Ei onnistu tuo kuvien lisäys niin täytyy kirjottaa!!
500-sarjaan boksi löytyy konehuoneesta vänkärinpuoleisesta takanurkasta! Semmonen musta muovikansi 4 ruuvilla kiinni.
Siellä on myös ABS-boksi etummaisena ja mahd. auomaatin boksi joka on takimmainen. Eli moottorinohjausboksi/t on keskellä.
M51:ssä on 1 boksi ja M21:ssä 2 boksia.
M21:sen syötönboksi se jossa on pitempi liitinkampa!
E30 ohjainboksit löytyvät hanskalokeron yläpuolelta.
M21:sen ja M51:sen (vanhempi malli) huijjaus onnistuu tällä tavalla:
Etsitään ohut kokoviolettinen johto (pin39) katkaistaan se ja tähän väliin liitetään 500 ohm säätövastus ja katkaisija joka yhdistää johtojen päät!
Kun katkaisin on päällä eli se yhdistää tai vastus nollissa niin motti on vakio!
Kun vastus kasvaa niin myös syötön määrä kasvaa!!!!
Tyhjäkäynnillä ja osakuormalla katkaisin täytyy olla kytkettynä koska se ei oikein toimi hyvin!
Jos et ymmärrä heti niin lue muutaman kerran ja piirtele vaikka paperille kuva niin eiköhän se sitten selviä!
Jos ei selviä niin kysy lisää!!
500-sarjaan boksi löytyy konehuoneesta vänkärinpuoleisesta takanurkasta! Semmonen musta muovikansi 4 ruuvilla kiinni.
Siellä on myös ABS-boksi etummaisena ja mahd. auomaatin boksi joka on takimmainen. Eli moottorinohjausboksi/t on keskellä.
M51:ssä on 1 boksi ja M21:ssä 2 boksia.
M21:sen syötönboksi se jossa on pitempi liitinkampa!
E30 ohjainboksit löytyvät hanskalokeron yläpuolelta.
M21:sen ja M51:sen (vanhempi malli) huijjaus onnistuu tällä tavalla:
Etsitään ohut kokoviolettinen johto (pin39) katkaistaan se ja tähän väliin liitetään 500 ohm säätövastus ja katkaisija joka yhdistää johtojen päät!
Kun katkaisin on päällä eli se yhdistää tai vastus nollissa niin motti on vakio!
Kun vastus kasvaa niin myös syötön määrä kasvaa!!!!
Tyhjäkäynnillä ja osakuormalla katkaisin täytyy olla kytkettynä koska se ei oikein toimi hyvin!
Jos et ymmärrä heti niin lue muutaman kerran ja piirtele vaikka paperille kuva niin eiköhän se sitten selviä!
Jos ei selviä niin kysy lisää!!
Comment