Originally posted by teehoo
View Post
Ahdetut M5x moottorit, tehokäyrävertailu-topic
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
-
Voi hyvää päivää, tuo kooteen vehje saataa "hieman" repästä kun syttyy:think
Leave a comment:
-
Originally posted by ike24 View PostTais olla 2,4bar jos oikein muistan
Eli lisäilty listoille KooTeen "eimilläänneitipaineilla" 940hp B28. Jaottelin noita samalla <1bar sekä >1bar, kun alkoi täyttä olemaan.
Leave a comment:
-
Originally posted by ^Tonix^ View PostLaita VACMotorsportin akseli ja ratas niin ei tarvi jännittää tota poikkeamista.
Mulla oli kans aikoinaan hitsattu mutteri/ratas/akseli mutta kuin tein "takokoneen" niin laitoin uuden pumpun ja siihen ton VAC sarjan ihan varmuudeks kuin noita vakio akseleita menee vähä väliä poikki..taitaa kaikissa olla
Leave a comment:
-
Originally posted by ^Tonix^ View PostLaita VACMotorsportin akseli ja ratas niin ei tarvi jännittää tota poikkeamista.
Mulla oli kans aikoinaan hitsattu mutteri/ratas/akseli mutta kuin tein "takokoneen" niin laitoin uuden pumpun ja siihen ton VAC sarjan ihan varmuudeks kuin noita vakio akseleita menee vähä väliä poikki..
Hyvä tieto, en oo kuullutkaan
Leave a comment:
-
Originally posted by Vinki View PostNo perkules, pitää jättää kansi sitten vielä kairaamatta, ja sijoittaa raha johonkin muuhunOmasta autosta katosi öljynpaineet tossa syyskuun lopulla. Saa nähdä onko pumpun akseli poikki vai poorit menny, ratas oli hitsillä kiinni. Nyppään nyt joka tapauksessa koneen pois keulilta niin vois samalla jotain päivitystä miettiä...
Mulla oli kans aikoinaan hitsattu mutteri/ratas/akseli mutta kuin tein "takokoneen" niin laitoin uuden pumpun ja siihen ton VAC sarjan ihan varmuudeks kuin noita vakio akseleita menee vähä väliä poikki..
Leave a comment:
-
Originally posted by ^Tonix^ View PostMolemmat vakio kanavilla.
Molemmissa koneissa ahtimet tapissa. Joten kyllä M50 virtaa ihan kiitettävästi ahdettuna.Omasta autosta katosi öljynpaineet tossa syyskuun lopulla. Saa nähdä onko pumpun akseli poikki vai poorit menny, ratas oli hitsillä kiinni. Nyppään nyt joka tapauksessa koneen pois keulilta niin vois samalla jotain päivitystä miettiä...
Leave a comment:
-
Originally posted by Supra^ View PostKyllä.Vaikuttaisi ettei juurikaan tarvitse kantta sipistellä turbokäytössä, vaan aikalailla mennään nokkien ja ahtopaineiden mukaan. Tuolla "Näytä dynolappusi"-topicissa oli 2.8-2.9litrainen M50 jossa Enemin 292 kepit, 2.1bar ja 940hv. Hiukan korkeampi "vaparilitrateho" vrt. Enemin Z2 (280ast) nokkiin.
Last edited by ike24; 13-10-2017, 19:52.
Leave a comment:
-
Originally posted by ^Tonix^ View PostMolemmat vakio kanavilla.
Molemmissa koneissa ahtimet tapissa. Joten kyllä M50 virtaa ihan kiitettävästi ahdettuna.Vaikuttaisi ettei juurikaan tarvitse kantta sipistellä turbokäytössä, vaan aikalailla mennään nokkien ja ahtopaineiden mukaan. Tuolla "Näytä dynolappusi"-topicissa oli 2.8-2.9litrainen M50 jossa Enemin 292 kepit, 2.1bar ja 940hv. Hiukan korkeampi "vaparilitrateho" vrt. Enemin Z2 (280ast) nokkiin.
Leave a comment:
-
Originally posted by Vinki View PostKovat tehot on norrgårdin ja tonixin vehkeissä. Onkos noissa kannelle tehty mitään, vai onko kanavat vielä vakiomitoissa?
Molemmissa koneissa ahtimet tapissa. Joten kyllä M50 virtaa ihan kiitettävästi ahdettuna.
Leave a comment:
-
Kovat tehot on norrgårdin ja tonixin vehkeissä. Onkos noissa kannelle tehty mitään, vai onko kanavat vielä vakiomitoissa?
Leave a comment:
-
Onkos pakopaineita mittailtu?
Osa putkistoista vaikuttaisi siltä että saattaa ahdistaa.
Leave a comment:
Leave a comment: