Ahdetut M5x moottorit, tehokäyrävertailu-topic

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Supra^
    replied
    Tämän topicin ensimmäisestä postauksesta löytyy ihan hyvin noita vaihtoehtoja listattuna.

    Leave a comment:


  • Takalo_kari
    replied
    Kyllähän sitä kauemmaskin ajaa jos hyvä säätäjä löytyy, tosin norjaan asti en mene..

    Nyt porukka heittelee kaikki suomen dynot läpi

    _Jarrullinen paikka, ja hyvä säätäjä. tosin eipä tuota ole vaikea itsekkään säätää jarrullisessa penkissä..

    Leave a comment:


  • MH motorsport
    replied
    Dynolaboratorio on aika keskellä suomea

    Leave a comment:


  • Urpo_rotta
    replied
    Originally posted by Matuh View Post
    Kysytään näin... Onko sillä sijainnilla väliä jos sieltä saa toimivan ja erittäin hyvin säädetyn auton? :think
    Minä vien sinne missä tulee hyvä, alkuperäisestä kysyjästä en tiedä.

    Leave a comment:


  • Tonton
    replied
    Originally posted by A.I View Post
    Mitäs jarrupenkkiä suosittelette, pitäisi osata megaa säätää ja olla varsinais-suomen lähellä / järkevän matkan päässä.
    mielellään rautainen ammatilainen.
    Sporttiauto kyrössä

    Leave a comment:


  • jannmann
    replied
    Originally posted by Matuh View Post
    Kysytään näin... Onko sillä sijainnilla väliä jos sieltä saa toimivan ja erittäin hyvin säädetyn auton? :think
    +1 juurikin näin

    Leave a comment:


  • Matuh
    replied
    Originally posted by Urpo_rotta View Post
    R-motorsportilla olen 2 mega ohjattua säädättänyt. Päätuote on Motec mutta näyttää tuo homma luonaavan. Napadyno pyörrevirtajarrulla.
    Tämä tosin keskisuomessa
    Kysytään näin... Onko sillä sijainnilla väliä jos sieltä saa toimivan ja erittäin hyvin säädetyn auton? :think

    Leave a comment:


  • Urpo_rotta
    replied
    R-motorsportilla olen 2 mega ohjattua säädättänyt. Päätuote on Motec mutta näyttää tuo homma luonaavan. Napadyno pyörrevirtajarrulla.
    Tämä tosin keskisuomessa

    Leave a comment:


  • Supra^
    replied
    Originally posted by Suh0 View Post
    Lensu power säätää ainakin megaa.
    Ei ollut aiemmin penkissä jarrua, eikä ole uudesta ainakaan kuulunut vielä. :think

    Leave a comment:


  • Suh0
    replied
    Lensu power säätää ainakin megaa.

    Leave a comment:


  • Takalo_kari
    replied
    Mitäs jarrupenkkiä suosittelette, pitäisi osata megaa säätää ja olla varsinais-suomen lähellä / järkevän matkan päässä.
    mielellään rautainen ammatilainen.

    Leave a comment:


  • jannmann
    replied
    Originally posted by Supra^ View Post
    Varmaan sitä että kun ei ole ollut jarrua penkissä, ei ole pystynyt säätämään tiettyjä alueita joita nyt mahdollisesti tulisi käyttöön jos ahdin heräisikin aiemmin? :think
    Jos toi on totta, en kyllä ymmärrä. Miks edes viedä penkkiin jossa ei ole jarrua. Niitä jarrullisia kuitenkin Suomessa reilusti.

    Leave a comment:


  • Supra^
    replied
    Originally posted by jannmann View Post
    Mitä tarkoitat tällä?
    Varmaan sitä että kun ei ole ollut jarrua penkissä, ei ole pystynyt säätämään tiettyjä alueita joita nyt mahdollisesti tulisi käyttöön jos ahdin heräisikin aiemmin? :think

    Leave a comment:


  • jannmann
    replied
    Originally posted by A.I View Post
    näitähän ei ole pystytty penkissä ajamaan isommilla paineilla..
    Mitä tarkoitat tällä?

    Leave a comment:


  • anttiviis
    replied
    Originally posted by A.I View Post
    Hyllystä löytyisi kyllä volkkarin N75 venttiili. tuolla saisi ahtoja ohjattua, mutta jotenkin luotto noihin ATK hommeleihin on vähän nihkeä, perinteinen vietäri kun on aika idioottivarma..

    ehkä johdotan sen N75-venttiilin suosiolla kiinni..

    mahtaakohan penkissä olla tämän jälkeen hyvä käydä, varsinkin kun paineet nousevat jo pienemmillä kierroksilla, näitähän ei ole pystytty penkissä ajamaan isommilla paineilla..

    Jos penkkiin tarvii mennä, niin taidan vaihtaa samalla pakopesän 16# tai koko ahtimen pieman pienempään
    Ehdottomasti penkkiin. Nakuanturia vastaan ajettu etanolilla niin eniten on värinöitä tuossa ku ahdin syttyy-huippuväännön kohdalla.

    Se rajapaineventtiili toimii kyllä ihan 100% on vaan herkkä säätää ku varttikierrosta voi olla 1bar lisää

    Leave a comment:

Working...
X