Eihän m30 oikein muuta huonoa ole kuin 12v kansi keinuvivuilla, ja jossain määrissä heikko lohko yhdistettynä väärin kiristettyihin tiheäkierre pinnapultteihin.
Kone nippuun ja viinaa tankkiin ja jarrulliseen napadynoon säätöön. Välillä löytyy joku kokonainen e32 735 ihan satasilla.
Oon miettinyt miksi ei s50 turboja näe e34 korissa. Olisiko melkein bolt on esim 525i e34 öljypohja ja koneenkorva muutoksilla.
Eihän m30 oikein muuta huonoa ole kuin 12v kansi keinuvivuilla, ja jossain määrissä heikko lohko yhdistettynä väärin kiristettyihin tiheäkierre pinnapultteihin.
Kone nippuun ja viinaa tankkiin ja jarrulliseen napadynoon säätöön. Välillä löytyy joku kokonainen e32 735 ihan satasilla.
Oon miettinyt miksi ei s50 turboja näe e34 korissa. Olisiko melkein bolt on esim 525i e34 öljypohja ja koneenkorva muutoksilla.
Eipä noita S50 ole juuri saatavilla. Se selittää varmaan osakseen tuota. Nettivaraosapuolella taisi olla yksi myynnissä, olisikohan ollut jossakin E30 korissa kiinni. Ja niiden hinnat on karanneet ihan järjettömyyksiin, missä ei ole mitään tolkkua. Moottori se on muiden joukossa.
Näillänäkymin ehjä M30 3.5L lohko löytyi omalta kylältä. Kiikuttelen sen koneistamoon ja pistetään sillä toi moottori nippuun ja pidetään peukkuja.
On tää korikin vielä vaiheessa. Pojat rupesi pistään sitä lihoiksi tuossa muiden kiireiden lomassa.
Itsellä toiminut nyt kaksi kesää hyvin tuon tiivisteen pettämisen jälkeen. Moottorina minulla myös m30. Edellinen omistaja oli kasannut kovilla kannenpulteilla moottorin. Laitoin kasaan vakio pulteilla, ja athenan tiivisteellä, hyvin on toiminut. Ahtopainetta 1.5bar.
Comment