Originally posted by tuRbo
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M20 Turbo / mäntäasiaa
Collapse
X
-
Originally posted by tuRbo View PostJos laittaa m20b25 lohkoon b23:sen kampiakselin pystyykö käyttämään vielä vakio mäntiä ja kankia?:think
Originally posted by tuRbo View PostMitäs nokkaa suosittelette M20b25:seen turbo käyttöön:think
Comment
-
-
Originally posted by zJark View PostJos kyseessä pienehkön budjetin tuote eikä tehotavotteet oo taivaissa niin uusi/hyväkuntoinen vakionokka ja muut kannenhilppeet. Toimii aika pitkälle.
Saaks noit eaglen kankia M20 koneeseen ku uspartsis sano ettei tunne niit?:think
Mitäs kannen pultteja ootte käyttäny?:thinke30 325i M-tech II
Comment
-
-
Originally posted by tuRbo View PostTarkotus olis laittaa wisecon männät ja Eagle kanget
Saaks noit eaglen kankia M20 koneeseen ku uspartsis sano ettei tunne niit?:think
Mitäs kannen pultteja ootte käyttäny?:thinkspeed limits are for pussies
Comment
-
-
Originally posted by Bimmer325i View Postkertokaas että minkälaisia puristuksia epäilisette suurinpiirtein 81mm kampiakselilla 130mm kangilla ja vakio männillä?Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
puristukset
Originally posted by JJT View PostKysymykseen en osaa sanoa, mutta niitä vakiomäntiäkin on aika monenlaista eri puristuksilla, mitähän niistä tarkoitat? B25 mäntiäkin on 3 eri puristuksilla.
Männistä minulla ei ole mitään tietoa mutta kun epäilyttää tämä kasaus homma kun männän reuna tulee hiukan lohkon tason yli että voiko puristukset olla 8.5 paikkeilla turbotusta ajatellen....
Comment
-
-
Originally posted by Bimmer325i View PostMännistä minulla ei ole mitään tietoa mutta kun epäilyttää tämä kasaus homma kun männän reuna tulee hiukan lohkon tason yli että voiko puristukset olla 8.5 paikkeilla turbotusta ajatellen....
Edit. Onko mahdollista ottaa männän laesta kuvaa?Last edited by Jasu; 19-12-2010, 13:05.
Comment
-
-
puristukset
Originally posted by Jasu View PostJos 81mm isku, niin ei pidä puristukset paikkaansa.
tuleeko liian matalat rutut jos laittasin vakion 75mm kampiakselin ja 130mm kanget ?
männät ovat jo lohkossa paikallaan mutta löydän varmaan kuvan koneelta... mihis laitan sen kuvan, en nyt oikein osaa käyttää tätä btcf:ääLast edited by Bimmer325i; 19-12-2010, 13:08.
Comment
-
-
Originally posted by Bimmer325i View Postvoi paska... miten sitten saisin helpoiten puristukset sinne 8 pintaan? kun henkilö keneltä osat ostin sanoi että rutut ois 8.5... mutta se tais kusettaa..
tuleeko liian matalat rutut jos laittasin vakion 75mm kampiakselin ja 130mm kanget ?
Tässä kuva alkuperäisistä 8.8:1 ja 9.7:1 männistä.Last edited by Jasu; 19-12-2010, 13:10.
Comment
-
-
Originally posted by Bimmer325i View PostLisäsin kuvan männästä albumiin, toivottavasti näet sen...
Comment
-
-
Originally posted by Jasu View PostJuu näkyy se. Tuosta vaikea sanoa, mutta näyttäähän tuo monttu syvemmältä kun alkuperäisissä. Onko tietoa männän valmistajasta? Tai onko sulla mitään tietoa/mittoja männästä?
uskoin että se puhu totta joten en itse sitten sen enempää päätä vaivannut asialla niin kasasin alakerran mutta kun epäilyttää tuo kun männän reuna nousee vähä yli lohkon tason että ovatko puristukset kohdallaan... tai sitten hommaa paksumman kannentiivisteen. aluksi kyllä ajattelin kokeilla vakiolla...
EDIT: lisäsin yhden kuvan lisään männästä...
Comment
-
-
Originally posted by Jasu View PostOnko mahdollista mitata "suurinpiirtein" tuon montun syvyyttä?
laittelen huomenna mittoja siitä syvyydestä....
EDIT: lueskelin vähän niin pitäs olla muka jotku SUPER-ETA männät.
"Elikkäs noi on ns. super eta männät. BMW teki sellasia koneita missä normi 325i kansi ja siihen muuten 325i männät, muuta korkeus muutettu 81mm (eta/td) iskulle. Vakiona puristus 8,5:1. Ja juuri näitä koneita esim.Pro-Turbo turbotti. "
Osaatko sanoa b25 kannen palotilan tilavuuden?Last edited by Bimmer325i; 19-12-2010, 13:44.
Comment
-
Comment