille katastusäijälle,ja vaihtasin konttoria
Comment
-
Comment